"Felix ...... Jeg kan ikke ......... Få luft ...." piver han, hvorefter han hoster lavt.
Muri 29.03.2009 15:58
Han stopper langsomt med at sparke ud efter ham, da det langsomt begynder at sortne for hans øjne, dog ikke så meget, at han ikke kan se. Han forsøger stadig at få hans hænder væk."Felix ...... Jeg kan ikke ......... Få luft ...." piver han, hvorefter han hoster lavt.
DistortedDiva 29.03.2009 16:59
"neejh, det er jo også meningen!" hvæser han, han skal lige til at klemme så hårdt kan kan, men løsner istedet grebet, så Murizz igen vil kunne trække vejret.Han slipper ham derefter helt, og ligger hurtigt armene om ham, og holder ham ind til sig.
Han siger dog ikke noget med at han er ked af det, hvilket han sådan set heller ikke er.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Muri 29.03.2009 17:37
Murizz er lige ved at falde ned at ligge, da Felix slipper ham, og han ville også være faldet ned, hvis Felix ikke havde lagt armene om ham. Han begynder derefter at hoste vildt, mens han bare prøver at skubbe Felix væk fra sig. Der går noget tid før han er færdig med at hoste.".. Hvad f*nden er der galt med dig ?!" skriger han kort.
DistortedDiva 29.03.2009 18:11
Han slipper ham og ser bare på ham, som om han var spasser. "det er dig der er noget galt med" siger han med et skævt smil. han vender derefter ryggen til hamMørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 18:29
han smiler skævt, "og det er der en grund til lille ven" siger han lettere hånligt, hans ansigt er vendt mod Murizz, men han ser ikke på ham, han ser nærmere igennem hamMørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 18:54
han ser nu på ham, og sukker irriteret "årh for helvede.. Amor, siger det dig noget?" mumler han irriteretMørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 19:21
"det behøver du heller ikke gøre" sukker han irriteret. "Du behøver slet ikke at forstå noget, pointen er at jeg forstår det!" mumler han stadigt irriteret. Han ser fortsat på Murizz med et let hæved øjnbrynMørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 19:57
han sætter sig roligt på hug foran Murizz, og strækker let sin hals, så Felix ansigt er helt tæt på Murizz'. Han lukker roligt øjnene, inden han kysser ham blidt på mundenMørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 20:30
Han ser blot på ham "ja?" siger han bare, som om det var intet. "det gør da lige meget" førtsætter han så, og kysser ham igen blidt på munden.Mørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 20:41
"kom nu Murizz..." mumler han roligt, men bliver bare siddene foran ham, selvom han bliver skubbet til. "Jeg var sindsyg i gernings øjeblikket" hvilket jeg jo er hele tiden så tænker han med et let grin, han har glemt alt om Murizz tankelæser evneMørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 20:54
"shit.." mumler han da han husker på hans evne.. "Jamen Murizz, jeg elsker dig jo! Er du måske fuldstændig ligeglad med mig?" Felix overspiller enormt, og hans følsomme pladder er selfølgelig bare skuespil.Mørketskriger!

DistortedDiva 29.03.2009 21:03
"måske ikke.." mumler han med et skulder kast. "men.. Murizz, du kan da ikke bare ignorere min kærlighed til dig?! Elsker du måske slet ikke mig?" Han smøre virkelig tykt på, og kan ike lade være med at more sig over det.(BRB bad >__>)
Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet