En mindre lysning

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 19:17
"Okay... Lad mig lige tænke mig om." sagde hun eftertænksomt og lagde en finger op til sin læbe, som når det ligner man tænker. "JEG VED DET!" råbte hun næsten.
Hun så meget koncentreret ned på sitaren, og tjekkede op til flere gange, at hun havde sat sine fingre rigtigt. Der gik derfor et stykke tid, før hun begyndte at spille.
Musikken var ikke særlig hurtig, men alligevel meget lystig i det...

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 19:20
Mu sprang næsten op og begyndte at 'danse' igen.
Hun samlede en gren op i farten og begyndte at slå på et træ, som var det en tromme.
Sådan sprang hun rundt fra ting til ting og slå tromme til Rons musik.
My prøvede virkelig at holde takten til musiken, det gik bare ikke lige godt hele tiden.
Og så var det måske ikke lige en sang man normalt ville sætte sammen med trommer.
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 19:22
Ron grinte mildt af My's forsøg på at være med på musikken, men sagde intet om det. Det var nu meget hyggeligt, og Ron elskede My's energi, siden hun ikke så meget af sådan en slags, især ikke når man var inden i byen. I byen rendte alle bare forbi en. Lucius havde været en af de eneste, hun havde snakket med derinde.
Det var egentlig lidt trist på det punkt.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 19:28
Mys ynkelige forsøg på at slå trommer blev ved ved, men nu begyndte hun også at synge, dog meget lavt og kun for sig selv.
"Dam dam dam tra la la la la la larrr! di dil li dum di dum kapou og sjask. Dam di dum tra la la la la la larrh! Ko og hest og gris og mig!"
Og sådan blev hun ved med at vrøvle mere tekst frem, mens hun hoppede rundt og slo på træer, sten og jorden.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 19:30
Ron blev nød til at stoppe, da hun var ved at flække sammen af grin, pga. deres blandet musik.
"Du er genial My," grinte hun og lagde sitaren ved siden af sig, og holdte sig for maven, i et ynkeligt forsøg på at stoppe med at grine.
Hun kunne bare ikke stoppe...

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 19:38
My blev ved med at danse, spille og synge lidt efter Ron var stoppet.
Der gik et lille stykke tid før My opdagede at Ron var stoppet med at spille.
"Dam dam dam darrrrrm, og så det store afslutnings trin og bifald" råbte hun som var hun komentater til en meget vigtig fodboldskamp.
Der efter hoppede hun, landede med krydsede ben, vendte sig rundt, gled på knæene som en rigtig rockstjerne, og "SLUUUT!"
Og så klappede hun højt af Ron. "Lad os alle give den krystallands kendte musk spillende musiker, som det er at der spiller musik, Ron på sin Sitat!" råbte hun.
"Eller hvad det nu er for en blå guitars navn den hedder" afsluttede hun.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 19:50
"Det er en sitar," fik hun sagt mellem grinene , og hun prøvede desperat at stoppe med at grine, men det gik slet ikke.
"Jeg elsker din energi My," grinte Ron og prøvede at se på My, men hendes øjne var helt fyldt med tårer pga. hun grinte så meget.
"Hvordan kan du blive ved med at have så meget energi?!" sagde hun efter hun var stoppet med at grine, som godt nok tog et godt stykke tid.
Hun tørrede tårerne væk for at kunne se.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 19:57
"Okai, så FANTALASTISKE RON OG SIN SITAR!" råbte hun igen op mod himlen.
"Tak for det da, men det er altså min og du må få den!" sagde hun meget bestemt, og måske også en anelse barnligt, og så på Ron.
"Og øhh, jeg tror jeg fik den eller får den gennem jorden, fiskene, eller af mine tanker.
For når jeg tænker så undrer jeg mig,
og jeg står altid på jorden, med mindre jeg altså ikke står på jorden,
og det går altid i fisk, så det er nok lidt det hele.
Men jeg tror det er når jeg undre mig over hvordan tingene fungerere,
og så vil jeg tivertfald gerne vide det, og så får jeg engergi til at opklare det" sagde hun,
og så ud som om hun lige havde fundet på en eller anden smart kur mod kraft, eller sådan noget.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 20:02
"Jeg kan godt lide din tankegang," udbrød Ron lallet og rejste sig op, for at strække sig.
"Den er dejlig mærkelig, ligesom min egen."
Hun lallede hen til My og smilte til den jævnaldrende pige. De var også ca. lige høje, nu hvor Ron tænkte sig om. Det var godt nok også lidt svært at bedømme, når man sad ned eller den ene sad ned og den anden rendte rundt.

