Ved en fredfyldt sø

Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.03.2008 21:07
Tiana kigger opmærksomt på æblet og pinden.
''det er du virkelig god til'' siger hun opmuntrne, og kigger på æblet, nu var det ved at være godt gyldent.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 21:19
Hun griner igen lavt.
"Synes du?" spørger hun smilende. Hun fjerner langsomt æblet fra bålet, og prikker forsigtigt til det med en negl.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.03.2008 21:25
((undskyld, var inde på Lene Kaaberbøls hjemmeside, og så glemte jeg alt andet... *cries* *cries* ))

Hun nikker smilende ''det er du'' hun kigger på æblet ''yntes du det er færdigt?'' spørger hun med det smil hun altid har når hun er sammen med Danni, det gør hende på en måde så glad.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 21:30
Hun betragter æblet i noget tid, før hun nikker igen.
"Ja," siger hun smilende. Hun prøver at få æblet af pinden, dog lykkedes det ikke, så hun rækker det til Tiana.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.03.2008 21:33
Tiana tar æblet, og kæmper lidt med at få det af pinden, men det lykkedes til sidst, og hun rækker det triumferende til Danni.
Hun har som altid placeret sig ved et træ, som hun nu læner sig op af, og vugger Danni imens hun stryger hende i håret.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 21:37
Hun smiler stort, da hun får æblet af. Så tager hun det og ser lidt på det.
"Tarrk," siger hun lavt. Hun begynder så lidt efter at gnaske lidt i æblet.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.03.2008 21:38
''Det var skam så lidt'' siger hun roligt, og gaber en smule, hun må også snart se at få sig noget søvn.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 21:44
Hun sidder længe og gnasker på en lille bitte bid, hun tog for noget tid siden. Hun skæver så op til hende.
"Er du træt?" spørger hun lavt.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.03.2008 21:49
''en lille smule'' siger lidt mindre søvningt, og læner sig tilbage, med lukkede øjne.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 21:53
"Så gå hjem og sov," siger hun stille og smiler svagt. Hun vender sig om, så hendes ansigt er vendt mo hendes. Hun omfavner hende så blidt, hun holder stadig æblet i den ene hånd, og bamsen ligger i sneen ved siden af dem.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.03.2008 21:57
Tiana smiler til hende
''Jeg har ikke noget bestemt hjem, jeg sover der hvor jeg er når jeg er træt'' siger hun med en venlig stemme og smil, hun lukker øjnende og ligger sig så langsomt til at sove.

((SoRRY skal logge))

//OUT
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 22:09
Hun smiler svagt.
"Godnat," siger hun smilende. Hun rejser sig op, tager sin bamse og kæmper sig vej gennem sneen, væk fra stedet.

//Out.

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 14:15
Eris kommer gående. Hun ser ud over søen, og smiler roligt for sig selv. Hun har kutten trukket godt op over hovedet, så man kun lige kan se lidt af hendes hvide hår. Hun ser op på et lavt træ, med en tyk stamme. Eris ser sig omkring, der er ikke andre. Hn sætter en hånd på træetstamme, og træet vælter. Hun sætter sig på stammen, som nu fungere som en bænk, hun nynner roligt for sig selv, og trækker kutten ned, og lader solen bage på hende.

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 14:28
Eris ser på den anden side af søen, en pige der komme løbende. Eris smiler venligt og vinker til hende. Lidt selskab vil gøre godt tænker hun. Eris læner sig lidt tilbage, og overvejer om hun skal gå hen til hende, eller om hun bare skal vente. Nej, man skal være høflig tænker hun, og rejser sig, og begynder at gå over mod hende. Eris synes at personen ser meget fornem ud, og ser så ned af sig selv, hendes tøj er noget mere slidt. Nå men ikke alle kan være så heldig, at være rig.

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 14:46
,, Hej " siger hun venligt. ,, Lopper? " spørger hun og bliver lættere fornærmet. ,, Jeg har ikke lopper, bare fordi jeg bruger mine penge på noget andet! Og hvor vover De at behandle andre sådan? Hvor er der blevet af almindelig høflighed? " siger hun hurtigt, hun prøver at undgå at lyde vred. Eris sætter den ene hånd i siden og ser op på hende, og smiler så gik igen, dog knapt så venligt.
Eris ser på hende. ,, Mit navn er Eris " siger hun og håber ikke at hun kender til hendes øgenavn, eller fortid.

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 14:57
,, Pænt navn " siger hun så og falder meget hurtigt ned. ,, De må vel være ud af et rigmansfamilie, kan jeg gætte? " siger hun og smiler roligt. Hun mindes kort sin fortid på kroen, der var ikke mange penge i det, men nok til at leve af det, mad og vand hver dag. Eris sner på et snefnug der falder ned på hendes næse, hun fniser kort.// Skriver langsomt, da jeg er i sommerhus, og der er ikke skide meget netværk her ude XD

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 15:08
,, Hvorfor stak De dog af? De kunne sikkert få alt hvad De ønsker? " spørger hun, måske lidt meget nysgerrigt.
Eris ser ud over søen, og ser på hvert et snefnug der lander på søens overflade.
Hun trækker op i kutten igen, og lader den dække hendes hår, så det ikke bliver for vådt af sneen.

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 15:24
,, Hmm ja, den slags har man hørt om før.. Var det slemt? Blev Deres far meget sur? " spørger hun, og prøver at sætte sig ind i det, men det er svært for hende. Hun havde og nogle venner, men da rygtet slap ud om hende, var hun alene igen, men hun har vendet sig til det, og som hun er blevet ældre, kan hun nemt styre sine evner.

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 15:35
,, Ligefrem... Slå dem ihjel? " spørger hun og synker en klump og kan ikke lide tanken. ,, Ja, det er da noget af en grund, til at stikke af " siger hun og prøver smile opmuntrende.
,, Var det så svært at vende sig til livet uden penge? " spørger hun og er faktisk lidt nysgerrig omkring det emne.

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 17:29
,, Okay " siger hun og nikker. Eris bliver lidt forundret over at hun bare sådan forsvinder. ,, Hun ville garanteret ikke snakke med en lus som mig " siger hun og himler med øjnene. ,, Nå det kan da være jeg har en chance for at tale med hende en anden dag " siger hun opmuntrende til sig selv. Eris sjasker gennem sneen, og nynner let. Eris forsvinder af sted mod havnen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0