Den store åbne plads, med en masse boder

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 01:43
Han hævede fornærmet et øjenbryn og skubbede ubevidst underlæben en anelse frem, lidt som et barn der var blevet nægtet småkager.
Det var en dårlig vane, for han så egentlig yderst barnlig ud når han gjorde det, men han kunne simpelthen ikke mærke når han gjorde det.

"Tak, du ligner bare en forbandet hore der burde stå i et hjørne nede ved midnats borgen"

Hvæsede han fornærmet. Gik ikke ind for at blive kaldt homo eller tøset for den sags skyld.
Begge var Tabuer og hun havde næsten lige brugt dem begge to i så kort en sætning.

"Nå, hvad var du så sur over?"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 01:48
Marion stoppede med at grine ad ham, og så i stedet intenst på ham, og fnøs lidt.
"Fint! Fordi mit liv har været et helvede på grund af Khaoz! Børnene er væk, for altid, jeg har fået at vide at de er dræbt, og det er min skyld.. Okay.. fint nok? Nu ved du det, og du er ret så ligeglad!" hun himlede let med øjnene.
Hun fik sagt det meget hurtigt. Hun gik jo ud fra at Kyo var ret så ligeglad, og hun HAVDE allerede fortalt ham det en gang, men det var meget meget længe siden, og hun havde også været i dette humør længe.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 01:54
Han hævede et øjenbryn af hendes udbrud, egentlig ret ligeglad med hvor meget hun end måtte hæve stemmen.
Sjovt.. Det var normalt ham der blev anset som hysterisk, men alligevel var dfet hende der hvæsede og spruttede.
Han så lidt tænksom ud et øjeblik, bed atter af den sandwich han ellers helt havde glemt og så, så atter på hende.

"Nej jeg husker det ikke"

Sagde han kort, men var da bestemt ikke færdig med at snakke endnu.

"Hvem siger jeg er ligeglad? Slå dog Kaauz ihjel som hævn eller noget. Jeg gider ikke gå efter ham. Sidste jeg hjalp dig endte jeg med Kazoya"

Sagde han roligt. Jo.. Han var egentlig ret så ligeglad med det. Han syntes ærlig talt bare at Marion pev over ingenting.
Kunne ikke se hendes tab. Han hadede børn.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 01:58
Marion sagde ikke noget i et stykke tid.
"Dræbe? Drab er der rigeligt af i forvejen.. Desuden har jeg ikke set ham i meget meget MEGET lang tid!"
Marion så tænkende ud.
"Har du været efter Kazoya? For min skyld?"
Det havde Marion fuldkommen glemt.
"Endt sammen med ham? Altså.. han vandt?"

Marion var ikke helt sikker på at hun skulle have sagt den sidste sætning, men hun måtte tage det som det kom, for en gangs skyld.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 02:15
"Hævn for dig til at have det bedre."

Sagde han kort, vidste selv at det ligesom hjalp på humøret at smadre en eller anden man længe har villet smadre.
Eller såmen bare en der forkom irriterende.. Eller måske bare en der gik forbi..

"Et par gange.. Han var også efter Sala på et tispunkt og jeg kan ikke lade ham lalle rundt og slå på mit legetøj"

Mumlede han muggent, lagde hovedet i en hånd og så lidt ud ud i luften, inden en pludselig rødmen bredte sig over hans ansigt og han så vredt på Marion.
Det svarede vist hendes spørgsmål. Han havde ikke bare tabt, han var blevet ydmyget totalt..
Idioten var sku da homo.. Meget homo.. To gange homo.. *shudder*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 02:21
Marion trak let på skuldrene.
"Hævn gør det ikke bedre omkring dig..,"

"Jeg undgår ham nu også bedst muligt at støde på ham, men hvis han pludselig er der, vender jeg ikke ryggen til og går min vej! Det er for kujonagtigt!" mumlede Marion og trak lidt på smilebåndet.

"Nej.. du vil vel gerne have dine 'ting' for dig selv..," Hun sukkede lidt.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 02:26
"Jeg har ikke de store problemer?"

Spurgte han undrende. Hævn gjorde da det meste bedre. Folk døde omkring en og så kunne de jo ikke ligefrem komme tilbage og genere helvede ud af en igen.

