Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:36
"okaaay.." siger han og gaber.. han er lidt ligeglad med hans trusler, og vender ryggen til ham.. "jaja.. gå nu hjem og leg" siger han og gaber igen
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Jamiroquai

Jamiroquai

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jin 11.01.2008 21:39
"hvis jeg vil være sikker på at du ikke rører hende" hans hår bliver vidt/gråt
"så skulle jeg måske bare dræbe dig nu" hans arme bliver til sværd, og han går til angreb. Han slår den ene mod hans hoved, og den anden mod hans mave
Jamiroquai Hiruko

Jamiroquai. 21 årig dreng/mand
Billedet fra http://www.google.dk
Avi fundet på http://www.animegalleries.net som billedet fundet og redigeret af miig^^
Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:41
Felix vender sig hurtigt da han siger han vil dræbe ham.. Han dukker sig, men bliver ramt i maven, han falder forover og hoster noget blod op.. (lal)
"argh.. drop.. det der..." siger han lavt, og prøver at komme på benene igen
Mørketskriger!

Jamiroquai

Jamiroquai

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jin 11.01.2008 21:46
"hvorfor det?? jeg lejer bare med maden...det må man måske ikke.. når nej.. du er jo mors dreng som lejer med andre MENNESKER!!! DU RESPEKERE IKKE LIVET OG ANDRE.. DERFOR SKAL DU FÅ DET BETALT TILBAGE MED RENTERS RENTE..." han slikker sig om munden, og et mærke kommer frem under hans højre øje "og det du skal betale med... er dit liv!!" han står lige foran felix som ligger på jorden, og hans højre hånd bliver lavet om til en kæmpe økse. "dø min fine ven" han slår ned mod felix, og gør klar med den anden hvis han skulle unvige
Jamiroquai Hiruko

Avi fundet på http://www.animegalleries.net som billedet fundet og redigeret af miig^^
Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:52
Han ruller væk fra han.. æhm økse hånd tingeling, og hopper hurtigt op at stå.. han holder sig om maven da det self gør meeeget ondt.. Han vakler lidt tilbage fra Jami, og prøver at ignorere smerten, og hvad Jami siger..
Mørketskriger!

Jamiroquai

Jamiroquai

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jin 11.01.2008 21:54
"mærk smerten... men...jeg gider ikke at leje med dig mere.. hvis jeg hører mere fra dig.. så DØR du" hans hænder bliver normale, og han forsvinder

//OUT
Jamiroquai Hiruko

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:56
"Sindsyge svin!" råber han halv kvalt efter ham og vakler bort
Mørketskriger!

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.01.2008 21:18
Aka kommer gående, med sin kat Triton efter sig. Hun har en pind i hånden, så hun kan mærke hvor hun går. Hun glipper lidt med øjne, selvom hun ikke kan se en pind. Har hun ikke kunne siden, at en mand, fik brændt hendes øjne. Men hun er dog hurtig kommet sig over det, dog har hun ikke vendet sig til, at hun ikke kan se. Hun lægger ikke engang mærke til om det er dag eller nat, der er jo bare sort overalt.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 20.01.2008 21:27
kommer stille gående hen af gaden, og får øje på Aka, der famler sig frem med en pind.
Hun smiler lidt ved sig selv, og kommer til at tænke tilbage på sin stamme/by/et eller andet ting, med de gamle der gik rundt og tiggede, og de gode områder hvor man kunne skyde vildt.
Det er nu længe siden jeg sidst har skudt med bue og pil, eller er det nu også det?
Hun går og tænker så meget så hun næsten glemmer at Aka kun er få meter foran hende nu.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.01.2008 21:30
Hun kan ikke se pigen, men mærker en af hendes fødder med pinden. Det er hun efterhånden blevet god til, så hun stopper op, mens Triton bare begynder at miawe.
Selvom hun intet kan se, tager hun en tot hår om bag øret, og kigger bare ud i luften, næsten i håb om, at hun kommer til at se, hvad det var, at hendes pind stødte på. Men som altid, ser hun kun mørke. Nej hvor hun dog savner verdens farver.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 20.01.2008 21:41
Tiana trækker forbavset og hurtigt foden til sig, da Akas pind rammer den, det gjorde entenlig ikke ondt, men det var en af hendes mange underlige reflekser. Hun ser på Aka med et undrene blik, hun ligger hovedet lidt på skrå gad vide hvordan hun blev blind.? Tiana kigger hurtigt rundt til alle sider, hun ved jo det ikke er pigen, eller katten for den sags skyld, for den ser jo ud til at kende, og dyr kan jo ikke tale.
Pludselig går det op for Tiana at det er hendes mærkelige evne der er på spil.
Hun kigger lidt på katten da den begynder at miave Den virker og lyder sulten, hvordan ved jeg det?
kigger på Aka, selv om jeg godt ved hun ikke ser mig, men det er ren refleks ''Jeg tror..'' hun stopper op og tænker sig om Tid til at bruge evnen er det hendes kat lille evne? svar hurtigt.. Tiana står lidt tid og koncentrerer sig Hendes kat! ''Jeg tror din kat er sulten'' siger jeg med et smil

