Det grønne område ved vandet

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 04.03.2008 21:23
han ser på hende " jeg rødmer altså ikke. sådan noget gør jeg ikke"
kom nu tag dig sammen fly en tur
han rejser sig op ser på hende han slår sine vinger ud og ser
på hende sig det til hende
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.03.2008 21:35
hun kigger op på ham og rejser sig så op.
"nå oka så siger vi det" svare hun med et skævt smil og kigger roligt på ham.
"skal du gå nu ?" spørger hun og hentyder til han slog vingerne ud.

Drawings done by lovely friends :)

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 04.03.2008 21:37
han ser på hende "nej vil lige flyve mig en tur vil
du med" han rækker hånden frem puhha hun glemmer det
men er nød til at ofrtælle hende at jeg tror jeg er faldet for hende

han smiler bare til hende og venter afventene..
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.03.2008 21:45
hun står sådan lidt og ved ikke helt om hun skal tage hans hånd eller ej.
Smiler så pludselig igen og tager hans hånd.
"ja jeg vil gerne med" svare hun roligt.

(skal du gå?)

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 04.03.2008 21:47
(nej nej men trorede du var logget )

da hun tager hans hånd tager han begge hænder rundt
om hende "hold fast" han flyver op i luften langt over skyrene
helt ind til de kommer til et sted hvor kun solen lyser
"det her er mit sted hvor jeg kommer når jeg skal tænke
over tingene "
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.03.2008 21:51
da de er meget højt oppe holder hun godt fast i ham og gæmmer sit hovede lidt da de letter fra jorden.
Men da de så er i luften kigger hun kort rundt
"hv...hvor er her smukt" siger hun kort og smiler så også igen.

((men skal af her kl. 22))

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 04.03.2008 21:54
((okay mit sidste indlæg))

han ser på hende "ja det er det men lad os flyve ned igen"
han flyver dem ned igen hele vejen ned ser han kun på hende
"bliver nød til at smutte " han sætter hende ned han kysser hende groft men kort på munden derefter flyver han væk

//out ses^^
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.03.2008 22:01
hun gengælder kort kysset og kigger nu bare efter ham.
ret nuttet tænker hun kort.
Derefter vender hun sig om og lunter stille væk fra stedet.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 08.03.2008 17:01
Marion kommer roligt gående.
Hun havde lagt armene omkring sig selv. Hun var ikke glad, og det havde hun ikke været i lang tid. Måske ikke sært, når man tror at ens familie alle er døde?
Hendes blik er rettet mod jorden, lige indtil hun når frem til vandfaldet, og derfor kigger op.
Hun stopper kort op, inden hun går videre hen til vandet, og sætter sig ved vandkanten.
Roligt lader hun sin finger glide over vandets overflade, så det kun lige er spidsen der rører vandet.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 08.03.2008 17:08
Et stykke fra Marion selv, oppe i et træ sad Kyo roligt på en gren og svang det ene ben frem og tilbage ved siden af den. Aka under den.. You know.. ><
Han hørte let Marion komme nærmere og så derfor dovent ned på hende. Det var godt nok længe siden han sidste havde set dét pigebarn.
Han så utrolig slidt ud på det seneste, godt nok var hans tøj næsten ikke beskidt og uden huller, men det hang løst på hans nu tyndere krop.
Han var skind og ben, tyndere end normalt. Havde poser under øjnene og var mere grå end hvid, selvom intet af dette virkede til at interessere ham.
Da Marion endte med at sætte sig ved kanten kunne han ikke lade være med lydløst at hoppe ned fra grenen et stykke bag hende, hvor han listede helt bag hende og gav hende et halv hårdt puf i ryggen, håbede lidt på at hun faldt ned i det kolde vand.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 08.03.2008 17:15
Marion sidder helt i sine egne tanker, fuld af bekymring og sorg. Ligesom altid. Hun bekymrede sig for meget, om alt muligt. Men dette var jo hendes familie!
Hun så lidt ud over vandet. Hun kunne ikke høre Kyo nærme sig, og pludselig uden at vide af det, slog hun øjnene op da hun blev puffet i ryggen, og røg forover, og ned i vandet.
Det gav et kæmpe plask, da hun jo også prøvede at holde balancen, men det var lidt for sent når man først havde kroppen udover vandet.
Hun nåede ikke engang at give et skrig fra sig, før hun var nede i vandet, og derfor måtte holde på det luft som hun havde åndet ind, oppe på bredden.
Hun svømmede op til overfladen, og så sig vredt omkring, og fik øje på en... fremmed. Eller.. Kyo var jo ikke fremmed, hun kunne bare ikke genkende ham.
"Hvad bilder du dig ind!" begyndte hun, og slog en knytnæve ned på vandets overflade, så hun igen fik vand i hovedet, men det tog hun sig ikke noget af.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 08.03.2008 17:18
Han så bare let undrende på hende, tippede automatisk lidt væk fra vandet da han trosalt var temlig bange for dybt vand.
Sukkede tungt og trak på skuldrende.

"Jeg havde lyst?"

