Under det store træ.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 28.09.2008 17:45
Han smiler svagt, da hun rykker sig væk fra ham. Han går kort efter om bag hende, og ligger en arm om livet på hende.
"Hvad er der galt? Kan du ikke lide at være tæt på mig?" spørger han roligt.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 28.09.2008 17:53
"Hauru.. det er bare.. jeg vil helst være sammen med en der også kan lide mig... ikke bare at jeg kan lide ham, det er ikke rart" siger hun lavt, hun gør dog ikke noget ved hans arme om hendes liv
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 28.09.2008 17:56
Han smiler svagt.
"Hvem siger du skal være sammen med mig?" spørger han kort. Han lægger kort efter også den anden arm om hende.
Så bider han siger langsomt fast i halsen på hende(?)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 28.09.2008 18:02
"det er jo lige før jeg begynder at hade dig" mumler hun, men lader ham dog bide hende.
"er du helt ligeglad med andres føelser?" spørger hun lavt
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 28.09.2008 18:08
Han står længe og bider hende. Så slipper han bidet, og derefter hende. Han smiler svagt.
"Jeg er også meget nem at hade," siger han kort.
"Ja.. Det er jeg," siger han svagt smilende.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 28.09.2008 18:12
hun gør ikke noget hun står bare og ser ligeud i luften, så vender hun sig hurtigt om "Undskyld" siger hun og kysser ham hurtigt på munden (?)
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 28.09.2008 18:14
Han lægger hovedet let på skrå.
"Undskyld for hv...." han når ikke at sige mere, før hun kysser ham. Han ser lidt på hende.
"Hvorfor gjorde du det?" spørger han kort.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 28.09.2008 18:23
hun trækker bare på skuldrende, smiler så skævt.. "det ved jeg ikke" siger hun så

//ingen inspiratioon
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 28.09.2008 18:30
Han smiler skævt. Han trækker så let på skuldrene og begynder at gå derfra.
"Jeg skrider..," mumler han kort, før han forsvinder derfra.

//Out. Sorry, men har for meget oprydning at lave ..

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 28.09.2008 18:34
hun ser efter ham "okay.. det var det" siger hun med et tilfredst smil og går selv derfra
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 08.02.2009 23:53
Piign kom langsomt gående, et stykke fra træet. Hendes barnlige ansigt var prydet med et stort smil. Hun havde lært en ny besværgelse. Den havde dog været meget svær at indvi, og hun havde været nødt til at bruge et par dråber blod. Men det gjorde ikke så meget. Besværgelsen gjorde at hver gang Piign lavede den lille bevægelse, hun altid lavede når hun skulle sende en besværgelse afsted, så ville det hun gjorde det imod, eksplodere. Det ville bare være en meget lille 'eksplotion', men det var godt nok, til at ødelægge tingen. Nu gik hun og sprang alt i luften.

Hun var klædt, som sædvanlig, i en af sine lange sorte frakker og sin sortlillae heksehat. Ovenpå hatten lå den lille kat. Katten var stadig en lille killing, men ikke desto mindre, passede den sorte killing, perfekt til Piigns hekselook. Hendes lange lillae hår, var stoppet op under hatten, så det så ud til at hun kun havde hår til skuldrende, istedet for helt ned til under enden. Hun smilede tilfredst, da en af grenene, med et brag sprang stykker, på hendes kommando.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 09.02.2009 00:04
Batok gik igennem mørkede nok hans bedste ven nu til dags.
Han havde været væk godt og vel 1 års tid, et år hvor han rejste rundt i verdnen.
Før han rejste følte han sig ensom, han havde levet i mange år og alrdig følt sig så ensom og det gør han stadig.
Han tog hånden ned mod belte og fiskede en fløjte frem fra dens hylster.
Længe siden jeg har spillet på den... Kan jeg mon stadig spille?
Han satte fløjten til munden, og begyndte at spille. Melodien var trist og bedrøvet ligesom ham, passede nok godt på hans personlighed lige nu.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.02.2009 00:09
Piign stoppede brat, med sine brag og kiggede rundt. Hun kunne tydeligt høre Batoks fløjtespil. Hun lyttede kort. Det lød så sørgeligt. Hurtigt rystede hun på hovedet og kiggede rundt efter lydens ejer. Hun kunne svagt skimte en skikkelse, ikke så langt væk, men det var svært at se i mørket. Hun gik hen til træet og brækkede en gren af. Hun lavede et svagt svirp med fingrene, imod grenen og en svag lyd hørtes, da en helt mikroskopisk eksplotion, fik pinden til at brænde lystigt.

