Nichols 06.03.2011 22:03
Nichols rakte en flaske hen imod kvinden, og hørte en kalde på nogen, hurtigt vendte han blikket i retningen af hvor stemmen kom fra. Han så en mand komme imod dem, og da vedkomende. ''Denne kvinde...''han tænkte lidt ''ehhm...Rayne som du kaldte hende har vist mig vejen til den sidste rom jeg bryggede...'' sagde han glad, tog en flaske og smed den via et undehånds kast imod den ny til komende. ''Brygget på min moders opskrift og den bedste på denne jord.'' lød han stolt og åbnede endnu en flaske til sig selv, og satte den for munden og tømte en kvart del af flasken og hældte resten så godt han nu kunne over i den flaske han havde spændt fast i hans læder stråb.
Witch Bitch 06.03.2011 22:14
Rayne rystede smilende på hovedet, da manden rakte hende en af sine flasker. "Næh, t--," hun nåede ikke at sige mere før hun blev afbrudt af en velkendt stemme der kaldte hendes navn. Først så hun en smule forskræmt frem for sig, hun havde været sikker på at han stadig var sur på hende. Men til hendes store lettelse lød han glad og afslappet. Med et smil vendte hun blikket i retning af Lestat og så på ham et par sekunder. Nej, han var helt bestemt ikke negativ. Hun rejste sig hurtigt og sprang hen mod ham. Uden ord kastede hun sig om halsen på ham og krammede ham. Havde han været lille og spinkel ville hun have presset luften ud af ham, men det var han heldigvis ikke. Lestat 06.03.2011 22:23
Lestat som er robust bygget, men alligevel smidig og hurtig som en ulv, greb med lethed flasken med rom. Nej tak, drikker ikke rom, men mjød. sagde han roligt og afslappet, da Rayne kom 'flyvende' i armene på ham. Hej smukke, har du savnet mig? forsøgte han mens hun nærmest klemmede livet ud af ham, men det lykkedes ham alligevel at smile. Med Rayne i armene kastede han rommen tilbage til piraten med et underhåndkast. Nichols 06.03.2011 22:34
Nichols blev lidt irriteret over at det var sådan en hjertelig velkomst Rayne gav personen, hva pokker....jeg bryder mig alligevel ikke om pelsdyr. tænkte han for sig selv og greb flasken som kom flyvende tilbage og lagde den ned kassen. De flasker havde redet hans dag han små løftede den for at mærke vægten på den og den kunne nok godt være på hans skulder, så længe han huskede nogle korte hvil ind i mellem.
Forsigtigt løftede han den op og lagde den på skulderen, lidt tung men gik nok.
''Undskyld at jeg blander mig men er der muligvis en båd inærheden...? eller skal jeg spør Samson om hvordan jeg kommer fra denne ø...?'' spurgte han frisk og bestemt men han prøvede at sætte kassen ordenligt på hans skulder.

Witch Bitch 06.03.2011 22:43
Rayne ænsede ikke piratens irritation. Hun flyttede hovedet lidt tilbage så hun kunne se på Lestat, mens hun stadig hang om ham. "Mhm," svarede hun med et smil og nikkede til ham. Hun fjernede hans hår fra hans ansigt med den ene hånd, og kyssede ham i panden en enkelt gang. Så hoppede hun ned og stillede sig i sandet igen. Selvom hun ikke var lav, så var han alligevel noget højere end hende, og hun måtte træde et par skridt tilbage for at se ordentligt på ham. "Kom og hils på min nye ven," sagde hun så, med et hovedkast hen mod piraten, hvorefter hun vendte sig om og så at han stod med kassen på skulderen som om han skulle til at gå. Hun så trist på ham, og svarede ikke på hans spørgsmål. Hun kendte heller ikke svaret på det alligevel. Lestat 06.03.2011 22:54
Lestat fra Rayne til piraten. Jeg er ikke helt sikker, men tror nok at den båd jeg kom her over med, ligger til om en uge eller deromkring. sagde han roligt, med et smil, mens han fulgte efter Rayne nærmere manden.Han havde tænkt sig at hilse på manden, men hvis han alligevel ville væk herfra, så ville han da ikke stoppe ham.
Båden er en lille fiskerbåd og ligger vist nok til på syd siden af øen, men det sker at de ligger til ved nord siden. sagde han med et lille smil. Han så derefter på Rayne og kyssede hende på panden. Hvad med dig? vil du også væk herfra? sagde han roligt og venligt til Rayne, dog med et drillende blik i øjet.
Nichols 06.03.2011 23:03
Nichols lagde mærke til at de begge kom lidt nærmere, og så lidt irriteret ned i jorden da han hørte at båden først kom om en uges tid.''nåh..'' sagde han roligt og lad kassen glide ned fra hans skulder og ned på sandet. ''Hastværk er last værk...og jeg beklager at jeg ikke har introdoceret mig selv'' sagde han så bestemt.
''Nichols Long Johnson...også kaldet Kaptajn red eye af myndighederne...men fortiden kendt som kaptajnen uden skib'' sagde han i et langt åndedræt med en mindre lystig og sarkastisk stemme, bare for at pynte det lidt.
''Og jeg forstod at Kvinden her hed Rayne ikke?'' sagde han vendligt og bukkede kort men galant og så derefter op imod manden. ''Men deres navn kender jeg dog ikke...endnu'' sluttede han i en mild tone og tog en pege finger op til panden og tænkte kort. ''Et navn som betyder styrke måske..? ret mig hvis jeg tager fejl...men kunne mit gæt om Grimlir være rigtigt...?'' sagde han med enrolig stemme mens han smilte venligt op til manden. Det han lige havde sagt var ment som en mindre joke som han regnede med han forstod.

