Et Hvidt Hus, hvor ørkenen stopper ved havet

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 02.01.2008 16:47
Mika nikker svagt, og ser et øjeblik sørgmodigt på Chiaki.
Var tæt på selv at opgive det hele og bare gå. Men han kunne ikke, ville ikke, lade Chiaki være for sig selv også i den her rådløse tilstand.
"Det var vi også engang, men som du sagde ville det ikke gå,, han sukker og lader en hånd glide igennem hans hår.
Forvirret, med mangel på ord flakkede hans blik rundt, indtil det fandt hvile på Chiaki.
Med en opgivende og sørgmodig stemme sagde han "Men jeg er træt af at såre dem jeg holder af Chiaki, jeg kan ikke leve med mig selv længere. Vis jeg bliver ved, falmer dem jeg elsker omkring mig ligesom du,, Han tør ikke at rette blikket væk fra Chiaki, da han var bange for at hun muligvis ville forsvinde.
"Vis jeg kunne, ville jeg forsvinde, men det kan jeg ikke. Chiaki jeg beder dig og tro på mig,, han holder om hende og giver ikke slip "Jeg elsker dig stadig, vil altid gøre. Men det er nemmere vis vi blot forbliver venner,,

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 02.01.2008 16:55
"Tak,,
Han holder kærligt om hende, som havde han ikke tænkt sig at slippe hende.
Men han havde stadig ikke fået svar på hendes kvaler, og dette plagede hans sind. Han havde brug for svar.
Uvilligt løsner han sit greb om hende og ser med et varmt blik på hende "Vil du gøre mig den tjeneste at fortælle mig hvad der er sket med dig, Kære?,,

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 02.01.2008 17:06
Mika ved ikke hvad han skal svare.
Det piner ham at, denne Tom gør hende fortsat fortræd. Det var ikke første gang, og det ville blive sidste vis det stod til Mika.
Han kunne ikke holde ud at Chiaki led under Toms liderlighed og magtsyge.
Det var for galt at han krævede hende som hans slave, ikke noget han ville være del af.
"Bare rolig Chiaki, jeg lader ham ikke røre dig igen. Det lover jeg,, Og han bryder ikke sit løfte.
Mika kysser hende blidt på kinden og knugere hende ind til sig igen hvorefter han hvisker i hendes øre "Du må hellere løbe hjem nu inden det bliver for mørkt,,
han slipper hende og begynder at gå op mod hytten, vender sig dog om "Farvel,, siger han og løber op til Tezz igen...

OOC: Skal smutte Undskyld

FRYS

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 03.01.2008 15:14
Tezz ser Mika trække Chiaki væk fra hendes synsvidde, hun kan mærke at det sårer hende, hun blev nødt til at snakke med Mika om det, hvis Chiaki og Mika bare var venner, skulle han ikke gemme det for hende, ikke hvis de skulle kunne leve sammen, men det måtte vente...
Tezz begynder at lege med Viki og Valentin, hun bærer begge unger i sin favn, og de griner da hun hopper rundt med dem, selv smiler Tezz stort... efter de har leget nået tid, kan hun mærke at ungerne bliver trætte, og de får noget mad, og bliver lagt i seng, da hun ser Mika smiler hun "jeg vil lige gå en tur, vil du ikke hlde øje med ungerne imens?" spørger Tezz, hun trængte til at komme lidt ud, "ses" siger hun og smutter ud af døren...

//out
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 04.01.2008 15:16
"Tezz jeg...,, mere når Mika ikke at sige da, Tezz går. Han gjorde ingen anstrengelse i at stoppe hende, hvorfor skulle han dog også det? Hun havde ligeså meget ret til¨at fumle rundt, som han havde. Det var nu mere bekymringen for hendes helbred der gjorde det så vanskeligt at lade hende gå. Selvom han var udemærket klar over hendes holdning til hans meninger om hendes velbefindende.
Desuden, ville han blot havde holdt hende hen, for at fortælle hende ligegyldige ting.

Mika vendte sin næse ind mod køkkenet, hvor han forskende, søgte efter en god vin.
Efter megen tid, fandt han endelig den vin han ledte efter. Tilfreds satte han sig ned i sofaen, foran en lun pejs og drak af et vinglas. Hvorefter han begyndte at spille på sin fløjte.
Da ilden fra pejsen var gået dødt, sov Mika allerede...

//sover

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.01.2008 20:39
Tezz kommer gående hen ad sandet, meget vred, hun havde trasket rundt i landet, og kunne endelig huske sig selv, så hun var meget sur på både sig selv og den klatnakke, som helt sikkert prøvede at fortrylle hende,
gad vide hvorfor? tænker hun surt, hun tramper i sandet, og går så op til huset, hun lukker døren op, og ser Mika ligger død ((altså sover)) på sofaen, hun kigger lidt på ham og går så ind til ungerne, som sover trygt, de var heldigvis begyndt at sove længe de små, eller ihvertfald vågnede de ikke mere klokken et...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2008 20:44
Det er lunt inde i huset, og det dufter så dejligt hjemmeligt, hvilket skaber en god stemning.
Damia trækker på smilebåndet.
Hun havde endelig fået taget sig sammen til besøge Mika og Tezz og havde nået derud i god tid, for så at blive mødt af skuffelse over at Mika sov og Tezz var ingen steder at se. Men havde brugt tiden nyttigt, ved at lave mad og rydte op. Det rørte ikke den udmattede Mika at, Damia lallede rundt inde i huset, hun tvivlede på om han egenlig havde lagt mærke til hende.

