Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:10
Hida var glad for at de begge var kommet op i sengen. han lå stille og krammede så Kazu ind til sig. "jeg vil aldrig forlade dig" mumlede han så stille og kyssede Kazu længe på munden. han nussede ham på kinden, og kiggede ham dybt i øjnene

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)
Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:12
Kazu holder om sin bror og kysser tilbage, men han har dog lukkede øjne, fordi han elsker at blive kysset og nusset af hans bror. "jeg vil heller aldrig forlade dig.. det vil jeg virkelig ikke.." kommer det svagt fra ham. Han holder godt fast om ham og vil ikke give slip på ham igen

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:15
Hida ligger bare stille og kigger på sin bror, mens han bliver nusset, og forkælet. Hida lader igen og igen en finger køre langs hans optegninger i ansigtet, langs linierne og han smiler stille. Hida kysser Kazu på munden, og får stille og roligt flere og flere kræfter. Hida sætter sig overskrevs på Kazu, og kysser ham længe og dybt på munden. "jeg elsker dig" mumler han mellem nogle åndedrag

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:19
Han holder om sin brors hals. Han gengælder alle hans kys med lukkede øjne. "jeg elsker også dig, mere end noget andet.." siger han stille og hvisker det ind i sin brors øre. Han prøver at bide ham i øret og nulre det mellem hans læber

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:21
Hida mærker hvordan Kazu kysser ham igen. han mærker Kazus armen omkring hans hals, og hans stemme ved han øre. Hida stønner af nydelse, og lukker øjnene da han kysser og nuldre hans øre, mellem tænderne. "gør noget..." mumlede Hida stille, og mærker hvor tændt hans bror pludselig fik gjort ham

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:25
Han kysser ham så blidt igen. "kan du nok ikke tåle i aften min skat" siger han kærligt og nusser ham i nakken. "eller kan du?" spørger han roligt og ligger blidt sine ben om hans bror. "jeg elsker dig noget så højt" siger han blidt og nusser sit liv mod hans

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:29
Hida mærker hvad Kazu gør, og bider sig i læben. han mærker at han rødmer og ved slet ikke hvad han skal gøre ved sig selv. han ville have flyttet sig, men lige inden han når at flytte sig krammer Kazu sig ind til ham, og lægger sine ben om Hida. han mærker den blide gnubben, og kan mærker at blodet pumper rundt i kroppen på ham. "Kazu... please..." mumler han stille. stadig ret påvirket, rød i hoved, og stønnende

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:31
Han smiler så blidt og begynder at glæde sig af. Han har fået sin bror puffet ned fra sig og begynder at tage sine bukser og undertøj af, så han ligger helt n*gen i sengen. "bedre?" spørger han blidt og kysser sin bror på kinderne, men begynder så at slikke ham blidt på kinden i stedet

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:34
Hida mærker stadig blodet pumpe rundt, og hans bukser begyndte at blive ret så stramme. han bed sig i læben, og så hvordan Kazu let smed tøjet. Hida stønnede igen, og skød nærmest ryg, det her blev snart for meget for ham. Kazu lå og pirrede ham uden at røre ved ham. hvordan kunne det lade sig gøre. Hida lå stille og kiggede på Kazu, og mærkede så hans kys og så han slikken. Hida begydte stille at gnide hans liv mod Kazus r*v og k*gler

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:38
"kom bare bror, ved jo du gerne vil" siger han roligt og ligger sig roligt ned ved siden af ham. Han putter sig godt og grundigt ind til ham. "elsker min dejlige bror" siger han roligt og ligger sig så bare på ryggen for at gøre sig dejlig. Han ligger og nusser sin ryg mod sengen og smiler kærligt til sin bror

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:42
Hida lå stille og kiggede på sin bror. han smilte stille, og trak så langsomt sin bluse og skjorte af. han havde dog lidt håbet på at Kazu ville have gjort lidt mere for ham. Hida bed sig i læben, og fangede Kazus blik. han lagde hoved let på skrå og kravler så ind over ham, han kysser ham længe og dybt på munden. hans tunge kræver adgang, og får det også. Hida kravler lidt længere op. "gider du åbne dem??" siger hans så spørgende til sin bror, og rykker sig så Kazu kan få hans bukser åbnet

