Muri 02.08.2009 22:28
Han ignorer det Felix siger, og smiler bare let, da han hiver ham ned til sig. Han lukker langsomt øjnene, før han begynder at knappe Felix's bukser op(?). Han hiver så hans bukser lidt ned kort efter(?).
DistortedDiva 02.08.2009 22:30
Han kysser ham blidt på munden, inden han lader sin hånd glide ned om hans hofter, og derefter ned mellem hans ben. Dog uden på bukserne.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Muri 02.08.2009 22:40
Han slipper kysset og kysser ham så ned af halsen. Han stopper kort, da han mærker Felix's hånd mellem sine ben, men kysser ham så ned af halsen igen, ned på brystet, og op igen, før han igen kysser ham på munden. Han tager så sin bluse af, før han knapper sine bukser op og trækker dem ned.
DistortedDiva 02.08.2009 22:43
Han fjærner kort efter sinhånd, og smiler bare bredt. Han ligger så hånden op i hauru's nakke igen, og trykker ham lidt nedaf for at kysse ham på munden. Han holder det så, og gør det kort efter til et snav (?)Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 22:47
Han ligger sig ned over Felix, samtidig med han trykker ham nedaf. Han gengælder så snavet..*cencur*(?)

DistortedDiva 02.08.2009 22:50
Han lukker roligt øjnene, og gør langsomt svanet grovere*Cencur*
Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 22:57
*Spoole*Han rykker sig langsomt fra Felix og ligger sig ned på sengen ved siden af ham. Han skæver til Felix, mens han trækker vejret en smule tungt.

DistortedDiva 02.08.2009 22:59
Han kommer med et lavt suk da Hauru rykker sig væk.. Han bliver dog bare liggende, og puster ud.. "Nååårh?" mumler han med et lettere tungt åndredræt. Han vender såhovede imod Hauru.Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 23:01
Han vender blikket helt mod Felix."Hvad?" spørger han kort, før han rejser sig op og trækker sine bukser på igen. Han undlader at tage sin bluse på, og sætter sig bare på sengen.

DistortedDiva 02.08.2009 23:04
Han sætter sig med besvær op, og får hevet sine bukser på. Stadig uden at knappe dem. "Hvad nu?" mumler han og trækker på skuldrende. Han vender igen hovedet mod Hauru, og sæsig langsomt på senge kanten.Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 23:07
Han trækker let på skuldrene, før han rejser sig op og sætter sig på Felix's skød i stedet, med et ben på hver side af ham. Han lægger forsigtigt armene om ham, - en på hans ryg, og den anden hånd i hans nakke. Han rykker sit hoved tættere og tættere på hans, og lige da han skal til at kysse ham, rykker han hurtigt sin mund ned til hans hals og bider sig hårdt fast i halsen på ham(?)
DistortedDiva 02.08.2009 23:12
Han smiler roligt da Hauru sætter sig over ham, Han ligger derfor bare en hånd om hans hofte, og venter engeligt bare på at han kysser ham. Han ser uforstående på ham, da hans så hurtigt ændre retning. Han kommer med et lavt gisp da Hauru bider sig fast... "Okay... Okay.. jeg kan ikke.. gøre modstand så gør det da bare.." mumler han og bider hårdt tænderne sammen.Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 23:19
Han sidder længe og bider ham, før han langsomt slipper, og ser på ham. Han bliver bare siddende på hans skød, og ser ham bare i øjnene. Han smiler så svagt, før han kysser ham på munden.
DistortedDiva 02.08.2009 23:21
Han ser på ham, med det ene øje lukket, og det anden halvt.. "Av?.." mumler han, og gengælder så kort kysset.. "jern.. Hvorfor skulle du lige bide mig nu.. Jeg kan jo smage mit eget blod" mumler han lettere irriteret, men kysser ham alligevel igen og holder det denne gang..Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 23:30
Han smiler svagt."Jeg har ikke tænkt mig at sige undskyld, hvis det er dét du forventer..," siger han roligt.
Han gengælder så kysset og gør det langsomt grovere.

DistortedDiva 02.08.2009 23:32
Han holder kysset, og himler så med øjnene, inden han lukker dem. Han gør oligt kysset til et snav, og lader roligt sin hånd køre igennem Haurus hår.Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 23:38
Han lukker langsomt øjnene og gengælder roligt snavet. Han placere forsigtigt hænderne på hans bryst og kærtegner det.
DistortedDiva 02.08.2009 23:41
læner sin langsomt længere bagud, holder dog snavet.. Hans fingre sknuger sig så sammen, om Kaurus hår, og hans gør roligt snavet grovere.Mørketskriger!

Muri 02.08.2009 23:51
Han læner sig lidt ind over Felix, da han læner sig bagud. Han gengælder snavet også da han gør det grovere, mens han fortsat kærtegner han bryst. Han lader så en finger glide ned af Felix's mave.
DistortedDiva 02.08.2009 23:55
Han slipper kort snavet og ser på Hauru.. "Det er lige før jeg ville bytte dig ud med Murizz.. Du gør jo også noget af arbejdet" siger han med et lav latter, inden han genoptager snaven (?)Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet