Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Diandra kommer riddende på Zar, hendes sorte hingst. Man kan nemt blive bange for det store dyr, der også er den største hest, hun har. Men den har er smuk, bølget man(manke) og hale.
Diandra hopper af hingsten, binde den til stolpe og går hen til de to piger, der allerede sidder på en bænk.
"Godaften," siger hun venligt.
Hun skæver kort til den anden der også har placeret sig på bænken. Hun trækker benene op under sig, og holder om dem, hvorefter hun lader kinden hvile på knæet. Hun svarer ikke Diandra, da hun hilser, hun vender bare blikket mod jorden. Hun lægger heller ikke mærke til Felix.
Billede fra Google.
Chii lider af Anoreksi O.o
Hun har et brændemærke formet som et 'S' siddende mellem brysterne.
han sparker let til en sten, og ser så rundt på omgivelserne.. han ser Chii og smiler stort..
han lægger mærke til hun ikke har set ham, og går stille over mod hende
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
Hun lægger stadig ikke mærke til ham. Hun lukker bare let øjnene, og sukker svagt.
Hun sætter sig næsten helt sammenkrøllet, så hun ikke fylder specielt meget.
Lige nu, sidder hun bare helt i sine egne tanker.
Billede fra Google.
Hun åbner hurtigt øjnene, og vender blikket mod Felix. Men så kommer et lille smil til syne. "Du gav mig et chok," siger hun stille. Hun læner sig lidt ind mod ham.
Billede fra Google.
Diandra ser skævt smilende på paret et øjeblik og følger Chayana nogle meter med blikket. måske burde jeg også gå og lade dem være i fred? ja, det tror jeg ville være godt, Hun løsner Zar fra stolpen og svinger behændigt op på den ryg og ridder væk.
han griner kærligt af hende.. "så ville du være..hmm" han tænker sig kort om og siger så "den sødeste og dejligte pige på jorden" siger han med et stort og lallet smil
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
"Virkelig? Men har du da ikke mødt nogen der er sødere end mig?" spørger hun, stadig smilende.
Hun kysser ham blidt på halsen, men stopper lidt efter og ser på ham.
Billede fra Google.