Witch Bitch 06.03.2011 23:25
Rayne nejede fornemt da piraten introducerede sig selv. "Rayne er korrekt, ja," svarede hun med et indsmigrende smil. Hun fnisede af hans joke, og var ikke i tvivl om at Lestat ville kunne se det sjove i det også. Han var i godt humør. Hun kiggede tilbage på varulven. "Jeg behøver ikke en båd for at komme væk herfra," svarede hun med et blink. Hun havde lært en ny metode. Men den tog stadig for meget på hendes kræfter til at hun ville bruge den foran nogen. Desuden havde hun heller ikke lyst til at forsvinde herfra endnu.
Lestat 07.03.2011 15:33
Lestat så først på Rayne og så på Nichols med et smil af venlighed. Mit navn er Lestat, glæder mig at møde dig. ... Endnu. sagde han med et smil og grinede kort til joken fra før.Han kiggede på Rayne. Jeg var faktisk på vej tilbage fra min morgen jagt, men havde jeg vist at du var her, ville jeg have spurgt om du ville med. sagde han og smilede venligt. Han kiggede op på Nichols, for han var sikker på at han ikke helt forstod den lidt indterne joke. Ser du, jeg kan meget godt lide råt kød, fra et frisk nedlagt bytte. Hans stemme var ganske roligt og uden nogen former for bekymring. Ja, han smilede og lo kort, tilsyneladende i rigtig godt humør.
Nichols 07.03.2011 15:44
Nichols nikkede mens Lestat talte om råt kød, han tænkte kort over hvordan han forsatte denne samtale, et eller andet ville han lade de to være da de så lidt muntre ud for hinanden, men han havde nu ikke så meget at gøre her på øen så det var lidt rart at snakke med nogen. Nichols så op mod himlen forviredt, han havde aldrig regnet med at tænke positivt om to andre.Han rystede kort med hovedet og så tilbage på de to. ''Er der en historie bag jer to..?'' sagde han roligt og pegede med lange og pege finger og bevægede dem sammen som for at hans håndtegn skulle vise hvad han mente.

Witch Bitch 07.03.2011 16:05
Rayne så skeptisk på Lestat. "Dét tror jeg ikke ville være en god idé," sagde hun med et smil. Hun var sikker på han godt vidste hvad hun mente. "Jeg var ellers fristet til at snuppe en lille unge for lidt siden!" Hun grinede og så på Nichols idet hun hentydede til den lille pestilens de havde skræmt væk."Hmm.. Vi mødtes på et bibliotek for lidt siden, inde på fastlandet," sagde hun med et smil der ikke afslørede videre detaljer.
Lestat 07.03.2011 16:10
Lestat så roligt på både Rayne og Nichols. Ja, det var nu egentlig hyggeligt nok. sagde han og smilede.Hans blik blev da, lidt spørgeende, mens han så på Nichols. Hvordan kan det være at du er havnet her, i det hele taget? Hvorfor sætter du ikke kassen ned? spurgte han roligt mens han smilede. Han holdte en arm om Rayne og trak hende lidt hen til sig.
Nichols 07.03.2011 16:19
Nichols satte sig ned på kassen og greb sin flaske som dinglede ned langs hans side, slog proben af og tog en enkelt tår, og lod hånden med flasken hvile på hans højre knæ.''tjahh...'' rømmede han kort og rakte ryggen lidt. ''Som jeg sagde før er jeg Kaptajnen uden et skib....folkene ombord var trætte af at plyndre handelsskibe og ville starte på kystbyer...'' kom det roligt fra ham hvor efter han tog en lidt større tår.
''Jeg var imod deres forslag. Men de valgte at smide mig af på en ø og sejle fra mig...'' lød han stille mens han så ned i flasken.
''nåh hvad pokker jeg har godt af et mål her i livet!'' kom det pludseligt og rask fra ham hvorefter han tømte flasken i et drag.

