Nearyn Darkstar 19.04.2007 21:25
Nearyns blik ændre sig ikke. (du slog hans ære hårdt i hoved med en stegepande et kort øjeblik^^)
Det var lidt af en mundfuld, men så kan jeg trygt gå ud fra at han problemfrit river de fleste folk i stykker i nærkamp. "Jeg søger mange folk til min tjeneste. og fra dem ALLE forlanger jeg både Loyalitet og Respekt"
lad os nu lige se engang "Du behøver ikke bevise noget overfor mig. Jeg ved mere om dig end du aner og flere ting du har glemt.... Din tjeneste her vil være værsat. En person som jeg selv er ikke altid i sikkerhed og jeg har brug for stærke, pålidelig krigere til at stå mellem mig og mine fjenders sværd og pile. Det kan selvfølgelig ikke overraske dig at de folk der får en sådan opgave ikke må spolere mine eventuelle foretagende med uovervejede ord og dårlige manere". Min stemme drypper af alvor og anklage. Jeg lyder som om at du tydeligvis kan få jobbet, men det kræver en drastisk forandring i din holdning.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master