Hvor skoven næsten er helt sort

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 13:58
Hauru sidder fortsat og ser på hende. Han bøjer det ene ben og hviler så armen på knæet. Selvom han havde det bedst med, at folk selv opsøgte ham, kunne det også vende om, og ende med at han kedede sig så meget, at han næsten blev nødt til at opsøge andre selv. Det skete dog ikke så tit, da de fleste folk synes han var så interessant, at de direkte henvendte sig til ham. Han ryster kort på hovedet, før han vender blikket mod jorden.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 14:04
Cennet tog sig lidt sammen. Hun gik et par skridt nærmere ham og så lidt på ham. Betragtede ham blidt.
"Jeg hedder Cennet. Hvad hedder du?" Spurgte hun. Igen, så var hun ikke så god til det med De, Dem og Deres..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 14:14
Hauru ser op igen, da hun træder nærmere ham. Han smiler skævt.
"Hauru," siger han kort. Han rejser sig op, og hviler hænderne i lommerne.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 14:18
"Hauru.." Tænkte hun kort og betragtede ham.
"Hvad laver du her?" Spurget hun, for at holde 'samtalen' igang.. Hun var stadig ikke helt sikker på hvilken type han var.
Hun tog en af hendes lange røde lokker, om bag øret og smilte blidt.
Hun havde en af sine blomstrede kjoler på idag. Den gik til lidt over knæet og den blafrede en smule.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 14:29
Han lægger armene over kors.
"Jeg, eh.. Tænker," siger han og smiler svagt. Han begynder lidt efter at gå lidt hen mod hende.
"Hvad med dig?" spørger han bare. Han måtte hellere spørger om et eller andet, for ikke at virke så mistænksom.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 14:42
Cennet så lidt på ham. Hun havde en lille taske med, Hun tog ikke blikket fra Hauru, men tjekkede lige efter, om hun havde sin 'nødstilfælde' drik med. Hun sukkede lettet da hun fandt den med hånden.
Hun var lidt mistænksom over for ham, så hun var glad for at hun havde den med.
"Jeg går bare en tur.." Svarede hun langt om længe og tog hånden ud fra tasken igen.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 14:45
Han bliver ved med at gå hen mod hende. Han stopper så op, da han kun står få cm. fra hende.
"Hvorfor så gå helt herind? Man ved aldrig hvem man møder sådan et sted," siger han bare. Han smiler svagt lumsk.
Så tager han forsigtigt fat om hendes hals(?), ikke hårdt, og hun vil sagtens kunne slippe hvis det endelig var. Grunden til, at han ikke tog så hårdt fat, var at han lige ville se hendes reaktion først.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 14:50
Cennet stivnede og så, næsten bedende på ham. Hun begyndte at fumle efter åbningen i tasken, det var dog lidt svært at få den åbnet, da hun var meget panisk.
Hun sagde ikke et ord og gjorde ikke særlig meget modstand. Men ledte bare efter sin drik.

(Undskyld Kortheden..)

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 14:57
Hauru ser hende direkte i øjnene. Det svage lumske smil er stadig bredt over hans læber.
"Hvad er der galt? Har jeg gjort noget forkert?" spørger han bare. Han hæver let det ene øjenbryn.
Langsomt rykker han sin mund tættere på hendes, før han rykker den ned til hendes hals. Kort efter bider han sig forsigtigt fast i halsen på hende(?)