Witch Bitch 07.03.2011 16:36
Rayne spandt lavmælt da Lestat holdt rundt om hende, men trådte så et par skridt frem og satte sig på knæ lidt fra Nichols som nu sad på sin kasse. Hun lyttede mens han fortalte og drak videre, og det var hende en gåde hvordan man kunne drikke de ildelugtende stads. Men det gjorde for det meste folk mere medgørlig, så hun klagede ikke."Måske skulle du få dig en ny besætning?" foreslog hun. Ikke at hun vidste hvem der ville tage med ham. Mytteriet morede hende en smule, men hun viste det ikke.
Lestat 07.03.2011 16:43
Lestat satte sig ned, ved siden af Rayne, mens han hørte på hvad de sagde. Ja, eller du skulle måske finde dig et nyt erhverv? sagde han roligt og venligt. Han kunne ikke lade være med at smile ved tanken om mytteriet begået mod Nichols.Lestat var jo optaget i Rutilus Taurus -banden, så han kunne jo ikke så godt melde sig. Måske hvis du tager på en af kroerne eller havnen, når du kommer ind til fastlandet, kan du finde noget at lave? sagde han roligt. Eller måske finde dig en ny besætning. Hans stemme var ganske rolig og han smilede venligt til ham.
Nichols 07.03.2011 16:49
Nichols små grinte ved tanken om at starte på en ny besætning igen, han havde næsten opgivet det men alligevel ville han ikke skifte løbebane bare fordi to som ikke havde forstand på pirateri foreslog det.''Det en fin ide det med at skifte erhverv... hvis vi ser bort fra at jeg er eftersøgt på fastlandet'' grinte han roligt og gik lidt rundt for at finde proben til sin flaske. Hvor dælen var den nu blevet af..?
''Men det lystige liv ligger i blodet.. så det dropper jeg ikke så let'' sagde han imens han søgte efter den pokkers prop.

Witch Bitch 07.03.2011 16:58
Rayne havde ikke lige tænkt over den med, at han nok var eftersøgt på fastlandet, men i virkeligheden var det jo selvsagt. At finde en ny besætning virkede dog også til at være lidt af en opgave. Hun havde som sådan ikke noget imod pirater, hun var bare ikke selv så glad for vand, for at sige det mildt. Hun så forvirret på Nichols da han begyndte at gå rundt, og lignede en der ledte efter et eller andet. "Har du tabt noget?"
Lestat 07.03.2011 17:05
Lestat vidste ikke helt hvad han skulle sige, så han lage sig blot ned for at slappe af. Men da han lage sig ned følte han noget mod ryggen, og trak det frem. Er det den her du mangler? spurgte han roligt og holdte proppen op så Nichols kunne se den.Han lage sig ned igen og slappede af mens han ventede på et svar fra ham.
Nichols 07.03.2011 17:13
'' Jeg mangler proben til min flaske'' sagde han roligt og vendte sig da Lestik talte til ham. ''Jo det er den'' lød han muntert, tog imod proben og skruede den fast på flasken.
Solen var ved at gå ned og Nichols havde ikke i sinde at sove udendørs igen, så han måtte videre.
''nåh men det var hyggeligt at træffe jer'' smilte han venligt og tog kassen op på skulderen. Han sank lidt i sandet da han havde fået kassen op, men det gik nok.
'' Vores veje krydses nok igen en dag'' sagde han bestemt og travede afsted langs vandkanten.
//out

Witch Bitch 08.03.2011 13:12
Rayne så forundret på Nichols da han vendte sig for at gå, og undrede sig over hvad der havde givet ham lyst til at gå. "Rart at møde dig," sagde hun lige højt nok til at han ville kunne høre det, og trak på skuldrende. Så drejede hun hovedet og så ned på Lestat som stadig lå ned. Hun vendte sig, og lagde sig på maven ved siden af ham. "Så du er altså en del af Samsons slæng nu?" spurgte hun nysgerrigt og drilsk. Det gjorde, at hun skulle passe endnu mere på hvad hun lavede, men det gjorde det kun endnu sjovere.Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet