Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 13:18
Anzu kommer luntende hen til Haurus hus. Hun holder ham stadig i hånden og ser vildt glad på ham. hun ser det ene vindue er åbent og springer hurtigt elegant ind af det. "hvorfor dufter der af Felix?" kommer det fra hende inde i huset

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 13:24
Han følger hende med blikket, da hun hopper ind af vinduet. Han hopper så også selv ind af vinduet og ser på Anzu med et lettere nervøst blik.
"Øhm ... Han .. kom bare lige forbi ..," siger han kort og smiler skævt. Han ser så hen på sengen, hvor Felix's bluse ligger, før han hurtigt skynder sig hen og sætter sig på sengen, på Felix's bluse, så hun ikke kan se den. Han ser så på Anzu og smiler stort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 13:26
hun ser han skynder sig hen til sengen og bliver pludselig nysgerrig.
"hvad sidder du på?" smiler hun roligt og går helt hen til ham. Hun sætter sig på gulvet, så hun har hovedet på hans skød, men opdager så et stykke af en trøje. "hvorfor ligger en af dine bluser på sengen?" spinder hun roligt.
hun ligger hovedet på hans skød igen og lovre glad med halen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 13:32
Han smiler fortsat.
"Ikke noget," siger han kort. Han skæver kort til det stykke af blusen man kan se, før han hurtigt stopper den ind under sig selv. Hvis han rejser sig og hun ser den, kan det være hun gengælder at det er Felix's.
"Øhm ... jeg .. havde ikke noget sted at ligge den, og jeg skulle hurtigt ud..?" siger han lavt. Han smiler skævt, da hun ligger hovedet i hans skød.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 13:37
Hun kravler om bag ham, bliver tiger og prøver at skubbe ham ned på gulvet (?)
Hun tager blusen og går lidt væk. "det jo felix trøje, så det.." hun ser på ham med et utilfreds blik "skat? kom her" hendes børster på ryggen rejser sig, så man tydeligt kan se hun er ret utilfreds.
Hun hopper så ned fra sengen og går hen mod vinduet igen, da hun ikke gider spilde tid på en der ikke holder af hende

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 13:44
Han gisper kort da hun skubber til ham. Han lander på maven nede på gulvet, før han hurtigt rejser sig op og vender sig mod Anzu. Han følger hende så med blikket.
"Anzu, vent! Hvis det gør det bedre, gjorde jeg det, før vi lavede den aftale," siger han kort og smiler skævt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 13:48
Hun gider ikke svare.
Du skulle slet ikke gøre det din player! for dig er jeg ingenting! Hun springer trist ud af vinduet igen og ligger sig i nogle buske, inden hun springer op i et træ som sig selv og gemmer sig mellem bladene. det regner voldsomt nu og hun bliver hurtigt driv våd.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 13:53
Han ser kort på Felix's bluse, før han hopper ud af vinduet, - efter Anzu. Han følger hende med blikket, med lettere sammenknæbne øjne, da regnen ryger ned i ansigtet på ham.
"Anzu, kom nu! Du ved hvordan jeg er!" siger han halvhøjt, da regnen nemt overdøver ham. Han er også selv blevet drivvåd nu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 13:56
hun gider ikke svare, eller hoppe ned igen, da hun ikke gider være sammen med ham. "bare glem det! jeg troede du holdte af mig, men det passer overhovedet ikke, for dig er jeg bare en ting!" hun græder og råber det. der slår et lyn ned og hun skriger forskrækket og holder sig hurtigt for ørene, da det smerter hendes øre.
hun ryster meget og sidder i toppen af træet.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 14:11
Han holder hele tiden blikket på hende, og ignorere fuldstændig lynet.
"Jeg holder af dig! Ellers ville jeg ALDRIG have lavet den aftale med dig om, at jeg kun var din," siger han kort. Han sukker tungt.
"Kom nu ned ..," mumler han lavt.
"Jeg bliver stående her, indtil du kommer ned!" råber han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 14:14
et nyt lyn slår ned i træet, så det knækker og hun falder ned. hun lander på benene og springer hurtigt hen mod ham inden træet rammer hende. Hun hører et nyt brag og springer skrigende ind i armene på ha, da hun er bange for lynet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 14:28
Han lægger armene over kors, og betragter hende bare, da træet bliver ramt af lynet, og hun falder ned, da han vil se hvordan hun klarer det. Han smiler så svagt, da hun springer ind i armene på ham, før han går indenfor igen, og smider hende på sengen. Han tager så Felix's bluse og smider den væk, mens han bare ser på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 14:31
Hun ser op på ham, da hun pludselig bliver båret inde for i sengen og smidt på den. hun er helt våd, så hun stille sig på alle 4 og ryster sig, så vandet sprøjter til alle sider.
Hun ser så hurtigt op på ham igen og er stadig utilfreds med ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 14:34
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Du vidste hvordan jeg var, da du giftede dig med mig. Hvorfor skulle jeg ændre mig, bare for jeg bliver gift? Hvis du virkelig hadet mig så meget som du siger du gør, var du skredet fra mig for lang tid siden. Du kan næsten altid regne med hvad jeg laver, når du ikke er i nærheden," siger han kort. Han vender kort efter ryggen til hende, henter to håndklæder, og smider så det ene i hovedet på Anzu(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 14:37
hun sidder op og knurre lidt af ham, men ser så ned da han siger tingene til hende. hun lader ham bare smide det i hovedet på hende, men lader ellers bare som ingenting.
"ja, det vidste jeg godt, men troede du ville ændre dig.." siger hun stille og ser hen på ham.
"og nu jeg vampyr, men det også på grund af dig" knurre hun utilfreds

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 14:40
Han tørre kort sit hår og derefter sin overkrop, så han ikke er så våd mere. Dog er hans bukser stadig pænt våde.
"Hvorfor troede du det? Du har kendt mig længe, du burde vide, at jeg ikke ændre mig," siger han kort. Han skæver til hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 14:41
"man har vel lov at håbe?" siger hun stille og tørre sig stille.
hun lunter derefter ud i køkkenet for at lave noget te at varme dem på.
hun kommer ind til ham efter noget tid og rækker ham et krus med te

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 14:44
"Jamen så håber jeg ikke du havde de store forhåbninger," siger han kort.
Han ser kort på kruset med te, før han ser på hende. Han tager så kruset, ligger håndklædet over skulderen og sætter sig hen på en stol.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.08.2009 14:47
hun sætter sig med ryggen til ham på sengen og drikker stille sin te.
"ikke det store.." siger hun stille inden hun ligger sig i sengen igen, stadig med ryggen til ham. Hun har stilt sit krus på gulvet.
"og jeg gider heller ikke tro du holder dit løfte.. for det ret sikkert at du ikke gør det.." siger hun trist og hendes øre ligger sig helt ned.
"så, kan jo ligeså godt bare gå nu og være sammen med Jace i stedet" siger hun stille

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.08.2009 14:52
Han sukker tungt, stiller så kruset på bordet, rejser sig op og går hen til skabet, hvor han finder en rød sten frem. Han går hen til sengen og kaster den hen til Anzu, så den landet lige ved siden af hende.
"Behold den. Den lyser når jeg har fysisk kontakt til andre. Jo mere jeg røre dem, jo mere lyser den," siger han kort. Han sætter sig så tilbage på stolen.
"Så kan du finde ud af om jeg er sammen med nogle eller ej," siger han lavt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13