((Skal lige i bad xD))

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 20:06
"Altså du må ikke få den vel? men du må gerne låne den. Min tankegang altså."
Hvad pokker, i fis i hatten, og bolde der kører på taget af kroen, er en tankegang?
My sad bare og smilede på trods af sine lidt undrende tanker.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 20:23
Ron tog en knutnæve og bankede let på My's hoved.
"Der er helt hult," grinte Ron og smilte stort og den mærkelige samtale de var kommet ind på.
"Sikker på at du har noget inde i hovedet?!"

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 20:41
((UNDSKYLD! glemte kåel))

"Øhh, det ved ved ikke, når jeg prøver at kigge ind i mit hoved kan jeg aldrig se længere end til mine øjnlåg" konstaterer hun, da hun ikke har fårstået at det var for sjov.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 20:43
Ron griner af hende.
"Jeg tror heller jeg må se at komme videre," griner hun så. "Jeg håber vi ses igen My."
Ron går over og samler sin sitar op, og spænder den fast på ryggen, inden hun forlader stedet vinkende.

//Out

((Jeg kan ikke finde på mere, så Ron kunne ligeså godt gå ^^"...))

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 20:46
My vinker ihærtigst efter Ron. "Hej hej, håber snart vi ses, farvel, godnat, nat nat!" råber hun efter Ron.
Stakels fisk, men hvad så hvis vandet så blev rødt? Nej så ville de bare tro at der var fisk der var død, og blødte og så ville de dø af sorg, og så...

OUT//
Ovthic Erval

Ovthic Erval

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 168 år

Højde / 115 cm

Nichols 11.08.2009 21:28
En stor sten statue med Ovthic på skulderen kom forsigtigt gående mellem skovens store træer. Han vill nødig havde flere sorte fugle efter sig på grund af et træ golemmen havde væltet for nogle dage siden, hans hovedpine var forgået og han havde lige været forbi en mindre sø og fået vand fyldt op i hans drikkeskind på hans venstre side. Hans økse hang i selen som sad hen over skulderen på ham, godt at han ikke havde haft brug for den endnu hvilket bare viste at hans arbejde stadig var i god fart.
Golemmen nærmede sig en lysning, stjernerne kunne tydeligt ses oppe mellem træerne, lysningen var helt oplyst af stjernerne så det gav Ovthic en mulighed for at læse om disse såkaldte skave((skove)) som de lokale kaldte disse store ting.
Golemmen satte sig ned på knæ så Ovthic kunne nå jorden, han hoppede derefter ned fra den og satte sig på en mindre træstub og trak sit leksilon frem og slog op under skave som hentydede til skove i Leksikonget.
Ovthic Erval 1.15m høj

Even the shortest trip.
May be the longest jorney.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 11.08.2009 21:37
Skumring kom hurtigt galoperende gennem skovens mange træer, hun havde hørt rygter om at der var en stor stengolem der vadrede rundt i skovene og nedlagde samtlige træer. For en gangs skyld var hendes ellers rolige temperement oppe at køre, hvis der var nogle der var ude på at ædelægge naturen, skulle naturen nok få sin hævn. Hun stoppede roligt op og lytede, selvom dette ike var nødvendigt, hun kunne følge de dybe spor den tunge golem havde sat i jorden, og kort efter var hun fremme ved både Ovthi og hans store stenmonster.
"Sig mig engang, hvad i alverden tænker du på?" spurgte hun oprevet dværgen og pegede stift hen på den store golem, det lange hvide hår var uglet som aldrig før, og hun hvade et vildt udtryk i de ellers kul sorte øjne, hvis der var nogt der kunne gøre hende arrig var det sådan noget
Ovthic Erval

