Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 21:25
"Ingen årsag.." Cassa smiler venligt og lægger hovedet lidt på skrå, men ser så mod Kassandra.
"De er lige så fin som altid.." siger han smilende,
"Desuden er Kassandra et smukt navn.."
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 21:33
Han ser skiftevis på Cassa og Kassandra, han lytter til deres samtale som virker ganske underlig efter hans mening. Han ligger armene overkors igen og vender derefter blikket ned omkring sine føder, han skæver op imod Cassas ansigt.
Forbandede s***.. Hvorfor kan den tåbelige tøs ikke bare forsvinde, så jeg kan få gjort mit arbejde!
tænker han hidsigt og vender ansigtet helt op imod dem begge,
"Er I i familie?.."
spørge han pludseligt med et lavmældt tonefald, imens han har den koldeste måde at sige det på
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 21:41
Kassy ser på Cassa, "okay, så kalder jeg mig Kassandra, men det er ikke ligefrem mit ynglings navn, men det er vel bedre end Belladonna" sagde hun og sendte ham et smil igen, hun havde bare lyst til at kramme sig ind til ham med lod være "ja fætter og kusine" sagde hun stille og kiggede på Morgoth

b. ved jeg ik men d. lavet af Matilde ^_^ Base
Kassandra Jacqueline Bella Giacomo
- Men kald mig Kassy ^_^
A: er lavet af en Zoey fra en anden side ^_^
Don't Piss Her Of... - hun blir nemt sur
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 21:44
"Det er altså også ekstrem spøjst mellemnavn.." tilføjer han med et lille grin.. Belladonna betyder jo "smukkedame"
Han ser mod Morgoth.
"Nå men.. hvad har egentlig bragt Dem hertil?" han lægger hovedet på skrå
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 21:48
Da Cassa spurgte om hvad grunden var til at han var kommet, kunne han godt mærke på sig selv at det skabte et lille problem for ham selv. Han skulle svarer og det skulle gå hurtigt, ellers ville det lyde meget mistænksomt.
Han sendte ham et falsk smil, som virkede meget overbevisende, og sagde så:
"Jeg kom her meget tilfældigt, for at spørge om hvor Cassi var, da hun ganske vidst var forsvundet.."
forklarede han og trak let på skulderne
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 22:05
Kassy så fra Cassa til Morgoth, og så på Cassa igen
"ja min familie blev ret vilde med underlige navne"
sagde hun smilende og kiggede på Cassa og Morgoth,
der var et eller andet her der var galt men hun sagde intet,
og stod nu bare og fulgte med

- Men kald mig Kassy ^_^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 22:08
Cassa er for naiv til at fatte nogen mistanke.
"Oh.. okay.." han smiler let.
"Sådan kan det jo gå.. hun skal være væk i 3 år..." han ser så mod Kassandra.
"Du syntes måske 'Cassa' er meget bedre? det lyder.. som en kasse.. en papkasse.." han rynker lidt på næsen..
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 22:27
Han slapper lidt mere af, da Cassa ser ud til at hoppe på den. Han vender blikket op imod himlen også tilbage imod Cassa, han rynker let brynene. Inderst inde virker det umuligt at springe på ham nu, allermest fordi hende tøsen ville sikkert beskytte ham så det ville ikke gøre det hele mere besværligt.
Han sukker lettere opgivende, og træder nogle skridt tilbage,
Forhelvede da..
tænker han hidsigt og rynker brynene
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 22:33
Kassy så på Cassa og så på Morgoth, og så på Cassa igen "jeg har bare taget et af de ledige værelser, det regnede jeg med var i orden eller er der et specielt værelse du har til mig??" sagde hun så spørgende, hun blev fordi hun kunne mærke at Morgoth ikke var nogen god fyr

