Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.07.2009 13:17
Hun kommer tilbage med en bakke med 2 glas på. Hun rækker hende det ene glas, som vil gøre hende til en dreng igen. "her" siger hun roligt og smiler

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.07.2009 13:24
Hun ser på Anzu og tager så glasset. Hun tager en tår af det, før hun rejser sig, går ind i stuen og stiller glasset fra sig på bordet. Kort efter falder hun ned på knæ og nogle lave host kommer fra hende, mens hun langsomt forvandles til dreng. Da han er blevet dreng, rejser han sig straks op og går ind til Anzu.
"Hvad skete der?" spørger han kort, lettere fortumlet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.07.2009 13:29
Hun ser efter hende, men smiler så stort, da han bliver sit gamle jeg. Hun springer i armene på ham og holder godt fast om hans hals (?)
"ch.. Light kom og gjorde dig til en pige" siger hun stille, og er bare glad for haner sig selv igen. hun bløder stadig meget lidt ned af halsen efter bidet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.07.2009 13:43
Han lægger forsigtigt en arm om hende, da hun springer på ham. Han ser så kort på hendes hals.
"Spontant ....." mumler han bare. Jeg tror jeg skal have fat i Light.. tænker han kort og fnyser lavt.
"Hvad er der sket med din hals?" spørger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.07.2009 13:48
"du bed mig mens du var pige, og du hverken huske mig eller noget overhovedet.." piver hun trist.
Hun lunter så ud i køkkenet og begynder at vaske blodet væk.
Hun kommer så luntende tilbage til ham og putter sig forsigtigt ind til ham igen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.07.2009 13:52
"Ehem .. Undskyld..," mumler han lavt. Han følger hende kort med blikket, og lægger så armen om hende igen. Han stiller sig kort efter lænet op af dørkarmen, da han stadig er en smule svimmel.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.07.2009 13:58
Hun flytter sig lidt, hun kysser ham så på munden. "lig dig hellere ind i sengen, du ser ikke ud til at have det for godt, også skal jeg nok tage mig af dig" smiler hun kærligt og forsøger at hjælpe ham ind i sengen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.07.2009 14:07
Han gengælder kort kysset, før han ligger sig hen i sengen. Han skifter kort efter tøj, så han igen har sit normale tøj på.
"Hvad var Light's formål, med at gøre mig til en pige?" spørger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.07.2009 14:10
"det ved jeg ikke.." siger hun stille. Hun sætter sig på sengekanten ved siden af ham og nusser ham kærligt på hånden. Hun ligger sig kort efter ned til ham, så hun har hovedet på hans ene arm (?)
"Men det bare godt at have min gode gamle mand tilbage" spinder hun glad og holder om ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.07.2009 14:13
Han ser kort på hende, da hun ligger sig ind til ham, før han bare ser op i loftet.
"Hm," mumler han bare og smiler svagt.
"Jeg bliver nødt til at finde ham..," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.07.2009 14:19
Hun ser ned og føler sig lidt til side sat nu.
"okay.. han er sikkert taget hjem til mit gamle hus, medmindre Light har fundet et nyt sted at være" siger hun stille og ser ned.
hun rejser sig fra sengen, tager sit glas med vand der står lidt væk og drikker det roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.07.2009 14:23
Han skæver lidt hende, kysser hende så kort på munden, før han sætter sig op og sætter sig på kanten af sengen. Lige da han rejser sig op, falder han hurtigt ned igen. Han sukker kort, og rejser sig så op igen, og denne gang bliver han stående.
"Undskyld ... Men jeg bliver nødt til at finde ud af hvad hans formål var med det ... Og hvorfor jeg skulle lide..," siger han lavt og smiler skævt.
Han begynder så at gå mod døren.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.07.2009 14:26
Hun flytter hovedet, da han forsøger at kysse hende. hun ligger sine øre ned, selvom hun prøver at lade dem blive oppe, men uden held. "held og lykke så" siger hun stille, da hun ikke vil stoppe ham. Hun hoster stille, da hun prøver at kvæle sin hoste. Hun holder sig for munden og der drybber blod fra hånden og ned i sengen.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.07.2009 14:47
Han skæver kort til hende, smiler så skævt, før han forsvinder ud af døren.

//Out.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2009 21:38
Hauru kommer gående ind i huset, med Felix. Han har holdt fast om Felix's håndled hele vejen, og slipper først, da de begge er kommet ind, og døren er lukket. Han ser så bare på Felix og betragter ham lidt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2009 21:40
Felix kommer kort efter Hauru, da det ligesom ville være lidt svært at slippe væk fra ham når han sådan holder fast om Felix' håndled..
Han ser så bare på Hauru "Lad os nu bare komme til sagen" siger han med et skævt smil.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2009 21:49
Han smiler stort, og stiller sig så helt tæt ind til Felix, hvorefter han placere begge sine hænder på Felix's røv.
"Jeg vidste du gerne ville være sammen med mig," siger han kort, rigtig selvglad. Han kysser ham så på munden

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2009 21:55
"næh.. jeg er bare trægende" mumler han, og gengælder groft kysset.
Han skæver ned til Hauru's hænder, men gør intet ved det.. Han rykker sig så helt tæt på Hauru, og ligger sin hånd om hans hals.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2009 21:58
Han begynder roligt at skubbe Felix ind mod soveværelset, hvorefter han skubber ham ned at ligge(?).
Han sætter sig så over ham, og læner sig ind over ham, før han igen kysser ham på munden. Han tager kort efter fat i hans bluse, som han hurtigt hiver af(?).

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2009 22:02
han lader sig skubbe, og kommer med et lavt gist på da bliver skubbet bagover i sengen. "Sjovt jeg gør det her frivilligt" mumler han og gengælder roligt kysset. Han ligger så en hånd i Hauru's nakke, og hiver ham helt ned til sig, efter hans trøje er blevet hevet af.
Mørketskriger!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack
Lige nu: 2 | I dag: 13