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 15:00
Cennet skreg højt og fandt enedelig drikken. Hun smed den mod ham, men da hun, samtidig, var begyndt at gøre modstand, var hun ikke sikker på om den lille flaske med den flydende væske ramte ham.
Hendes flaske var ikke sådan en, der gjorde noget livstruende, ved dets offer. Det gjorde bare at i ca. en time, ville ofret være meget langsom og have meget langsomme reflekser.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 11.09.2008 15:00
Morgan kommer gående i nogle korte hop, konstant på hug med bøjet ryg. Han var på jagt efter svampe og andre urter i skovbunden, og brugte en lille flamme et stykke fra hans finger til at lyse op med. Ilden ville gøre ham meget synlig for andre.
Efter et stykke tid opdager han de to, men det så egentligt mere ud som om de var i gang med at 'hygge' sig, så han smilede svagt, sank hovedet og ledte videre mellem rødderne.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
First star I see tonight.
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 15:09
Hauru slipper straks bidet, da hun smider flasken. Han går et lille stykke væk fra hende. Og selvom han ikke ved hvad indholdet af flasken gør, tør han ikke tage nogle chancer. Han kunne risikere at blive forsvarsløs, og det ville bestemt ikke være godt for ham. Han ser kort på flaskens indhold, der ligger foran ham og kun spredes mere og mere. Han går et skridt længere tilbage, for ikke at blive ramt af den flydende væske. Så vender han blikket mod Cennet.
"Jeg tror bare jeg vil lade som om, at jeg er ligeglad med den der," siger han, hentydende til væsken.
".. Det vil sparer dig for en del," mumler han kort efter.
Han vender kort blikket mod Morgan, betragter ham lidt, før han ser mod Cennet igen.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 15:12
Cennet sukkede lettet da han slap hende og mærkede nogle tårer glide ned ad hendes kind. Hun mærkede lidt på sin hals, og fandt to huller. Hun begyndte langsomt at kunne mærke, det varme blod, finde sin vej, ned ad halsen.
Hun så lidt på væsken. Den skiftede hele tiden farve. Grøn, rød, lilla, grøn rød, lilla. Hun plejede at være så glad, når hendes drikke virkede, men det var hun ikke nu.
Hun havde ikke set Morgan.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 11.09.2008 15:22
Morgan bliver langsomt klar over at det, der sker mellem de to, ikke just er kærligt. Efter at havde fundet en lille svamp som han putter i en lille beholder af glas i hans vælte, retter han ryggen og holder øje med dem, stadig på hug med den lille flamme spillende et stykke fra hans strakte finger. Da han bliver klar over at ildens lys gør det sværere for ham at se dem, samler han alle sine fingre i en knyttet hånd mens den lille flamme forsvinder med det samme. Hans stav holdt over ryggen med en snor.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 15:28
Hauru betragter hende lidt, derefter væsken foran ham.
"Men.. Jeg har kun ét spørgsmål..: Hvad sker der med den væske, hvis man sætter ild til den?" spørger han kort.
Han vender blikket mod Cennet igen, og lægger så hovedet let på skrå.
"Og bare rolig. Jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget.. Endnu," siger han bare. Han smiler svagt.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 15:34
Cennet så uroligt på Hauru.. Hun havde før, for nogle år siden, været oppe at kæmpe med en, der prøvede at stjæle fra hendes forråd. Da havde hun kastet, den selv samme bryg efter ham og han havde sat ild til det. Der havde været en stor eksplotion. Hun havde brugt mange måneder på at ordne de ting der var blevet brændt.
"Ikke noget.." Sagde hun bare.. Hendes stemme rystede svagt, og da så hun Morgan. Hun kiggede hen imod ham. Hun vidste ikke om han var ligesom Hauru, eller om han måske ville hjælpe hende..
Hun sendte ham dog et lidt bedende blik, men kiggede hurtigt tilbage på Hauru. Hun blev nødt til at fokusere på ham, så hun kunne gøre modstand, hvis han nu angreb hende..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 11.09.2008 15:42
Nu var det helt klart for ham, i hvert fald pigen, ikke ville være der, eller bare gerne ville væk. Men han kunne ikke gøre den anden person noget, og hvis han gik tættere på ville han ødelægge sin fordel ved afstanden. Så han ville vendte lidt og se om drengen var ude på problemer, dog havde han ikke tænkt sig at gøre intet. Han begyndte at bevæge sig mod Hauru, mentalt, og forsøgte at trænge igennem hans mentale barriere, ind i hans sind, tanker og underbevidsthed. På den måde ville han kunne forudse hans træk, med samme hastighed som Hauru kunne finde på dem, selv om det bare var reflekser og intention. (Det skal lige mærkes, at det er nemmere for Morgan jo lavere den andens intelligens er, og da Haurus jo kun er på 5, burde der ikke være de store problemer der.)
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.09.2008 15:43
OOC: Heij.. Undskyyld.. Jeg får gæster om en halv time, og skal lige rydde op og sådan noget, før de kommer..
Jeg kommer tilbage i aften, måske sen eftermiddag.. Hvis i ikke gider at fryse, eller vente på mig, kan i bare gå.. Ellers kan vi skrive videre i aften..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 11.09.2008 15:47
OOC: Frysning er fint med mig, så jeg fryser i hvert fald efter at du har skrevet, Hauru. Så kan du selv bestemme hvad du vil.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.09.2008 15:59
Hauru løfter den ene hånd, og en lille flamme tændes, og begynder at snog sig om hans ene finger. Han lægger hovedet en anelse på skrå.
Så skulle man måske overveje at ... Han stopper sin tanke, smiler så bare svagt. En svag dunken i hans hoved kan mærkes, da Morgan trænger ind i hans sind. Flammen i hans hånd slukkes, og han tager sig til hovedet.
"En, eller et eller andet, bliver nødt til at komme ud af mit hoved...," mumler han lavt. Han ser kort på Cennet, så på Morgan. Han smiler skævt.
"Jeg tror.. jeg går hjem.. eller bare et andet sted hen end her," siger han kort. Han vender derefter om på hælen og forsvinder derfra.

//Out. Sorry, men vil gerne have muligheden for at skrive med andre. Ellers for jeg en meget kedelig dag ... <<

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12