Damia rejste sig fra sit skjule sted og ventede på en god mulighed for at forskrække hende.
Og da hun stoppede op, sprang Damia op på hendes ryg
"Hvor har den ædle frue været henne?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 05.01.2008 20:50
Mika har godt lagt mærke til Damia's tilstedeværelse, men da hun ikke lagde megen anstrengelse i at vække ham og var gået igang med det huslige, så han det ikke som en nødvendighed at vågne. Meget snedigt af ham, syntes han selv.
Men da Tezz kom trampende ind kunne han ligeså godt vågne.
Han strakte sig og gjorde sin vej ind i køkkenet, hvor han havde observeret at Damia havde lavet mad.

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.01.2008 20:58
Tezz bliver forskrækket, men havde hørt en lyd inden hun havde sprunget op, Tezz bærer hende som var hun et stort barn der ville lege, "Damia! sikke en overraskelse troede næsten det det var en forvokset baby!" hun smider hende af på sofaen, Tezz griner over optrinet de lige havde gjort,
hun havde helt glemt sin vrede, da hun blev overfaldet...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2008 21:12
Damia falder om på sofaen, kvalt i en barnlig latter.
"Baby?,, hun sætter sig ordenlig op og smiler "forresten, du har da ikke sagt at de var blevet så store?,, siger hun og sender blikke til nogen bag Tezz.
Viki og Valentin var vågnet ved lyden af Damia og Tezz's høje stemmer og var gået derind for at undersøge det.
De var pænt gode til at gå nu og var vokset en del.

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 05.01.2008 21:14
Mika kom ind med en skål i hånden, og spiste maden med behag.
Hun var god til at lave mad, hende Damia. Forresten, var der ikke bal i aften?
Han ser på Damia og Tezz og smiler glædeligt over deres fjogget opførelse
"Du Tezz? Nu hvor Damia er her, så kunne vi smutte til bal?,,

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.01.2008 21:21
Tezz kigger over på ungerne også over på Damia " ja du kunne jo havde kommet noget tidligere, ungerne vokser jo hurtigt" Tezz smiler, og da Mika kommer ind, med mad i en skål, og spørger om de skulle tage til bal, kigger Tezz med store øjne på Mika "til bal? men vi har da ikke noget tøj til det?" hun kigger spørgende, "og det er jo ikke engang sikkert at Damia vil passe dem?"
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2008 21:29
Damia så glædeligt op på dem begge "Jo da, det vil jeg da meget gerne,,
Hun går over til Valentin og Viki og knuger dem ind til sig og smiler,
"Så gå bare i to turdelduger,, hun vender blikket tilbage til børnene og blinker til dem "Så skal vi have det rigtigt sjovt,,

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 05.01.2008 21:32
Mika greb chancen og smilede tilfreds til Damia, "Så er det vedtaget,,
Han tog Tezz om hendes håndled og trak hende med ind i soveværelset, og trak derefter en kiste frem.
Han gik hen til Tezz side "Find noget af dit behag,, For så at gå ud igen

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.01.2008 21:40
Tezz kiggede først et stykke tid på kisten, men sukkede så og åbnede den, den var fyldt med kjoler, ikke dyrer kjoler, men dog pæne,
hun kunne godt lide de fleste, ikke alt for prangende mere enkle, selv om Tezz ikke var så meget til kjoler, kunne hun nu meget godt lide dem her...
Hun kigger lidt rundt i dem, men vidste ikke helt hvad hun skulle tage på,
til sidst finder hun dog en pæn enkel hvid kjole, som gik til lige over anklerne, og ærmerne var tynde stroper, den viste formerne på en elegant måde uden at være for meget,..
Tezz kigger sig i spejlet, men syntes dog at der manglerne noget, hun tager et af sine egne bælter og putter det rundt om hofterne, hun reder sit hår ud, og går så ud til de andre...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2008 21:52
Damia smiler og klapper barnligt over synet af hendes søster.
"Hvor er du smuk,, Valentin og Viki ser nysgerrigt op på Damia og efterligner hendes reaktion så godt de kan.
Hun holder dem i hver sin hånd og bevæger sig ind på børneværelset. "farvel,, hvorefter hun forsvinder derind.
Damia sætter sig på gulvet og får fat i en bog som hun begynder at læse op med stor ethusiasme, mens Valentin og Viki lytter.

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 05.01.2008 21:56
Mika beundre Tezz med respekt og fryd.
Han tager elegant om hendes hånd og tager en perlekæde om hendes smukke hals, hvorefter han blidt planter et kys på halsen. For så at vende sig mod Damia "Farvel,, han vinker til hans børn og føre derefter Tezz ud af døren og op mod paladset

//uaf

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.01.2008 21:57
TEzz vinker farvel og følger en smule nervøs med Mika..

//Uaf
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 08.01.2008 20:51
Mika kommer ind af døren.
Han er meget træt, og søger derfor ind mod værelset. Men inden han finder sig tilrette i sengen, går han ind til Viki og Valentin.
Mika smiler til Damia der nusser om de små "Så er jeg hjemme,, selvom Damia nok har lagt mærke til hans tilstedeværelse. Han tager Valentin og Viki i sin favn og går ind i soveværelset. Hvorefter han ligger sig på sengen og begynder at spille for de små, der allerede er dybt inde i drømme land. Senere falder han også i søvn

//sover

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.01.2008 20:54
Damia ser på Mika, hun har haft det sjovt med de små.
Og det var næsten hårdt at se dem blive båret bort. Hun havde sådan savnet at være blandt små børn, nok noget hun fik fra da hun var moder.
Hun misundede Tezz. Gad vide hvor hun egenlig befandt sig Tezz?
Damia trak på skulderne og besluttede sig for at gå ud for at finde mere brænde...
"Kommer snart tilbage,, hvorefter hun forsvandt ud af døren

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12