Muri 25.06.2018 11:13
Et lavt gisp lød fra Hauru, da han mærkede neglene mod brystkassen."Selvfølgelig gør jeg det. Bestemmer jeg at opfører mig som du vil have, får jeg en belønning," svarede han med et lettere tilfredst smil.
Han lod hånden glide hen over Kodas bryst da hun gled til siden og ned af ham, hvorefter han trak sine egne bukser op og knappede dem.
Han blik vendt kort mod himlen. Han havde slet ikke lagt mærke til hvor længe de havde været der. Det var der vel egentlig ikke meget at sige til, når man tænkte på hvad han havde været igennem.
"Det gør vi vel," svarede han med en anelse af skuffelse i stemmen. Men inden det blev for sent, var han nødt til at få nogle ting på plads.
"Så hvad er reglerne helt præcist? Jeg må ikke være sammen med andre kvinder. Jeg må ikke voldtage nogen. Jeg må gerne være sammen med mænd, men kun hvis jeg ikke rører dem, men de kun rører mig. Jeg må ikke sige dig imod. Har jeg glemt noget?" Spurgte han. Det var han næsten sikker på han havde, men i det mindste gjorde han et forsøg. Og hvis han huskede på reglerne, kunne han også bedre holde styr på hvornår han skulle lyve overfor Koda, for selvfølgelig blev nogle af reglerne ikke overholdt.

Krystallandet