"Og det begynder snart at tordne.." tilføjer han så lavt
Cassa 09.01.2008 00:53
"Så lad os gå hjem... Det er også et helt umenneskeligt tidspunkt at være udenfor på.." Han ser op.. sneen daler stadig fortsat."Og det begynder snart at tordne.." tilføjer han så lavt
Tatti 09.01.2008 00:56
Eclipse havde forventet en scene noget i stil med : jamen min dejlige eclipse! så skal jeg nok varme dig.. kom.. put dig tæt ind til mig.. jeg vil aldrig give slip på dig igen, - det skulle så være blevet sagt af Elizeph..men nej.. ikke denne omgang..
Eclipse smilte svagt.. "Tja, det kan vi jo lige så godt," han trak på skuldrene og smilte op til Elizeph.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab
Cassa 09.01.2008 01:01
"Du lyder ikke lige enig med det foreslag?" han lægger hovedet lidt på skrå."Men vi kan ikke have at du fryser halvt i hjel herude..." han ranker sig en smule.
Halvt i hjel... brr... skræmmende tanke.. han sørger fortsat for at have blokaderne oppe.
Hvis der skete ham noget, tror jeg jeg ville gå fra forstanden...
Tatti 09.01.2008 01:05
"Hah.. jo jo.. tja.." han trak på skuldrene, og så lidt på Elizeph..han rystede så på hovedet.. "jeg er da enig.. som du siger ; vi kan jo ikke have at jeg fryser ihjel.. det ville være spild af min tid, at dø på den måde," han grinte lidt.. så seriøst tog han det ikke.. for han mente at han var stærk nok til at passe på sig selv.. "må jeg sove inde hos dig < 3?" spurgte han så med et chamerende smil.
Cassa 09.01.2008 01:08
han er lige ved at slynge svaret ; hvis jeg må binde dig så du kan holde grabberne for dig selv; ud.. men han tier.. selv om det ville være ment i spøg kan det opfattes som et hint.. og det skal det jo ikke."Tjaah.. Det må du vel... Jeg trænger alligevel ikke til søvn... kan sidde og læse.." han ser lidt tænksom ud..
Tatti 09.01.2008 01:13
Eclipse slipper grebet om ham, og holder ham istedet i hånden.."jamen.. du skal ligge i sengen.. sammen med mig.." han ser bedene op på Elizeph.. med de der der engang var nuttede grønne øjne..
"be om..? krammebamse< 33" han smilte så frækt igen til Elizeph.
Cassa 09.01.2008 01:16
"erh~-".. han sukker og ryster opgivende på hovedet med et svagt skævt smil."Ja okay... men du skal sove alligevel.." han vender let øjne med et skævt smil.
Tossede knægt..
Tatti 09.01.2008 01:21
"Yay!" han skød den hånd op i vejret som han ikke holdt Elizeph i. "du bare den bedste < 3.." sagde han kærligt, og nussede ham lidt på kinden, med et svagt grin.. "Så lad os gå.. vi skal i seng.. i seng.. i seng i seng .. SAMMEN < 33 " sang han muntert..Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab
Cassa 09.01.2008 01:23
"Arh, du kan dreje alt til at det lyder.. øh... ja.." han klasker en hånd let mod panden men med et tilbageholdt grin.. ja Eclipse er en kilde til morskab kan man sige..Han tager fat i den magiske stav igen (... Det lyder stadig forkert XD)
Og retter den lidt op mod himmelen, inden han hamre bunden af den mod jorden, mumlende en lav besværgelse... en tyk og kvælende dis glider ud fra den, og de forsvinder væk i den..
DistortedDiva 30.01.2008 19:40
Felix sidder på en gren oppe i et træ tæt ved søen.. han ser ned i den, og kan svagt skimte sit spejlbillede trods søen jo er helt rød..Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Koto 30.01.2008 19:43
Koto har sine hænder ned i sin lomme. Han har lukket øjnene imens han går ved breden af blodsøen.
DistortedDiva 30.01.2008 19:47
Han ser hen på den nyandkommede, som viser sig at være Koto.. han smiler roligt, ved ikke om han skal hoppe ned eller hvad?Mørketskriger!

Koto 30.01.2008 19:49
Han lægger sig med et bump midt på jorden, og laver en grimmase da han rammer en stem med ryggen.Han har armene og benene strakt ud til begge sider.
DistortedDiva 30.01.2008 19:52
Felix hopper lydløst ned på jorden, og står sådan ca ved siden af Koto, og ser ned på ham med et skævt smilMørketskriger!

Koto 30.01.2008 19:54
Han åbner sine øjne, og ser skeptisk på Felix.Han smiler så svagt, og lukker igen øjnene.
"Hej," siger han kort,.
DistortedDiva 30.01.2008 19:58
han ser overrasket på Koto da han siger hej.."davs.." siger han roligt, og sætter sig i skræder stilling ved siden af ham.. han ser spørgende på ham..
Mørketskriger!

Koto 30.01.2008 20:01
"Længe siden, Felix," mumler han stille.Det var i det hele længe siden han havde set nogen.
DistortedDiva 30.01.2008 20:03
han ser på ham og begynder så at le.."jaeh.. et par uger.. eller måneder?" siger han roligt, og ser ned i sen røde flod
Mørketskriger!

Koto 30.01.2008 20:04
"Stadig.." mumler han og rejser sig op.Han går helt hen til søen, og ligger sig på maven og stirre direkte ned i den.
DistortedDiva 30.01.2008 20:11
Felix bliver bare siddene, og sukker af kedsomhed.."er der virkelig ikke nogle man kan slå her omkring" siger han iriteret..
"helst piger" mumler han bag efter
Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet