Udenfor den store teaterbygning

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 04.03.2008 23:36
Bider mig let i underlæben.
,, det må jo næsten være værrer når du knytter bond med folk... De lever jo ikke forevigt Josette... Slet ikke i nærheden af de 1000 år..." hvisler jeg bittert.
,, Desuden tror jeg dig ikke... Alle kan dø... Selv vampyre..." hvisler jeg tonløst. jeg Presser mit øje en smule sammen så det bliver lidt smallere.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 04.03.2008 23:47
,, De folk jeg vil kendes ved gør.. " fejer jeg ham blot af. Og det er faktisk ikke helt galt. Der er lige Cassa, og ham den lille August nu som næppe lever for evigt, men jeg har så sandelig ikke tænkt mig at leve alene, bare for at undgå at blive sårret i sidste ende.. Tiden giver så meget mere på vejen inden dét sker..
Sårret.? hey.. er det der den stikker..
Ser pludselig med fornyet liv på ham..
,, Er det, det der er galt? Du holder dig fra andre, fordi du i sidste ende er bange for at blive sårret? , Er det, det hele din påstand baserer på..? Pft, du er vidst stærkt traumatiseret så, for at træffe sådan et voldsomt valg! "
Fejer blankt det af med at vampyrer kan dræbes.. Teknisk set ikke.. men vi kan selvfølgelig udslettes.. Selvom det ikke sådan lige er at gøre..
Kommer kort til at tænke på den gang jeg var milimeter fra at udslette Vladimir, og på det er min skyld han nu har det evige ar..
En lille påmindelse, min kære.. tænker hun ironisk, men vender så opmærksomheden tilbage til nuet..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 04.03.2008 23:53
Har lyst til at lange bagsiden af hånden ud, og smække den imod hendes kind. men jeg gør det ikke. Det er der ingen mening i.
,, Slet ikke..." hvisler jeg så monotont.
Stirrer så blot mat på hende med en ligegyldig mine.
,, Jeg havde engang en kat..." Gentager jeg så pludselig med ligegyldig mine.
,, Jeg var kun 5 da den faldte igennem isen. men jeg forstod allerede dér at der intet var noget værd, for efter livet er der kun mørke... " Hvisler jeg lige så ligegyldigt som før.
,, Jeg lod den drukne... For om den døde dér eller 3 år efter kunne være så synderligt ligegyldigt." Jeg afslutter min lille fortælling ganske roligt.
Træder et par skridt tilbage og væk fra Josette.
Læner mig op af muren.
En ubehagelig prikken og stikken plager mit sår, men jeg viser ikke min irritation og smerte.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 05.03.2008 00:01
Hun ser blot stift på ham over han kunne lade et andet, så uskyldigt væsen drukne..
,, Det er nok det mest egoistiske, sindssyge jeg nogensinde har hørt.. " hvisler hun så med falsk sødme i stemmen.
,, Du lod et andet dyr dræbe der intet havde gjort, for at skåne dig selv fra smerten.. ynkeligt.. Ynkeligt! " hvæser hun så af ham, med eftertryk på det sidste, som var hun et kort øjeblik faktisk tilbage i katteformen, hvilket dog ikke er tilfældet.
Så han er ganske simpelt bare gal i bolden. er hendes næste tanke så..
Så giver det hele jo meget mere mening.
Hun hælder igen pirret armene over kors, da han irriterer hende voldsomt.
Iøvrigt burde hun bare tage hjem og sove..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 05.03.2008 00:05
,, Det var skam ikke for at skåne mig selv for nogen smerte..." Hvisler jeg mekanisk.
Jeg fjerner endelig mit blik fra hende.
Stirrer op på den stjerne klare himmel.
engang imellem stirrer jeg på dem, og prøver at vænne mig til at være ingenting. Men alligvel tvinger min jordiske krop, og følesansen mig til at tvivle en smule. Men jeg husker tydeligt at det blot blev mørkt. Mit hjerte standsede og der blev helt mørkt og tomt. Men de vækkede mig igen. Det ville have været lige meget hvis de ikke havde gjordt det...
Jeg falder en smule hen i mine egne tanker..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 05.03.2008 00:11
Jeg holder ikke det her ud!
,, Jeg må hjem og sove.. På gensyn.." hvisler hun så blot kort, med en kølighed uden lige, og forvandler sig til en ravn, for at forsvinde i mørket.

//Sorry den er kort, men min mor jagter mig nu! >.<

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 05.03.2008 00:15
Stirrer et øjeblik efter hende.
Vender mig så roligt om, går en omvej til kroen, så jeg burde ankomme senere end Josette...