Ovthic Erval

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 168 år

Højde / 115 cm

Nichols 11.08.2009 21:50
Ovthic havde forstået at en skav ikke var hvad de lokale kaldte sådan et sted som dette men en skov, han små lo af ordet og sin egen dumhed.
En råben overraskede ham og gav et ryk i ham, hvorefter han lagde hånden mod venstre bryst hvor hjertet hamrede, ''(Jeg er ved at være for gammel til overraskelser(:Bolduumsk(eller anden form for Dværgsk))) sukkede han let og vendte sig imod stemmen, en kvindelig skikkelse var hvad han kunne se, og hun så ud til at være til hest...Det var sjældent han så disse ædle fætre til hans lands meldirer(en mindre form for æsel der bruges til træk kræft i deres miner)
Hun pegede på statuen som han bragte til live oppe ved templet for foden af krysstalbjerget. Hurtigt trak han sin ordbog frem og slog op under dværgsk-humansk...''Noget galt med gollemen min?'' råbte han mens han havde hovedet ned imod bogen, hvorefter han igen så op mod hende hvor han bemærkede at hun ikke så særlig glad ud. hmm....måske er hun en af skovens vagt ånder som der er myter om? han så op mod statuen som livløst sad på knæ lidt fra ham, mens han strøg sit skæg roligt.
Ovthic Erval 1.15m høj

Even the shortest trip.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 11.08.2009 22:05
Skumring stirrede hidsigt ned på dværgen, som var meget lille i forhold til hende "Ja det kan du lige tro der er!" sagde hun hidsigt og skulede til ham med de store sorte øjne "Den vælter jo træer uden nogen from for respekt for naturen!" næsten brølede hun, så godt hun nu engang kunne med den stemme der normalt var blød som smør. Hun skævede bittert overpå den store golem parat til at flå den fra hinanden, hvilket hun ganske rigtigt var i stand til via sine evner. Hendes hænder hang stift ned langs siden hvor hendes hænder arrigt var knyttede, der måtte da være græser for hvad man skulle finde sig i
Ovthic Erval

Ovthic Erval

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 168 år

Højde / 115 cm

Nichols 11.08.2009 22:19
Ovthic brød sig ikke helt om hendes tone men forstod udemærket at hun talte om det enkelte træ som den klodset røg ind i efter et fald over et allerede faldet træ.
Golemmen begyndte at slå sig selv hårdt imod hovedet så dens rune tegn forsvandt stille, efter tyve sekunder var runerne væk og den faldt direkte til jorden i stiv tilstand som den var da han fandt den.
Tæknisk set kunne han bare lave nogle nye runer på dens hovede igen når kvinden var væk og han kunne komme videre.
''du kan sige vej til by nærmest?'' kom det haltende fra ham mens han tog sin okse fra ryggen og støttede sig op af og forsøgte at få den til at se så lidt truende ud da den jo var et våben.
Han hostede med en hånd for munden og rettede sig derefter op i sin fulde højde på 1.15 meter
Ovthic Erval 1.15m høj

Even the shortest trip.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 11.08.2009 22:24
Skumring stirrede oprørsk på ham, især da han tog øksen frem, nok mest af alt fordi hun relaterede den til alle de mange skovhuggere der gennem tiden ahvde været og dræbt det ene træ efter det andet. "Ja det kan du lige tro at jeg kan, og hvis du så meget som rører et eneste strå på din vej ud garenterer jeg ikke for hvor meget dværg der er tilbage!" pludselig stoppede hun op, hun kunne godt høre at der var noget helt galt med hendes stemme, måske overreagerede hun lige lovligt, men hvis hun lod alle og enhver gå og snadre træer ville skoven i løbet af ingen tid svinde ind til ingenting, og især paradisskoven, som var den frodigeste skov af dem alle. "Byen ligger omkring 5 mil den vej!" sagde hun så og pegede i retning af en lille smal sti
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12