Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 19:47
''det er overhovedet ikke koldt deroppe, vi skal bare ikke gå for højt op, og jeg skal nok være dine øjne for dig'' Hun stivner pludselig, Hun har en fornemmelse, en af hendes helt specielle, der er noget galt, og det er ikke godt hun rækker Triton til Aka ''her hold ham, og vær helt stille, og lyt om du kan høre noget, du høre bedere end mig, der er noget galt, så lyt godt'' kigger opmærksomt rundt, mens hun unden man lægger mærke til det gør buen klar, hun tjekker sin daggert, og kigger videre, hun får øje på en skikkelse, men lader somom hun ikke ser den, og kigger vider med buen hævet. Og pludselig, som et lyn, vendet hun sig mod skikkelsen, og skyder en pil, som hvis den rammer plet, rammer skikkelsens højre arm.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.

*Tegnet af Yang^^*
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 19:51
Pilen stryger igennem luften, flænger den fra hinanden og sidder med et 'sipp' i armen på Kazoya..
Han ser bare roligt ned på armen, og et lusket smil glider over hans læber.. Den smerte... Han elsker den... en gnavende og intens smerte, der går helt ind til knoglerne... Uuuh! det er lige livet for Kazoya!

Han begynder dog at gå frem mod de to kvinder med det kviksølvlignende blod trillende ned over den muskuløse arm.
Han har ingen bluse på, men bare mørke toner i en underlig form for mønster rundt på kroppen...
Bukser har han dog på... Sorte og med lange mørkebrune støvler... Horn ud fra ryggen, hoved og skuldre.
"Tsk tsk.." siger han og ryster let på hovedet.
"Det var ikke pænt gjort." han nærmer sig fortsat
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 19:55
Hun nikker kort, og tager i mod Triton. Hun begynder at høre efter, men hun høre ikke længe, før hun høre en pil suse afsted. Hun vender sig mod, en stemme, men kan som sagt intet se, og det gør hende utryg.
Hun begynder allerede nu, at falme rundt nede i sin taske, for at finde en af sine fløjter, men hun har lidt problemer, da hun ikke helt kan huske hvad form den har.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 19:59
skuler ondt til ham ''man må jo være forsigtig, og du er ude på noget der slet ikke er godt, jeg ved det'' siger hun oprejst og høj i hatten, men det sidste bliver til en brummende snerren, som har skræmt et par få rovdyr på afstand, hun kigger på blodet Ikke godt! er der slet ikke nogen der ved hvad det betyder? Hun smiler selvsikkert, for at afskrække fjenden, selvom hun godt ved det ikke hjælper, men det er forsøget værd, selvom denne fjende er ret spiciel, for han ænsede ikke engang pilen i hans arm.
Kigger hurtigt på Aka, og hvisdker til hende: ''hvilken fløjte? jeg finder den'' hun stiller sig foran hende og hvisker: ''Jeg står foran dig, så det er mig der først bliver ramt''
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 20:06
(JEG HAR LIGE VÆRET I TV!!!! 8D Wahhaaha!! ~<3 o: *stolt* )

"Det var jeg måske ikke før?" siger han med et udspekuleret smil.
"Men nu? Ja, nu er jeg helt sikkert!" han fortsætter frem mod dem.. de lange klør glinser let i det svage skær fra nogle højt hævede lanterner.
"Det har De måske noget imod..?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 20:10
"Jeg kan godt selv finde den" siger hun panisk, og falmer bare videre nede i den lille taske. Desværre kan hun ikke se, hvor tæt manden er på dem, så hun går lidt bagud, men har allerede tabt sin kæp, så hun har ingen anelse om, hun kan risikere at støde ind i noget.

((Tillykke Risa ^_^... Forresten sej tegning af Kazoya xP))
Tuka

Tuka

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 21.01.2008 20:13
((Til Kazoya: Har du det? Mig nysgerrig. På hvilken kanal, og i hvilken anledning? XD))

1. Tuka i sin menneske form.. 2. Tuka i sin ræveform.
Begge lavet af Vix
Doll Base: http://thyme-net.dk/rakuchou/ <<- Vixen's side ^^

http://dragcave.net/user/Ichiri <- Hjælp æggene! De dør!
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 20:14
sender ham et dræber blik ''Du har hele tiden været ude på noget der ikker godt, og det har jeg en hel del imod'' snerre hun på samme måde som før ''og jerg vil råde dig til at passe på fister'' hun sender ham et endnu værre dræber blik, og snerre som hun aldrig har snerret før Nu må han da reagere! helst blive skræmt hun vendert sig ikke mod Aka da hun taler til hende, da hun ved det ville være farligt ''godt så, bare fortsæt'' hvisker hun lidt bagoverlænet til hende.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 20:26
((Aka- tak X3 Tuka- Tv 2 i tv syd o.o Fordi jeg cosplayede sammen med min aller dejligste kæreste og mine dejligste veninder X3))