Sagde han hæst, smilede dog skævt og blottede derfor en lang række syleskarpe tænder.
Lagder derefter armene over kors og så afventende på hende, som hvilken som helst kat der jagtede en mus der pludselig var stoppet op.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 08.03.2008 17:21
Marion så arrigt på Kyo. Hvor var hun bare ikke i humør til sådan noget! Hun rynkede lidt på næsen, og så mistænksomt på Kyoshiro. Der var.. noget bekendt!
Da han så begyndte at sige noget, slog hun øjnene op, inden hun så lagde hovedet let på skrå.
"Kyo?" siger hun lettere spørgende, og bevæger sig lidt efter ind på land, og trækker sig selv op.
Hendes tøj var drivvådt, og det gjorde hurtigt, at hun begyndte at fryse, men det var ikke det hun var mest optaget af nu.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 08.03.2008 17:26
Han smilede bare roligt af hende og nikkede svagt da hun kommenterede hans navn.
Undrede sig lidt over at hun ikke kunne kende ham med det samme, men så igen. Det VAR ret lang tid siden de sidst havde set hinanden.
Han knipsede derefter med de ranglede fingre og ild kørte pludselig op af hendes krop, som en kæmpe rose der lukkede sig omkring hende.
Det tørrede og varmede hendes krop, uden andre effekter. Det satte ikke ild til hendes tøj og svitsede ikke engang hendes hår.
Måske havde han det dårligt, men ild havde han stadig let ved at styre.. Hvis man ignorede den hosten der fulgte lidt efter.

"Hvem ellers?"

Spurgte han roligt, trak svagt på skuldrende og kørte hånden over siden af munden for hurtigt at tøre en smule blod væk.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 08.03.2008 17:30
Marion så ned af sin krop, og fik et ret stort chok over ilden, da den kom helt uventet, og hun havde næsten allerede forberedt sig på at dø i dem, men da hun mærkede dens varme, og at hendes tøj hurtigt blev tørt, smilede hun og så op på Kyoshiro.
"Længe siden.. " Begyndte hun og kløede sig lidt i baghovedet uden helt at vide hvad hun skulle sige.
Hold da op hvor var det længe siden hun havde set ham.
Men hun havde jo også tænkt på hvor han, bla. var blevet af!
Hun kom langsomt på benene, og betragtede ham.

"Hvad æhm.. Hvad er der sket med dig på det sidste?" Hun smilte svagt, og det blev langsomt til et skævt smil.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 08.03.2008 17:35
"Mhmm"

Mumlede han blot lavt, lagde hovedet let på skrå og betragtede hende ellers roligt, kiggede automatisk efter alle tegn på nervøsitet og frygt.
Det var blot en vane, han havde faktisk ikke tænkt sig at æde hende, men han var trosalt et rovdyr, så han kunne simpelthen ikke lade være.
Dog forsvandt smilet da han hørte hendes spørgsmål og lagde derefter hænderne i lommerne, så træt på hende.

"Jeg har fået en herre, har fået tæsk gentagende gange, blevet voldtaget og har ikke spist eller sovet i 3 dage. Hvad med dig?"

Sagde han ligeud, snakkede egentlig alt for hutigt og havde trukket den ene hånd op for at tælle tingende på de lange fingre.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 08.03.2008 17:41
Marion åbnede let munden da han svarede med lukkede den lidt efter igen, og så lidt ned i jorden. Hvad skulle hun sige til det?
Der gik noget tid, før hun så op på ham igen.

"Der er vidst sket meget med dig.. Jeg havde aldrig forestillet mig, at du ville få en herre..," Sagde hun en smule mumlende, og trak så let på skuldrene.
"Mig? Jeg.. har været i min 9-årige krop i lang tid, og for lidt siden så virkede eliksiren ikke mere. Jeg oplevede min gamle kat i den skikkelse, som faktisk blev kørt over af en hestevogn for meget lang tid siden, for øjnene af mig.
Hun trak let på skuldrene.
"Udover det, såeh..," hun bed sig lidt i læben, hvor hun bare egenlig ikke gad at nævne det sidste, så hun lod sit blik atter glide ned i jorden.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 08.03.2008 17:44
"Det havde jeg heller ikke, men han snød sig til mit navn den.. Fantastisk geniale mand"

Hvæsede han surt, let at høre at det egentlig ikke var det han gerne ville sige.
Nearyn havde dog givet ham ordre på at så længe han var i ændres samværd skulle han snakke om ham i respekt, men man kunne let læse hans ansigtsudtryk nok til at se han hadede manden.
Han så dog betragtende på Marion et stykke tid med hovedet på kors, hævede et øjenbryn da hun stoppede.

"Ja?"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 08.03.2008 17:49
Marion så op, og smilte svagt til Kyo da han fik talt færdigt.
"Hvem er da så din herre.. nu?" hun havde altid betragtet Kyo som sin egen herre, og hun havde svært ved at forestille sig, at Kyo pludselig er blevet 'vundet over', og derfor har sig en herre.

"Jeg ææh.. har bare ikke set min familie, overhovedet.. jeg frygter at det værste er sket.., " hun sukker lidt. Hun retter blikket ned i jorden igen og blinker med øjnene utallige gange, for ikke at få tårer i øjnene.
Da Marion først var blevet mor, havde hun blot fået endnu flere bekymringer end tidligere, desuden, så forstod hun ikke, at hun havde taget Khaoz tilbage, når hun bare blev efterladt sådan igen..,
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 08.03.2008 17:51
".. Jeg kender faktisk ikke hans navn endnu.."

Sagde han lavt, tænkte faktisk først over hvor ynkeligt det var og endte derfor med pludselig at sætte sig ned på jorden hvor han ondt stirrede ud i luften.

"jeg er sikker på de dukker op, hvis ikke, så lav dig en ny"

Mumlede han koldt, havde aldrig været et stort familie menneske, havde haft det fint med blot at have én han holdt af og ikke en HEL familie kæde.
De trak blot en ned når man skulle opnå noget.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12