En mindre lysning

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.02.2009 13:41
Han lægger den ene arm om ham.
"Jeg ville hjælpe dig hvis jeg kunne," siger han og lægger så også den anden arm om ham.
Han ser lidt på Thetaro, før han skæver til hans hals. Han lægger hovedet en anelse på skrå, ryster så kort på hovedet og ser på Thetaro igen. Han slipper ham så igen.
"Jeg .. bliver nødt til at gå..," siger han lavt, før han vender sig om og går derfra.

//Out.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 16:29
My kommer glad forbi i gadedrengehop, hendes humør er høj og solen skinder.
Det er ivertfald sådan My opfatter det lige nu, i virkeligheden er det små koldt og det blæser stille, men Mys humør er stadig højt og hun smiler fra øre til øre.
My får øje på lysningen nøgle små meter fra hvor hun lige er standset. Hun går nærmere den lille lysning og sætter sig ned i dagens sidste solstråler.
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 16:38
Ron kommer gående, med sin sitar over ryggen, som hun plejer.
Hun er utrolig træt, da hun ikke har fået sovet meget, men hun tager det ikke så tungt. Sådan noget skal ikke hindre hende i at være i godt humør.

Ron opdager en pige og stopper op.
Der bliver hurtig plantet et stort smil og Ron går mod den fremmede pige.
"Hej."
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 16:45
My ser stille op mod den så dejlig grå himmel.
Tænk engang hvis himlen en dag var grøn, og græset blåt, det ville vel nok være pænt...
Men så ville de små fisk jo ikke kuknne se forskæld på vand og land, og så ville de alle dø,
og så ville dem der kun lever af fisk dø, og så ville deres familie dø,
og så ville alle dem de kendte dø, og så pludselig ville vi alle kalde det fiske syge, og så er det jo ikke så godt.
Hvor er det egenlig godt at himlen er blå og græset grønt!

Da hun hørte Ron sige noget, kiggede hun op og fik øje på hende.
"Haløjsa!" sagde hun med et stort smil på læberne.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 16:55
Ron satte sig ned et bump ned på jorden foran pigen, men fik dog taget sin sitar af ryggen, så den ikke kom til skade.
"Jeg hedder Ron. Hvad hedder du?" spurgte Ron og trommede på sine ben i ren kedsomhed. Eller generelt bare for at holde hendes fingre underholdt, da de konstant havde brug for det.

Ron kiggede på pigen, måske en smule gennemtrækkende, og så ørerne. Lange ører...
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 16:59
My elskede når folk spurge om hendes navn. Det betød nemlig at de var intereseret i at snakke med hende, og så fordi de fleste ikke fik fat i de sidste par navne.
"Mit navn er My Viktoria Gabriella Rosa Viktoalia Astrid Mynte" sagde hun med et kæmpe smil, "men bare kald mig My."
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 17:35
((SORRY!!! >_<... Glemte alt om kåel x_X))

"Okay My," grinte Ron og tog sin sitar op på skødet.
"Hvor kommer du så fra?" spurgte hun så og lod sine fingre som altid glide over sin sitars strenge, så der kom en smuk fra det blå instrument.
Hvordan det var blevet blå, det var et mysterium for de fleste. Det var kun hendes bedstemor der vidste det, siden hun fik den af hende. Hendes elskede bedstemor.
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 17:38
"Hvor jeg kommer fra? Altså lige nu kommer jeg fra hjemme fra, og sådan gerelt kommer jeg fra min mors mave, har jeg fået fortalt" sagde hun med en glad stemme.
"Kommer du også fra din mors mave?" spurgte hun udviden som hun nu var.
Hun sad og tegnede små fisk der hoppede på jorden, fordi de ikke kunne finde vandet. Tanken om det blå græs og den grønne himmel kunne ikke slippe hende.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 17:44
Ron kunne ikke lade vær med at grine af det. My var en besynderlig person, og det kunne Ron mærke allerede.
"Det gør jeg," fnes Ron og blev til sidst nød til at kvæle sine grin, men det gik ikke helt så godt, som hun håbede.
"Hvad laver du så herude?" spurgte Ron, i håb om at starte en samtale med My. Det havde været meget lettere med både Lucius og Damia, da de automatisk begyndte at snakke med Ron.

