Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 17:52
Der går nogen tid inden hans øjne åbnes igen..
Han har ondt i halsen og nakken nu, og der er også kommet rødlige mærker omkring den slanke, solbrune hals..
Han stirrer lidt op i loftet..
Men han lukker øjnene igen.. løfter en arm og lægger underarmen over sine øjne... Han lever stadig.. Ligenu forbander han sin uforgængelighed! For, han mener.. folk her dør som fluer, hvorfor fanden kan han så ikke finde ud af at dø?! (.. lidt komisk egentlig XD)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 18:00
((haha jah ^^"))
hun smiler kort da han bevæger sig og at der er tegn på liv.
"Cassa min egen du er i live" siger hun og er virkelig glad for at han overlevede.
hun tænker stadig meget over hvorfor han entlig gjorde det? altså han er jo en virkelig flink fyr og der er jo en masse der holder af ham så hvorfor så tage sit eget liv på den måde ?

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 18:01
han hører en stemme, og flytter armen op på panden, så han kan se hvem det er..
I første omgang kan han ikke kende hende...
Men.. så husker han, og han blegner, sætter sig op.. ikke hurtigt, for hans nakke gør ondt.
"... Eh... Senorita Selina.." han mærker en svag panik inden i sig.. Han husker dengang.. Selina var.. blind? Han hjalp hende! Og siden har hun jagtet ham som en flue efter en ost!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 18:05
"er du oka?... du er ikke kommet noget til vel?" spørger hun og ligger mærke til han er lidt rød på halsen.
"hvorfor gjorde du også det? hvad tænkte du dog på?" spørger hun så og virker stadig temmelig bekymret.
Hun har også ændret sig lidt i den tid hun har ligget i koma, hendes hår er tilgengæld blevet længere og hendes vinger som hun har lagt ind til sin ryg er også blevet støre.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 18:07
han ser mut på hende, inden han ser væk.
"Jeg tænkte på at forsvinde væk fra det hele.." siger han stilfærdigt.
".. Jeg har ikke lyst til at leve mere.." han trækker benene hen til sig så han sidder i skrædderstilling.. ligeglad med om skoene er oppe i sengen.. de er jo ikke beskidte.
Han ser stadig ikke på hende.. Sidst de sås, var hun desperart efter ham at hun ville slå alt andet omkring sig i hjel
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 18:11
hun kigger stadig lidt betragtende på ham. han er stadig dem meget smukke og elegante cassa som hun husker ham, men med en smule ændringer som gjorde ham endnu pænere.
"men der er da mange der elsker dig... det kan jeg da huske der var.. " svare hun kort.
ja og hvis der stadig er mange der vil have fat i ham dræber jeg dem! tænker hun vredt men trækker ikke på sin venlige mine.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 18:20
"... Det kan mit hoved ikke tro på.." siger han stilfærdigt.
"Hvor mange af dem der siger 'jeg elsker dig' til mig, mener det..? Ikke ret mange.. Det er sikkert kun på grund af pengene.. sådan har det jo altid været.." han sukker tungt.
".. Og så den der sindsyge dæmon.. overbevist om at vi er forlovede.. det driver mig til vanvid!" han lægger en hånd mod sin pande med et stilfærdigt suk.. Hvad skal han dog stille op med det hele?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 18:25
"jamen... jeg elsker dig da.." siger hun lidt lavt og kigger ned i gulvet.
Hun elsker ham jo ikke på grund af pengende og sådan, men fordi han har været så sød imod hende og han var den der gav hende synet tilbage i kort tid så hun kunne se ham.
Nu da hun så havde fået synet tilbage kunne hun ikke lade hver med at tænke på ham.
da han så siger noget om en dæmon der er forlovet med Cassa bliver hun vred indeni, men kan dog godt styre den så man kan ikke se på hende hun er vred. (endnu ^^")
"hvem er den dæmon?" spørger hun så kort efter.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 18:37
Han sukker lidt..
... Hun vil feje alle konkurrenter af banen.. Men.. hey? så kan jeg slippe af med Bledan..? tænker han,.. han tøver jo med at fortælle navne til hende.. han kender hende jo.
