Ooh, a New toy! (Ysara)

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 20.10.2016 17:24
Det var rart at slippe væk fra det alvorlige igen, selvom det havde været nødvendigt at bringe det på bane. Hun noterede sig ned, at ham skulle hun holde sig fra, og efter hvad hun hørte, var det nok også det aller aller bedste for alle at gøre. Angel skulle ikke nyde noget af at blive straffet i hvert fald.
Angel tog en slurk af mjøden og redde sig lidt bedre op i stolen igen og sukkede let. "Hvor skal jeg begynde. Jeg tog endelig til hovedstaden, i stedet for kun at rejse mellem Rubinien og Medanien. Der mødte jeg Cecilio, og en ret lækker Ridder. Så fik jeg pest.. det tog sin tid at slippe af med, og nu er jeg her, hopper fra kro til kro og hiver penge ting mig." det var en kort fortælling, men der kunne jo spørges ind skulle det blive nødvendigt.

Hun grinede lidt og rystede faktisk på hovedet. "Ikke rigtig - jeg bruger min fleksibilitet til.. helt andre ting" Der var et glimt i Angels øjne som tydeligt afslørede at det var knap så stueregne ting hendes fleksibilitet blev brugt til - men hun solge ikke sig selv.
"Jeg er gået mere over i gambling branchen så at sige. Og det kan man tjene mange penge på, kan jeg fortælle dig!"

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 02.05.2017 11:40
/afsluttet

Tog afsted til en dejlig kro, drak sig fulde. All that shit

0 0 0