Nathan sad og kiggede skiftevis på hans moder, og på Damia. Katrina sad lidt inden hun svarede, igen med sin normale stemme. ,,Din fader var først sammen med mig.. og vi fik Damiana, men han forsvandt på et tidspunkt, og fandt sammen med en anden. Han har vist et barn med hende.. men han forlod dem.. for min skyld."
Dette forvirrede ham, han havde aldrig hørt dette før! Det betød jo han havde en halvsøster.. var det mon Damia? Eller en tredie?
Katrina sad lidt, skammede sig, inden hun fortsatte. ,,Inden vi nåede at blive gift, blev jeg gravid.. og da vi fik barnet.. blev vi tvunget til at skille os af med det, ellers ville de havde dræbt det" Katrina stirrede nu tomt ud i luften, blikket var fuld af sorg og skam.
Det skar i Nathans hjerte, selv om han hadede hans moder for hvad hun havde gjort, elskede han hende jo stadig. ,,Undskyld lille skat" En tåre faldt nu ned af hendes kind, hvem af dem hun talte til var Nathan i tvivl om. ,,Undskyld Damiana. Og undskyld Nathan. Jeg skulle ikke havde gjort hvad jeg gjorde.. mod nogen af jer.."
Flere tårer gled ned over moderens kinder, og hun begyndte at blive mere fast at se på. Som kom hun af tågen. ,,Damiana de tvang din far og mig.. jeg har tænkt på dig hver dag siden.." Med stor tøven rækte hun en hånd frem, men kunne ikke komme igenem den usynelige barriere drikken havde lavet.
Nathan sad helt paf, havde aldrig hørt noget om alt det her før..
Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com