Et par sekunder efter, havde ilden vokset sig større, hvilket gjorde det let at se rundt i det daværende mørke. Piign betragtede manden. Han virkede.. gammel? Men det kunne da ikke passe, for han så da ikke særlig gammel ud? Hun var ikke sikker på om det bare var mørket, men hans hud virkede meget grålig, måske endda sortlig? Piign betragtede ham forundret, mens hun stadigt lyttede til den sørgelige melodi.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 09.02.2009 00:21
Han hørte lyden af en brækked gren som var den knækked ved siden af hans øre. Han tog roligt fløjten fra munden og lod armene hænge slapt ned af siden.
Han åbnede øjne og så roligt ud i natten, efter larmens ejermand.
Der.
Han skarpe sanser fandt hende med det samme.
Han smilte kort for sig selv.
Kort efter hørte han en eksplotion og en gren brød i brand.
Hvad mon hun vil med den?
"Hvad skulle det til for?" spurte han.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.02.2009 00:26
Piign, som var fuldt opdaget af at betragte ham, opdagede først at han også havde set hende, efter han havde sagt noget (Hun er lidt langsomt opfattende.. xD) "Nåeh.. Eh.. Det var bare så jeg kunne se bedre.." Sagde hun tøvende og betragtede ham. Mon han var en trussel? Eller måske et offer? Hun kunne godt trænge til at drille nogen, lidt.. Bare lidt..

"Hmm.. Måske skulle jeg øve mig lidt på at ramme. Og den her besværgelse er jo helt perfekt. Og jeg kan bare gøre dem harmløse.. Så de ikke gør helt så meget skade.. Men man skal jo heller ikke tage alt det sjove ud af det?" I sit lille sind var hun i fuld gang med at planlægge, hvordan hun skulle pine sit nye offer. Hun havde ikke rigtig haft held, med sine besværgelser her på det seneste, hun havde svært ved at ramme folk, så hun kunne godt trænge til at drille en eller anden, big time. Og Batok virkede som den perfekte.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 09.02.2009 00:35
For at se bedre? nå ja, sådan er mennesker skabt. Bare en normal lille pige
Han lukkede kort øjne.
"Ja selvfølge, det er jo også helt mørkt, man kan ikke se en hånd fra sig"
Han kiggede lidt rundt, der er ikke meget der har forandret sig.
"Ohm ved du hvor den nærmeste by ligger? Er en rejsende og er blevet væk fra hovedvejen"
Hun ser lidt fraverende ud. Hvad tænker hun på?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.02.2009 00:42
"Ehm.. Joh, det gør jeg vel.. Storbyen ligger et par timers tid her.. Nåårh nej.. Du flyver ikke.. Den ligger vel.. 8-9 timer herfra.. Og så ligger landsbyen i Medanien en times tid herfra.." Sagde hun og pegede i de forskellige retninger byerne lå i. Hun smilede lidt lumskt og lavede en lille bevægelse med den ene hånd, så jorden sprang i luften ca. en meter foran ham. Det var en meget lille 'eksplotion' og den var forholdsvis harmløs, men det var Piigns måde at pirre folk på. Hun ville ikke skade folk - for det meste, ville hun ikke det - men hun kunne godt lide at drille dem. "Hov, var det mig? Ej, det må du godt nok undskylde.." Sagde hun med en sarkastisk stemme og det samme smil,

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 09.02.2009 00:50
Han lyttede efter hvad hun sagde og så efter hendes finger i de forskellige retninger. Spil med på rollen. Et kort smil kom frem.
"8-9 timer siger du?! Troede jeg var tættere på" siger han med en trsit stemme.
Han ser ned i jorden, og kort efter springer jorden i luften foran ham.
Han spring et skridt tilbage og siger med han bange stemm:
"Hvad var det?! " Han ser rundt efter hvad det kunne være og ender med at se på hende igen. "va...var det dig? hvordan gjorde du?!" spurte han.
Han spillede videre på sin rolle som fremmed ingentingsmand ^^
Det her kan gå hen og blive sjovt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.02.2009 00:54
"Ej, det var virkelig ikke meningen.. Jeg kan simpelthen ikke.." Mere fik man ikke af hendes sarkastiske stemme, før jorden, ikke langt fra Batok, sprang i luften igen. "Hov.. Der skete det igen?" Sagde hun og gjorde sit bedste for at lyde falskt overrasket.

Hun smilte lidt, men smilet falmede hurtigt, da hun kunne mærke på ham at han bare spillede med. Hun sad lidt og kiggede hen imod ham. Hun havde aldrig været så vild med hendes anden evne, men nu var den gået hen og blevet meget nyttig. Hun overvejede kort situationen og trak så på skuldrende. Hun kunne ligeså godt have det lidt sjovt. Med den tanke kom et til brag, bed ved Batok og jorden susede op og dannede en halvstor støvsky.

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 09.02.2009 01:01
Han sprang til siden igen.
"Stop det der! Det er jo farligt!"
Han lagde mærke til hendes falmende smil. Nå jeg har heller aldrig været god til drama men man kan jo lige så godt have det lidt sjovr ik?
Da det andet brag kom, faldt han på knæ.
"Hver sød skån mig?! jeg har kone og børn at passe!?"
Haha det lød sjovt, man må bare håbe på hun var dum nok til at hoppe på den
Han lod som om han ikke havde set støvskyen. Han havde styr på alt og vidst alt om hvad der skete rundt om ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7