"Bledan.. Et eller andet er der gået galt, for han er overbevist om at vi er forlovede... Men det er kun i hans hoved.." han sukker lidt, lader sig vippe ned på ryggen, det ene ben bøjet det andet stakt, mens han rækker en arm op i luften.. spreder fingrene og ser lidt på dem med mutte øjne, inden han lader armen slapt falde ned så han lægger den bag nakken.
"...Ret.... fustrerende.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 18:39
hun kigger lidt på hendes hånd og knytter den så.
"hvis han genere dig så meget såh.. kan jeg ordne ham for dig" siger hun og kigger så på ham med et fast blik.
Der er ingen der skal røre min cassa! tænker hun fast besluttet på at Cassa altså tilhøre hende og ingen andre.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 18:41
".. Det tror jeg ikke er klogt at begive sig i gang med.. han er psykopater.." han sukker lidt.. Cassa ville godt kunne udslette Bledan.. hvis ikke lige det var fordi Bledan, nok som den eneste, ved hvordan man blokere for Cassas kræfter... Og han udnytter det jo også...
Han ser lidt bedrøvet på Selina... uden at sige mere ligenu
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 18:45
hun griner kort og smiler så roligt til ham.
"jeg har mine metoder til at klare folk, jeg tror godt jeg kan ordne ham" siger hun kort og læner sig så lidt ind over ham og kigger ham i øjnene.
Bruger så sit hypnotiske blik imod ham (ok?)
"og du vil jo gerne have ham dræbt ikke også min egen?" spørger hun imens hun holder blikket på ham.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 18:49
han har glemt alt om hendes evne til at hypnotisere (havde jeg nemlig også lige XD)
Så hans blik bliver fanget af hende.. pupilerne nærmest forsvinder, så iris trækker ind over og carmuflere pupillen..
"Ikke dræbt.." siger han lidt sløvt.
"Spærret inde et sted langt væk.." siger han, mere og mere sløvt.. jo længere han glider ind i hypnosen..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 19:01
"men jeg har da lov til at Skade ham så han kan blive fanget og bragt langt væk ikke?" spørger hun så og aer ham på kinden.
bare sig ja og du vil ikke komme til at fortryde det tænker hun med et svagt lusket smil.
Lige nu er hun glad for at der ikke er andre i nerheden, for der er ikke nogen der skal forstyre når hun gerne vil være alene med cassa.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 19:08
"... Jo.." svarer han stilfærdigt.
Hans blik er helt tomt, og hans ansigt er uden udtryk..
Han tænker knap nok heller mere ligenu.. For han er så godt som væk i hypnosen.. langt væk fra virkeligheden.. laaangt væk..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 19:10
"godt" svare hun og kysser ham på munden.
Hun får så rejst sig op og Hypnosen er holdt op
"nå hvordan går det ellers med dig ? og ar du fået flyttet om ? eller er det bare mig der husker dårligt?" spørger hun så og vender sig om og kigger på ham med et sødt smil.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 19:16
han misser let med øjnene da hypnosen slipper.. hans øjne danner pupiller igen.
"Uhm..?" han sætter sig op.
"Flyttet om?" spørger han så en smule tøvende..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 19:19
"jeg syndes dit værelse ser mere rent ud en det plejer.." svare hun og kigger rundt.
"og det er som om dit værelse er støre... men det kan også bare være mig der husker forkert, har jeg stadig mit værelse her på Palæet ?" spørger hun så lidt efter og kigger igen på ham med et smil.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2008 19:27
han ser lidt på hende med en halvfornærmet mine..
Rent? pff! alt er jo altid rent her! ikke?
"... Det ser ud præcis som det plejer.." oplyser han hende om.
".. Men ja.. der er i hvert fald ingen der har været derinde siden.." siger han og rynker brynene en smule.. han taler meget dæmpet i det hele taget.. og ser meget væk.. som om han ikke kan snakke højere.. forskræmt kattekilling kan han sammenlignes med.. som sidder helt stille for ikke at blive opdaget
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.03.2008 19:34
"jamen det er jeg glad for at høre" svare hun til det med hendes værelse.
Kigger så undrende på ham og ligger hovedet lidt på skrå.
"jamen er der noget galt?... du er ikke sur over jeg prøvede at rede dig fra at dø er du?" spørger hun så roligt.
for hvis du er så!!... nej slap af.. jeg kan ikke være sur på ham jo.. tænker hun kort.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12