"Ja da. Ingen skal da røre mine egendele uden at have fået lov. Kazoya virker dog overordenligt udødelig for tiden og det genere helvede ud af mig"

Hvæsede han vredt, blottede kort de skarpe, glintende tænder i vrede som et andet dyr.
Åh hvor han hadede det mand. Faktisk virkede "had" som et utrolig utilstrækkelig ord.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 02:38
Marion sukkede let.
"Nej.. fordi at du er vandt til at dræbe, og er nok også stærk psykisk!"

"Nej selvfølgelig skal ingen da det! Men.. personer ER ikke ejendele! Det er folk! Med følelser... okay glem det.. jeg ved det alligevel at du lader det gå forbi dine øre... Og hvorfor jeg kan sidde og snakke med dig sådan her, fatter jeg ikke.. Og det er Icaricias skyld.... har du egentlig set hende for nylig? Jeg har ikke set hende i.. ovet et halvandet år vil jeg tro?

"Hun ligner da vel sig selv ikke? Jeg kan ikke forestille mig andet i hvertfald!"
Icaricia var jo Ica!
Marion kendte hende kun som en sindsyg kvinde, der engang for længe siden ville have Marion til at skære i hende, selvom Marion ikke ville. Men det endte med at Marion alligevel skar i Icarica, og derefter løb sin vej i frustration.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 02:45
"Hvis ikke jeg havde været stærk psykisk havde jeg været død, den dag jeg fyldt 14"

Sagde han ligeud, betragtede hende stadigt tænkende og hævede et øjenbryn over hendes "personer er ikke ejendele"-del.
Hvis de var slaver, så var de. Det var bare synd at Marion ikke kunne se det. Desuden burde han ikke tænke sådan på det.. Han var selv slave..

"Hvad er Icas skyld? Den dumme hore ligner sig selv som altid, dæmoner skifter normalt ikke udseende, medmindre det er en evne.

Sagde han undrende, lagde atter hovedet i hænderne og betragtede Marion tænkende.

"Ser du ikke slaver som ejendele?"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 02:53
Marion trak let på skuldrene, og tænkte lidt fortsat på hvordan hun var stødt på Kyo.
"Det er da Icas skyld, at jeg i det hele taget faldt i snak med dig.., Du forsvarede mig på en eller anden måde.. ved det ikke.., kan ikke helt huske det..,"

Marion nikkede kort.
"Jeg ved ikke rigtig noget om dæmoner... men du hader hende vel lige så meget som du plejer går jeg ud fra?" Det skulle i hvertfald være mærkeligt hvis han ikke gjorde, for så må der have været et eller andet på spil for nyligt.

"Slaver..? Nej, og så alligevel jo.., Slaver har jo en herre, sjovt nok, for ellers kan de jo ikke være slaver.. Og så alligevel har mennesket sin ret til at være frit, og kan i realiteten ikke ejes, hvis de ikke selv tror på at de bliver ejet! Hvis de er overbevist om, at en bestemmer over dem, jamen.. Så kan man vel blive ejet, når man selv tror så meget på det!"
Hun smilte skævt, men trak så på skuldrene.

"Det er så bare min mening..,"
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 03:00
"Gjorde jeg? Gad vide hvad der gik galt for mig den dag.."

Sagde han svagt smilende, blottede en hjørnetand og puffede svagt, lettere drillende til hende.

"Jeg har altid hadet Icaricia, den møg kælling, og det vil jeg såmen nok altid gøre.."

Sagde han sandfærdigt. Det var bare et eller andet ved den dame der genere ham grueligt..
Måske det at hun så sig selv som overlegen alt, var noget af den største egotripper, generalt irriterende, hyperaktiv, virkede til at have glemt hun var dæmon og vokset op og hvor han dog kunne blive ved med at finde grunde.

"... Hvad så med slaver der ikke er mennesker?"

Spurgte han lidt efter, gravede sådan lidt efter en dybere mening i alt hendes snak og hævede et øjenbryn af hende.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 03:12
Marion smilte roligt.
"jeg ved heller ikke hvad der gik galt, når jeg kommer til at tænke på hvor meget du egentlig har gjort mod mig!" hun himlede let med øjnene.
Der var blandt andet dengang hvor Kyo fik hendes mave skåret op, men heldigvis kom der en eller anden fremmed lige bagefter, som vidst var fulgt efter Kyo, for at holde øje med ham. Og der havde hun så helbredt Marion, og flyttede rundt på nogle lemmer inden i hende - hvilket hun kunne huske ikke var særlig behageligt.