Kazoya fastholder sit blik på Tiana.. det ligner han ser hende i øjnene.. Men Kazoya kan sjældent se folk i øjnene, ser i stedet på næseryggen mellem øjnene.
"Men hvis De endelig vil vide det.." siger han roligt.
"Ville jeg blot se om der var noget af interesse i jer to... Men nu har De bevist, at det er der.. Hvad vil De gøre, hvis jeg angriber Dem?" han smiler et underligt skummelt smil.
Han finder Tiana mere spændende at angribe.. hun svarer jo igen..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 20:31
Aka spærre øjne op, da hun hører at manden vil angribe Tiana. Hun få endelig fundet sin fløjte, men fumler lidt for meget med den, så den falder ned på jorden, hun skynder sig at sætte sig på sine knæ og lede efter den med sine hænder.
Kom nu.. Hvor er den?! tænker hun febrilsk og prøver virkelig, men hun føler det næsten umuligt. Hvorfor skulle hun absolut have mistet sit syn?!
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 20:35
sender ham et skummelt og lusket blik, og kigger ham direkte i øjnende for han skal fatte hvad hun mener ''Det er jo ikke godt at vide vel?'' siger hun flabet og generende.
Hun høre Akas fløjte falde, og læner sig bagover, hun slipper ikke Kazoya af syne, hun finder fløjten og putter den i Akas hånd ''her'' halvhvisker hun.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 20:39
"Jeg kan jo selv finde ud af det..?" foreslår han med et lettere dystert blik, og et lumsk smil strammet om læberne.
Han hæver armene lidt.. de lange, sorte og umådeligt skarpe klør glinser atter svagt i skæret fra lanternerne.. sortmetal... så godt som ubrydeligt.
Aka finder han ikke interssant..

(Må han godt suge blod på et tidspunkt? o.o skal lige vide det fra starten, for ellers er der nogle "teknikker" han ikke må bruge.. xD for det batter ikke så meget hvis de misser Oo; så hellere have svar på forhånd XD)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 20:46
((Hvis han tænker på at angribe andre end Tiana, må han godt suge blod fra Aka xD))

Hun smiler taknemligt, da hun får fløjten i sin ene hånd. Hun rejser sig halv vaklende og tager fløjten op til sin mund, men har faktisk glemt, hvordan man spiller på fløjten, så hun kan bruge sin magi. Hun tager den væk fra munden og lader sine fingre glide på den, for at komme i tanke om, hvordan det er. For det vil jo virke temmelig tåbeligt, hvis hun begynder at fløjte, og det ingen effekt har.
Victoria Darcie

Victoria Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 21.01.2008 20:49
( Er det okay hvis Victoria her kommer forbi? .. Ja, altså har det ikke så godt med bare at bryde ind xD )

billedet er fundet på Deviantart.com x3 (Redigeret af mig)

”Kaos og orden, er ikke just fjender.. men blot modsætninger” (citat af; mig!)
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 20:50
((Join du bare ^^))
Victoria Darcie

Victoria Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 21.01.2008 20:55
( okay, takker ^^;; )

Skridt høres lidt derfra, og lidt efter kommer Victoria til syne i halvmørket. hun har sin sorte lange kjole på, som har et enkelt sølvmønster for enden.
hendes lange mørke blå hår er hurtigt sat op i en hestehale, og hendes pandehår sidder en smule pjusket nede i ansigtet.
hun ser sig omkring, og opdager overraskende mange mennesker på denne tid. hun havde forestillet sig en ensom gåtur. dog smiler hun blot køligt.

Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 21:01
((Jeg/Tiana vil ikke suges blod fra!!))

En dyb brummende knurren høres fra Tianas strube ''det kan du lige vove på'' snerre hun med den brummende knurren i stemmen hun skulede ond til ham og opdagede slet ikke den nye der kom gående.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 21:15
Han smiler lusket.
"Så kunne det gå ud over Deres lille fine veninde i stedet?" han ler grumt.
"Mig er det ligegyldigt. Jeg er sulten, og det bliver en af jer to, der skal levere måltidet.." han ser skarpt mod Aka.. Hun så noget forvirret ud før..
Han går lidt ned i knæ, og med et hårdt stød sætter han af og får hævet sin muskuløse krop op i luften i et meget højt og kontrolleret spring.. hen over hovederne på dem, og lander på siden af en husmur af en art... han holder sig fast med en klo smadret ind i muren, og fødderne støttende mod væggen...
Han ser ned på de stakkels kvinder.. Det er da også bare træls at blive angrebet af en psykopater!
Han springer så ned derfra med et hurtigt spring hen mod Aka, for at lange hende en klo tværs gennem skulderen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 21:19
I det han begynder at springe rundt, kommer hun i tanke om, hvordan det er man kan bruge fløjten rigtig. Hun begynder at fløjte på den, og der danner sig hurtig vanddråber, men både de og hendes fløjte falder til jorden, da manden rammer hende i skulderen. Hun når ikke engang at høre at han kommer.
Victoria Darcie

Victoria Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 21.01.2008 21:22
Hun ser straks hen mod de andre skikkelser. der er helt klart gang i noget slåskamp derover. og det tager hendes opmærksomhed.
hm, intrerassant. tænker hun, med et stadig køligt, og lettere ondt smil. lægger armende over kors. vil ikke blande sig endnu. det ville være for kedeligt. hun ville lige vente lidt, og se hvad der så sker.
hun studere så lidt Tiana. elver. hun har boet sammen med mange elvere faktisk. dog kommer hun hurtigt væk fra den tanke igen.
kommer derefter tilbage til kampen. hun syntes at have set manden før. et eller andet sted. men hvor, kan hun ikke komme på ligenu.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12