((Skal lige spise ^^"))
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 17:52
"Mig, jeg har bare kommet her ud, for det ville mine fødder gerne, og så er det her mine fleste venner er" sagde hun glad. Det var sjældent folk gad at snakke med hende, så hun var ikke så god til flydende samtaler.
"Hvad er det for en tingelingest du har der?"
Hun peger på Rons sitar. "Hen er rigtig flot, men hvad kan den?"

((Ok, du skriver bare når du er kommet tilbage, men jeg skal nok også spise snart.))
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 17:58
Ron nikkede grinende af hende.
"Det er min sitar. Det er et strengeinstrument. Lidt ligesom en guitar," sagde Ron smilende og lod igen sine fingre glide over stregene på den. "Så den kan spille."
"Vil du høre mig spille på den?" spurgte hun så og kiggede næsten håbende My.
Ron elskede at spille foran bare en person, som hun sad og snakkede med. Normalt spillede hun jo bare foran andre for at få penge, men hun kunne bedre lide at spille for fornøjelsens skyld.
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 18:02
"Ja! Jeg vil da gerne høre hvordan sådan et strengeinstrument lyder".
Hun sad og ventede på at sitarens toner ville omfavne hendes hørelse.
Ikke fordi der skulle noget særlig specielt til det, for My kunne finde musik i alt, selv sne eller blade der ramte jorden.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 18:06
Hun lysnede helt op, og kiggede ned på sitaren, mens hun satte sine fingre rigtig.
Kort efter lod hun sine fingre glide over strengene igen, men ikke bare hele vejen ned. Hun begyndte rigtig at spille på den. Der gik en smule tid, før hun kiggede op, mens hun spillede.
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 18:10
"Wauw! Det lyder rigtig super rigtig godt!" sagde hun med et smil.
Hun rejste sig op og begyndte at danse. Ikke helt i takt til musiken, og heller ikke rigtig noget man kunne kalde en dans.
Men hun prøvede, og 'dansede' i ring og rundt om nogle træer der stod nogle få metere der fra.
Hun lyste helt op da hun kunne mærke vindens blide rusken i hendes flavrende hår.

((Skal lige spise 8P ))
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 18:31
Ron blev ved med at spille, da hun så at My begyndte at danse, eller i hvert fald nok til at Ron ville kalde det en dans.
Selvom melodien burde være ved at ende, fik Ron sat noget ekstra på, da hun ikke havde lyst til at stoppe lige nu. Langt fra faktisk.
I princippet kunne hun spille flere timer i træk uden at blive træt, med mindre hun allerede var træt...
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 18:43
My dansede lidt videre lige indtil hun var nået sin starpositionssted, der satte hun sig ned med et bump, og smilede lykkeligt til Ron.
"Kan du spille andet, din musik lyder så godt!" sagde hun glad og så beundrende på Ron.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 18:48
Ron stoppede igen og smilte.
"Mener du instrumenter? Så ja, og andre melodier, også ja," grinte hun. "Men jeg vil sige, at grunden til det lyder så godt, er fordi at instrumenten giver sådan en smuk lyd."
Hun trommede forsigtig på sitaren, men det var mere end bare forsigtigt, da hun var utrolig bange for at der ville ske noget med hendes sitar.
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 18:51
"Hvis du har flere indstrulumenter med, må du gerne spille på dem, men jeg mente nu bare en anden melodi" sagde hun glad og vippede fra side til side, så hendes knæ på skiftevis ramte jorden.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 02.03.2009 19:03
"Alle de instrumenter jeg kan spille er hos mine forældre, bortset fra min sitar, men jeg kan godt spille noget mere. Har øvet mig på det her instrument det meste af mit liv, så jeg kan spille ret meget på det." grinte Ron.
"Du siger bare hvis jeg skal spille noget bestemt..."

((jeg er død for idéer x_X))
My Astrid Mynte

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 02.03.2009 19:07
"Du skal bare spille den allerste bedste musik du kan" sagde hun og blev ved med at vippe fra sidde til sidde.
My så missundende på den flotte blå sitar.
Hvis man nu hade et blåt stykke stof ville fiskende ikke have en chance for at undslippe, de ville slet ikke opdage hvad der ramte dem.

((Det er okay, jeg er selv ret fantasiløs 8P ))
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13