- Men kald mig Kassy ^_^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 22:36
Cassa smiler skævt.
"Altså.. De kan bare tage det værelse De vil.. hvis det er ledigt selvfølgelig.." han lukker de sidste knapper i skjorten da det egentlig er begyndt at blive temmelig koldt
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 22:44
Han skæver imod Kassandra hans blik er arokant og isende, ikke det mest venlige blik man vil møde.
Han lader armene glide ned langs siden på en meget rolig måde, hans fingre sitre en smule, men han knuger dog den ene hånd sammen. Han bider tænderne hårdt sammen, dog med munden lukket så ingen ville kunne se det.
Vinden danser let med hans lange løse hår, så det glide op foran hans øjne. Underligt nok kan han se de andre meget tydeligt i mørket, hans natte syn hjælper ham en del. Han blinker let med øjnene og smiler lettere grumt
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 22:48
Kassy ser på Cassa, hun var så småt begyndt at fryse og kunne se at Cassa gjorde det samme "skal vi ikke gå ind og få varmen??" sagde hun så spørgende til Cassa, og håbede at han sagde ja, fordi at Morgoth kunne hun bre ikke lide

- Men kald mig Kassy ^_^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 22:51
"Jo... Jeg har også noget arbejde at ordne.. så kan De jo hvile Dem på Deres værelse.." han smiler, ser mod Morgoth.
"Jaeh.. på gensyn.." han smiler skævt, går så ind på palæet sammen med Kassandra
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 22:54
Han nikker blot og forsvinder i den blå luft
signature by jodeeeart

Haya Mira

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 01.09.2007 20:54
Haya dukker op midt på gårdspladsen i et kort lysglimt. Hendes 4 store kufferter dukker op omkring hende kort efter. Hun kaster et blik rundt og sukker kort.
"Hvor elegant, Haya." Mumler hun over sig selv og lukker irriteret øjnene et øjeblik. Hun ville jo have endt oppe på sit værelse.
Hun kaster et blik ned af sig selv. Hun har en mørkebrun lang kjole på med et flot udskæring på midten. Hun rækker en hånd op til sit hår, som er bundet elegant op i en knude. Hun blinker lidt med sine store mørke øjne og lader sig så dumpe ned på en af sine kufferter. Den tipper bag over og med et kort 'bump' ligger hun nede på jorden med benene over kufferten.
"Årh!" Udbryder hun irriteret, men rør sig ikke ud af flækken.
// Haya

Lavet af: Cassa ^^
Base fra: http://www.geocities.com/jejunedoll/
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2007 22:08
Lidt væk sidder Cassa. han sidder på kanten af springvandet midt i det hele med en underlig form for mandolin i hænderne (en mandolin er en mærkelig lille guitar, som spiller på en ret sjov måde, xD men den lyder godt^^)
Han sidder og frembringer de klare, let korte toner mens han synger en eller anden druksang på Italiensk.. en halvtom flaske står ved siden af ham.. han har ikke bemærket Haya endnu
Haya Mira

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 01.09.2007 22:11
Hun får sig slæbt lidt op på albuerne og hører først nu sangen og musikken. Hun drejer hovedet over mod springvandet og sidder et øjeblik bare og stirrer på Cassa. Et lille smil glider over hendes læber, bare af glæde ved at se ham. Hun husker sangen, da hun jo også er fra Italien. Hun får sig med lidt besvær rejst op og går stille hen mod springvandet. Hun sætter sig næsten lydløst ned et lille stykke fra ham og betragter ham lidt, før hun stille, med et lille skævt smil, begynder at synge med.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2007 22:15
Cassa retter blikket mod hende, smiler stort men synger videre mens han lader mandolinen spille.. pludselig slipper han den, men med sin telepati lader han den fortsat spille melodien, mens han synger.. han springer ned fra kanten af springvandet, byder hende en hånd som et bud om en dans.. (xD til en druksang kan det kun blive en sjov dans 8D)
Haya Mira

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 01.09.2007 22:23
Hun synger videre med ham, mens hun prøver at undertrykke et grin. Hun tager fat i spændet bag hendes hår og trækker det langsomt ud, så hends lange, mørke og lettere krøllet hår falder ned over hendes skuldre. Hun ser mod ham og lægger spændet ved siden af sig. Hun rokker lidt fra side til side, mens hun stadig synger med. Hun lægger sin hånd i hans og hendes mundvige glider op i et skævt smil, da hun let hopper ned til ham.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2007 22:25
han smiler varmt, lader mandolinen (det var da det jeg skrev, ik?XD) fortsætte mens de synger.. han begynder at føre hende i en mærkværdig, ret sjov form for quick-step. (det er sådan en fik danseform Ö)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lux , Echo, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12