//Out
Sorry denne crappy afslutning, men samme grund som Josette oven over XD

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 01.05.2008 21:22
Ude foran bygningen, sad en lille skikkelse. hun sad, og kiggede på en dukke. hendes før så lange hår, var nu skulderkort, og blæste svagt i vinden. hun var stadig glad over at hendes lange fletning var blevet fjernet, men havde meget svært ved at vende sig til ikke at have langt hår, men deet mindede lidt om hendes dukke.
dukken var egentlig grim, og utrolig grotesk af udseende. håret var klippet af i totter, øjnene var ikke lige store og sad ikke rigtigt fast, munden var kæmpestor og smilende, med påsyede hugtænder, den manglede den ene arm, som var syet på det ene ben, og dens kinder var farvet med to røde cirkler.
Dorthea var ellers ret glad for den, og smilede. hendes små hugtænder blev synlige. drefter så hun sig omkring, og begyndte at spkulere på, om hun ikke skulle til at smutte hjem til englen - det var ved at blive mørkt, og i mørket var deer mange væmmelige monstre der kunne gemme sig. hun rejste sig op, og begyndte eat spekulere over, hvilken vej hun skulle gå. hun besluttede sig for at gå fornuftigt til værks.
"elle, belle.." begyndte hun, imesn hun peegedee henholdsvist imod højre og venstre...
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 01.05.2008 21:32
(Det blev Live istedet ^^,)

Live kommer stille gående, med sine hænder klæbende til hendes nu korte hår.
Hun har klynket hele dagen over det.
HVORFOR BLEV DET KORT!! SATANS TIL DEN DUMME KILDE!!!!
Hyler det inde i hendes hoved.
Hun skærer grimasser af tanken.
Hun sætter sig ned på en af trappetrinende, mens hun sørgmodigt ser ned, uden at opdage den lille Vampyr med hendes dukke.
Hun hører intet rigtig.
Hun gør, men stemmen fra pigen er langt borte, da Live sidder dybt i sine gene tanker,...

-Tegning lawet af: Life <'3
-'Et Liv indhyllet i Lys'-Rasmus Lyberth
-Lebbe/Homo, skindfreak og model i Ayame's tøjbutik! xD
SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Klikkelik ^^, Et NICE rpg <'3
http://www.kerigan.freeforums.org

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 01.05.2008 21:38
Da dortha har besluttet sig for at hun skal gå til venstre, efter at være startet forfra cirka tyve gange fordi det endte med en vej hun ikke var sikker på, fik hun øje på Live. og i mørket, når hun sad der, lignede hun faktisk et monster. i hvert fald i Dortheas øjne, der gav et lille, forskrækket skrig fra sig, og tabte sin dukke.
hun samlede den hurtigt op md rystnde hænder, men kunne ikke rigtigt komm vider. for hun skulle jo den vej Live - eller, monsteret - sad, og hun ville ikkee gå til højre. så hun gik lidt nærmere. og så et par skridt til..
indtil det gik op for hende, at det bare var et menneske.
"Åh, hellige Isari! jeg troede, du var et monster!" udbrød hun så, uden rigtigt at tænke ovr, hvor ubehøvlet og grovt det egentlig var at sige sådan til andre mennesker.
Dorthea Agnes Hyldekor

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 01.05.2008 21:44
Live 'vågner fra sin trance' og ser et øjeblik forskrækket på Dorthea, men smiler så og bryder ud i en lille stille blid latter.
Hvordan kunne en Bjergelver lige pludselig blive til et monster?
Små børn og deres fantasi ^^,
'Hehe, jeg tror ikke jeg ville du' som et monster'
Siger hun en lille smule drilsk.
Hun piller stadig ved sit korte hår,...

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 01.05.2008 21:49
Dorthea knugede sin dukke ind til sig, og smilte så.
"nej, det ville du vel ikke gøre. Det er der ikke særlig mange der gør. jeg kender ikke nogen der kan være det. jeg hedder forresten Dorthea. og jeg er faktisk 7 år! hvad hedder du?" hun begyndte at vippe på fødderne, og begyndte at tænke over, hvorfor kvinden så ud som en mand. altså, hun havde jo kort hår.
"hvorfor har du mande-hår?" spurgte Dorthea så efter et stykke tid.
Dorthea Agnes Hyldekor

