OOC: det er fint med mig, jeg orker heller ikke lange ting lige idag xD
IC:
Julian blev lidt forundret over hende pludselige 'kommentar'. ja, han var søvnig, det var ganske vidst, men han var altså heller ikke ved at falde om af træthed. han kunne sagtens være oppe et stykke tid endnu - hvis det altså var det der forventedes af ham.
"Jeg kan sagtens mig vågen." smiler han kort. måske skulle han gå i seng. når han vågnede i morgen, var alting måske lyst og rart. men at Aisha skulle blive oppe? ikke tale om. hun kunne også få godt af noget søvn, det var Julian i hvert fald ret så sikker på. så måske skulle han gå iseng, hvis hun også gik i seng.
"Eller også.. måske er det en god idé." mumlede han hen for sig, før han fortsatte, så det var muligt for Aisha at høre hvad det var han sagde helt præcist.
"Jeg kan godt i seng, hvis
du også går i seng. du kan låne en ekstraseng jeg har." så var det Julian kom i tvivl. skulle hun sove i hans mors seng, eller i hans egen seng? han ville nødigt gøre hende trist til mode igen, ved at fortælle at hun skulle bruge hans mors, men måske ville hun føle sig stødt hvis han ikke ville lade hende bruge den. underligt.
"Eller.. jeg har jo to. hvilke en vil du sove i? min eller min mors?" det kunne lyde ret dumt, og Julian fik en klump i halsen ved at tænke på sin mor, men mødet med Aisha havde alligevel lettet det lidt - han var ikke alene. delt sorg er halv sorg som man sagde. selvom han ikke var meget for at bringe sorg over Aisha. han håbede bare, at hun ikke blev ked af det eller noget ved at han nævnte sin mor igen.
det er egentlig underligt at jeg har det på denne måde. jeg er ikke selv specielt trist længere, og tænker kun på, om Aisha bliver trist. mærkværdigt...
åh nej.. jeg håber ikke at hun siger det er ligemeget. så skal jeg igen stå med valget. hun vil måske finde sig bedst tilpas i min mors seng. den er jo dejlig blød. og hun viil nok have svært ved at vænne sig til min seng. hun skal jo nødig falde ud af den og komme til skade. ej, selvfølgelig kan hun ligge i sådan en uden at falde ned. men hvad nu, hvis hun ikke har røvet det før? deet kunne jo også være, at hun ikke vil have at jeg pylre for meget om hende, og... Julian slog sig selv i hvoedet. ikke hårdt, men nok for at lede sine tanker hen til noget andet. han orkede ikke at tænke så meget lige nu. selvom han ikke var specielt træt, ville han ikke bruge sit hovede for meget. han havde svag hovedepine i forvejen. en hovedepine, der langsomt banede sig vej fra tindingenrne, rundt om øjnene og om bag i nakken. indtil videre var den bare ganske svag, og let irriterende.
"Desuden, så plejer jeg altså at kunne få min nattesøvn uden at blive forstyrret. Der er faktisk slet ikke sket noget om natten. det koster garanteret ekstra for de nærige.. paddehatte at betale for folk om natten.." han havde ingen anelse om, hvor 'paddehatte' passede ind, men nu ville han ikke rette det. egentlig var det nok fordi at han havde set op på væggen hvor hans mor plejede at hængte frugter og rødder til tørre, og der hang tit paddehatte.
han smilede kort ved tanken, men vendte så tilbage til Aisha, og ventede på hendes svar. nu havde han jo ganske vidst snakket efter at have stillet et spørgsmål, men det overlevede hun vel. hun virkede i hvert fald til at have det bedre nu. måske ville hun være helt frisk efter en omgang skønhedssøvn?
OOC: okay, det gad jeg åbenbart godt alligevel xD
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~