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:47
Han ligger og snaver lidt med sin bror, men nikker så blidt til ham "ja, skal jeg nok" siger han blidt og åbner roligt hans bukser og ligger så armene om hans hals igen. "var der bedre?" spørger han kærligt og kysser så sin bror længe og kærligt på munden. "elsker dig mere end noget andet" siger han meget glad. Han ligger sig helt ned og er helt roligt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:51
Hida sukker og trækker vejret dybt da Kazu begynder at åbne Hidas bukser. "jeg elsker også dig overalt på hele jorden" Hida nyder det bare i stor stil, men ville ønske at han kunne ligge sig tilbage og bare lade Kazu forkæle ham, men kazu skulle vidst stadig læres lidt op. "ingen anden end dig" Hida kigger stille på sin bror, og skubber også hans bukser væk, så de begge to nu er helt n*gne ved siden af hinanden. Hida lægger sig helt tæt op af Kazu og det er tydeligt at mærke at Hida er ret så godt tændt "se hvad du gør ved mig min elskede bror" mumlede Hida let rødmende og kysser så kazu igen.

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:57
"undskyld elskede bror, men jeg har jo også lyst" siger han vildt kærligt og kysser ham blidt tilbage. Han ligger sig på siden hos sin bror og ligger benene om ham igen. "jeg vil ikke standse min kære bror" siger han blidt inden han kysser ham blidt videre og gerne vil være så tæt på ham som muligt "jeg vil gerne være sammen med dig igen" siger han roligt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:59
Hida smiler og snaver sin bror igen. "så forkæl mig lidt, så skal du få en fuld omgang, eller vil du have først??" sagde han spørgende, og begyndte drillende at kysse ham ved øret. han mærkede hvordan Kazu krammede sig ind til Hida og Hida nød det mere end noget andet

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 00:02
"mig først have, betaling bagefter" smiler han kærligt til sin bror. Da han begynder at kysse ham ved øret, ligger han og sukker af nydelse og små st*nner af nydelse. "det så dejligt bror" siger han vildt kærligt og kysser ham på kinden. "jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" siger han kærligt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 00:05
Hida smiler og skubber så Kazu blidt ned og ligge på ryggen, så Hida kan fuldt forkæle ham. han smiler og ser nydende til da Kazu nyder at han kysser ham ved øret. Hida blider ham let i øret og kysser ham så ved kindbnet, så ved kravebenet, og så videre ned til brystet. han smiler mens han slikker, kysser og let napper i hans hud. Hida mærker at han selv bliver ret så godt påvirket og tændt af det her. han skubber sig hele vejen ned til der hvor hans buksekant burde ha siddet. her kysser han endnu længere tid, og lader hans hænder arbejde sig op fra hans lår ad

*CENCUR!!! x3*

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 00:11
Han ligger sig roligt på ryggen og kysser ham på kinden. Han lukker roligt øjnene og nyder hans brors læber mod hans krop. "elsker dig bror" hvisker han kærligt. Han ser så blidt på hans bror, da han kysser ham ned af kroppen,

*censur*

Han ligger og st*nner meget under hans bror og nyder at være sammen med ham. "du så dejlig Hida" siger han kærligt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 00:13
Hida var egentligt slet ikke færdig, og havde kun varmet Kazu godt og grundigt op. han satte sig med ryggen til Kazu, og lige sådan at....

*cencur*

varmen hamrede i Hidas krop. havde havde redet længe, og var stolt af sin bror. han havde vendt sig om da der ikke var mere tilbage i Kazu og havde smilt. "var det godt??" sagde han så spørgende

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 00:19
Han ligger hovedet helt tilbage og st*nner meget og højt. "Hida!" kalder han højt ad nydelse og holder om ham bagfra "det for godt" kommer det roligt fra ham.

*censur*

Han ligger udmattet i sengen nu og ligger helt nede på ryggen nu. "nu jeg ved at være træt bror" siger han roligt og smiler kærligt op til ham

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12