"De slaver der ikke er mennesker, er alligevel personer! Alt med sjæl! Om det så er dæmoner som du.., Men dog skal de nok lige have lidt hjerne, så de ikke er dyr, som ulve, ræve og sådan. Men dæmoner, mennesker, vampyrer, dværge, nymfer, havfolk, varulve... Tjaah.. Så længe de tror at de er slave til nogen, jamen så er de da en slave, og har en herre et eller andet sted... Forstår du?" Marion så nu en smule undrende på ham.

"Hvorfor spørger du så meget til det? Du sætter vel ikke dine egne slaver fri, af den grund?" Det ville i hvertfald undre Marion i den grad, så hun ville tro at han fejlede en uhelbredelig sygdom, eller noget lignende.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 03:19
"Årh du piver gør du"

Sagde han kort og himlede med øjnene. Det sår og de brækkede knogler var da ingenting.. Det kunne havde været meget værre.
Han kunne for eksempel havde ædt hende.

"Det passer ikke helt. Hvad med dæmoner og deres navne fængsel? Kender du ikke det med at hvis du kender en dæmons fulde navn er du automatisk dens herre..? Vi kan ikke rigtig bestemme noget selv når det sker. Vil du så ikke kalde os en ejendel?"

Spurgte han roligt, ville egentlig sige noget mere, men det måtte blive senere hun fik de spørgsmål.

"Jeg har kun to skal du se.. Tror jeg.. Nej vent jeg har vist 3"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 03:29
Marion skar en lille grimasse.
"Det er da slemt nok! Og jeg tror SLET ikke jeg vil vide, hvordan du kunne have gjort det værre!" Hun rystede benægtende på hovedet, og lavede en hurtig bevægelse med den ene hånd, ligesom for at sige at han ikke skulle komme med nogen indskydelser der!

"Navne fængsel? Overtro...," sagde Marion og rystede let på hovedet.
"Skulle det være anderledes for dæmoner om hvordan man lever her i verdenen? Skulle det virkelig have nogen betydning om hvor man holder til, på grund af sin race? Skal folk virkelig kunne rode rundt i deres papirer, og så finde frem til deres navn, og så lige pludselig kunne eje dem, uden der er indgået en aftale? Er det bare sådan det er? Og hvordan skulle den 'regl' være gået igennem? Var det en eller anden gammel mand, der skrev det ned omkring dæmoner? Eller er det bare noget rygte noget, der er startet i år nul?" Marion rystede let på hovedet.
"I mine øre lyder det latterligt..,"
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 03:46
Han skulle næsten til at kommentere hvordan det nu kunne havde været værre, men stoppede undrende op over hendes hånds indskyden.
Han lænede sig derefter muggent tilbage mod stolen og betragtede hende lidt, hørte efter hvad det var hun sagde og endte med at se til den ene side, ud i luften.
Gid det var sådan..

"Overtro siger du?"

Begyndte han, foldede hænderne under hovedet og så ondt på hende. Så hun troede at det var overtro?!

"Det er bare sådan det er Marion. Jeg ved ikke hvordan den er skabt, men det sker. Lærte du mit navn at kende ville du kunne ordre mig til alt og jeg ville ikke kunne modsige en skid. Jeg har aldrig selv troet på det, men har altid holdt mit navn skjult for frygt for at det alligevel ville være sandt. Og ved du hvad? Det er det kraftedme.. Jeg har sku mødt en tankelæser, der rodede lidt rundt i mit hoved og fik fat i det. Jeg har nu ikke en skid at skulle have sagt mere. Bare fordi han kunne mit navn. Så det er ikke overtro"

Hvæsede han vredt, de sorte øjne blev smalle og han betragtede hende lettere ondskabsfulgt fra sin plads.

"Pah, overtro"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 03:53
Marion himlede let med øjnene.
"Tal ikke sådan til mig! Du bad om forklaring, og det FIK du.. Om du kunne lide den eller ej, så fik du den som du ville have den!"

Marion rejste sig op.

"Så du ER faktisk selv blevet slave... aha.. derfor at du er så opsat på at du ER slave, fordi du tror at du er blevet en, bare fordi en har fundet dit navn.. Jeg troede at du var mere kampværdig end det Kyo.. Og stædig, for den sags skyld. Hvem er sin såkaldte 'herre' så?" Marion så afventende på ham, men også en anelse nysgerrigt, da det ikke lige var hver dag man fik at vide, at Kyo rent faktisk var en slave til en anden.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 04:00
"Det er fordi du er åndssvag. Jeg snakker med at barn"

Hvislede han vredt, blottede tænderne kort i advarsel, men lyttede alligevel til hvad det var hun ville sige.
Hun fattede simpelthen ikke en skid..

"Tror du ikke jeg gør alt for at værre irriterende? Alt for at bøje de ordre jeg før? Problemet er at jeg ikke kan styre det! Siger han 'hop', kan jeg ikke holde min krop fra at hoppe. Jeg kan bøje ordren, men jeg SKAL gøre hvad han siger hvis han giver mig en direkte ordre, så det har ikk en skid at gøre med at tro eller ikke at tro!"

Hvæsede han hysterisk, endte selv med at rejse sig op for at se ondt ned på hende.
På grund af tøjet virkede han generalt større end hans spinkle størrelse normalt viste. Han virkede faktisk desideret bred.
Det var mere den aura han afgav der betød noget alligevel. Det var voldsomt og omkring dem blev der hurtigt varmere end før.
Lysende blussede vredt op og de sorte øjne, var utrolig dyriske at se på.

"Du skal ikke tro at jeg holder af at være slave Marion. Du skal ikke tro at du ved hvor meget jeg kæmper imod!"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 04:11
Marion så op på Kyo, og sendte ham et vredt blik tilbage.

"Slap så af!" kom det lettere vredt fra hende, da han viste sig for hende på den måde.

"Fint.. du har gjort hvad du kunne, jeg forstår! Jeg er ikke selv en dæmon, men tolkede bare, hvordan jeg mente med hvad jeg sagde, og det flipper du nu helt og aldeles over? Hvorfor BAD du så overhovedet om min mening, når din reaktion bare er sådan der?"

Hun fnøs lidt.

"Og nu hopper du sikkert på mig lige om to sekunder, fordi at jeg netop gjorde som du sagde... For en gangs skyld? Ellers har jeg nogle gange trodset dig og gjort det modsatte, og det flippede du også over..... Hvad flipper du efterhånden ikke over?" Den sidste sætning sagde hun i et lidt mere 'harmløst' toneleje, og hun hævede øjenbrynene og så op på Kyoshiro med sine grønne øjne, som der kunne ses sorg, og en masse andre ting, som der gemte sig i Marions sjæl.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 04:17
En vred hvæsen slap fra ham, en hvæsen der kom helt nede fra hans hals istedet blot fra hans mund.
Han var rasende. Hvordan kunne hun tro en hel masse om dæmoner og slaver, når hun i virkeligheden ikke fattede en skid?! Dumme hore!

"Lad være med at lukke en masse lort ud, når du i virkeligheden ikke ved en skid. Du skal ikke prøve at lyde klog når du blot er et barn, tag dig sammen og lad være med at ydmyge dig selv."

Hvislede han vredt, ikke sikker på om det overhovedet hang sammen. Han havde mest at alt lyst til at flå hende i stykker.
En milliard små, bitte, blødende stykker. Smide halvdelen i springvandet *vandfaldet* og æde resten.
Han trak vejret temlig hurtig og havde knuet hænder, de sorte negle boret ind i hans blege kød, så blod dryppede ned på det kolde fliselignende jord. *whatthefuck lavede man fliser af dengang? -.-' Ler?*
En svag rødmen bredte sig dog over hans blege kinder og hen vendte sig hurtigt væk fra hende, den lange kappe blafrede og rev hans stol ned på jorden, da han gik hen mod springvandet selv.

"Hold nu kæft.."

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 04:27
((Ikke mobbe ! XD))

Marion bed sig lidt i læben med hans reaktioner, for hun kunne virkelig se nu, at hun havde gjort ham sur, selvom hun bare havde sagt det hun troede, og det hun mente. Det var jo også det han bad hende om, var det ikke? Eller havde hun misforstået så enkelt en sætning?
Næppe..
Hun så efter ham, og ned på stolen som den lå der og flød.

"hmmpf.," kom det meget svagt fra hende, før hun forsigtigt samlede stolen op, og så hen på ham.

Hendes lange grønne kjole skrabede nærmest hen af stenene på jorden, da hun gik ud midt på gaden, og satte sig ned.
Hun var et stykke væk fra Kyoshiro, og dog ikke længere væk end de kunne tale sammen igen, hvis det skulle ske.
Lige nu ville hun bare lige lade ham være lidt i fred, og afreagere. Det fandt hun nok bedst lige nu, så det ikke kom til at gå hårdt udover hende.

Hun så op på himlen. Det var ved at blive lyst igen. Marion var ikke engang træt. Hvorfor, det var et godt spørgsmål.

//frys
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12