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 01.05.2008 22:00
Hun spærrer øjnene op, halvt af fornærmelse halvt af sjov.
Hun smiler så, mens hendes dybgrønne øjne ser meget store ud.
'Det er aldeles ikke mandehår! Det går jo kun liige til skuldrene!'
Hun kan ikke lade være med at grine blidt.
'Nej, det er fordi jeg vaskede det i en fortryllet kilde oppe i Krystalbjerget, og det vidste jeg jo ikke, men så lige pludselig bgeyndte det at blive kortere og kortere'
Historien kunne lyde overtroisk, eller en historie for børn, på den måde hun fortalte det, men det var sandt nok.
Men hun prøvede ikke at tænke for meget over det, da hun elskede sit lange hår.
Hun smiler så igen, som til det andet pigen sagde.
'7 år er store år Dorthea' Siger hun venligt
'Jeg hedder Live, jeg er 19 år'
Hun undersøger pigen lidt,...

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 01.05.2008 22:06
Da dorthea ser efter, kan hun se, at Live har ret. hun har ligeså langt hår som Dorthea har, faktisk.
"Live??" siger hun så, som om nogen lige har præsenteret hende for en ny grøntsag hun skal smage.
"Hvilke kilder? kan d eeogså få tænder væk? jeg har nogle spidse tænder, og de gør mig meget sur hele tiden.. men dem kan man ikke bare klippe af, forstår du.."
Dorthea Agnes Hyldekor

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 01.05.2008 22:11
Hun smiler
'Ja, Live, men du kan også kalde mig Aurora eller Aura'
Hun griner stille til hende pågrund af det med navnet.
Et øjeblik bliver hun alvorlig
'Hmm,. det ved jeg ikke, men jeg syntes det ville være dumt at få dine tænder væk? Hvorfor gør de dig sur?'
Hun ser et øjeblik undrende på pigen, men da hun så tænker over ordende, kommer hendes tanker rigtig igang.
Er den lille pige mon Vampyr?
Forsigtigt, men blidt, spørger hun
',...Må jeg se dem,..?'
Hun venter spændt,...

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 01.05.2008 22:13
"det må du gerne, men jeg tror ikke du kan gøre noget. jeg prøver at rive den ene ud, men når jeg hiver til, gør det ondt. jge kan ikke lidee når det gør ondt, nej." hun gik hun, og satte esig på knæ foran Live, og åbnde munden højt op. imens snoede hun en tot af sin dukkes hår rundt om fingeren.
Dorthea Agnes Hyldekor

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 01.05.2008 22:18
'Jah, hvis det gør ondt, burde du ikke prøve på det'
Siger hun roligt mens hun undersøger tænderne.
Vampyr.
Hun smiler, da hun ikke er spor bange eller noget
'Jeg kender faktisk en som har samme slags tænder, og han er faktisk min bedste ven!'
Siger hun så, for ligesom at opmuntre pigen.
'Jeg syntes du skal acceptere den du er, for du kan jo ikke lave noget om, kan du vel?'
Siger hun så venligt og smiler blidt,...

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 01.05.2008 22:21
"jo, for min storebror rev sine ud!" siger hun, da Live eer færdig med at kigge.
"meen jeg tror måske at de vokser ud igen. men det er fordi, at deer var sådan en blå fyr, dere sagde, at hvis de irriterede mig, så skulle jeg baare hive dem ud!han var selv meget irriteret, men han havde ikke nogen irriterende tænder. jeg tror, det var fordi han var blå, at han var sur hele tiden."
Dorthea Agnes Hyldekor

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 01.05.2008 22:26
Hun griner nu højt og smiler så.
'Hmm,. det kan jo være, men tror du ikke han kunne lide at være blå? Blå er en flot farve er det ikke?'
Hun ser lidt på pigen
'Hvorfor rev din storebror dem ud? Ville det ikke se lidt dumt ud at mangle to fine tænder?'
Spørger hun så videre, venligt selvfølgelig,...

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 01.05.2008 22:29
"jo, deet syntes jeg også, men han var ligelgad. han ville eikke drilles af de andre han gik sammen med. Og da jeg ikke ville gøre det, så drillede han migsammen med de andre, og kaldte mig en masse grimme ting! Det er rigtig tarveligt, ikke også?" hun kunne staidg huske mange af ordene, men hun viste faktisk kun hvad ordet 'vampyr' betød. de havde også kaldt hende 'misfoster' og 'horeunge' men hun vidste ikke hvad nogle af tingene betød. men hun brød sig i hvert fald heller ikke om at blive kaldt vampyr. og så af sin egen stroebror!
Dorthea Agnes Hyldekor

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12