((Undskyld det tog så lang tid *forbande at jeg er så langsom til at skrive*))
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.01.2008 21:46
((Det gør ikke noget))

Hun ser noget forbavset ud, da hun høre en stemme, og at den direkte er rettet mod hende selv. Han smiler skævt "Jeg ved ikke rigtig selv, hvornår han er sulten" siger hun med et smil og hentyder til katten. "Det er jo lidt problematisk at se på ham, når man er... blind" hun siger det sidste en smule tøvende. Men hun har til gengæld intet at give Triton, da hun er helt flad for penge, dog har hun fået lidt at spise, men ikke det helt store, her på det sidste.
Hun trækker sin røde kappe lidt tætter ind til sig, da hun synes det er blevet rimelig koldt. Fløjterne i hendes lille taske klirre let, da hun trækker kappen ind til sig.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 20.01.2008 21:55
kigger på hende med et smil ''du skal da være glad for at man ikke lægger mærke til det'' Hun siger det med en frisk og glad stemme ''for det er tydeligt for alle at se at jeg er bjergelver, eller de fleste siger elver, og så bliver de rettet til bjergelver, og så siger de elver igen og så retter jeg dem, og så bliver de ved, og så retter je...'' Hun stopper sig selv, for at det ikke skal blive kedeligt for Aka ''´jeg hedder Tiana, hvad er dit navn?'' glemmer helt at vente på svar før jeg spørg: ''Ved du hvor der er nogle marker eller noget i nærheden? hvor der måske er hare, så kunne vi nemlig allesammen få noget at spise'' Hun kigger ned på katten med et blik som fortæller den at den også er med i allesammen.

((SORRY; SORRY; OG ATTER SORRY! jeg skal logge af!! >( *hade et times regel* men kan vi fyse her? *danse en vredes krigsdans i raseri*))
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 20.01.2008 21:56
kigger på hende med et smil ''du skal da være glad for at man ikke lægger mærke til det'' Hun siger det med en frisk og glad stemme ''for det er tydeligt for alle at se at jeg er bjergelver, eller de fleste siger elver, og så bliver de rettet til bjergelver, og så siger de elver igen og så retter jeg dem, og så bliver de ved, og så retter je...'' Hun stopper sig selv, for at det ikke skal blive kedeligt for Aka ''´jeg hedder Tiana, hvad er dit navn?'' glemmer helt at vente på svar før jeg spørg: ''Ved du hvor der er nogle marker eller noget i nærheden? hvor der måske er hare, så kunne vi nemlig allesammen få noget at spise'' Hun kigger ned på katten med et blik som fortæller den at den også er med i allesammen.

((SORRY; SORRY; OG ATTER SORRY! jeg skal logge af!! >( *hade et times regel* men kan vi fyse her? *danse en vredes krigsdans i raseri*))
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.01.2008 22:02
Hun griner let af Tiana "Jeg hedder Aka.. Aka Sega Kolimanita" siger hun med et stort smil. "Der ligger vidst nogle marker i Medanien.. Triton.. Altså katten, kan vidst finde derhen, men jeg ved ikke om der er nogle hare, eller noget i den stil?.. Det kan være der er nogle dyr i Paradisskoven.. Men er ikke sikker" hun ved godt selv, at hun sagt rimelig meget, men hva pokker. Tiana kan bare stoppe hendes snakkeri, hvis hun ikke gider at høre på det.
Triton begynder at kede sig lidt, så han løber rundt omkring, de to piger, og ind i mellem deres ben.

//frys vel?
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 19:23
Smiler til Aka ''Tiana Caruta, yngste barn i Caruta familien'' præsentere hun.
Hun kigger opmærksomt på Aka, da hun fortæller om skoven ''Og du er sikker på der ikke er andre steder, som er mere åbne, og høje, og ikke så lav skovet?'' Hun begynder at bide sig lidt i underlæben af nervøsitet.
Da Triton begynder at sno sig mellem deres ben, løfter Tiana ham op begynder at kæle for ham ''Jeg tror gerne han vil have at vi kommer videre'' siger hun med et smil, og en frisk glad stemme, og begynder at klø Triton under hagen.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 19:27
"Der er jo de der marker, men det meste af mit liv har jeg levet ved stranden, så kender ikke landet særlig godt. Selvom jeg dog må indrømme, at Medanien bemærker mig bekendt." siger hun med et smil og underlig nok, er hendes blik på Tiana, selvom Aka ikke aner at hun står der.
"Han vil altid gerne videre. Han elsker at være på farten.. Ligesom mig" griner hun og kigger kort rundt, selvom det ikke har den store betydning egentlig.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 21.01.2008 19:34
står uden grund og tænker lidt ''Vi kunne også tage op på krystal bjerget, der er jge sikker på der er en masse vildt vi kan skyde, og kan nemt finde rundt, jeg kommer jo derfra. Hvad siger du? du bestemmer hvad vi gør''
smiler til hende og kæler lidt for Triton, han lader til at nyde det.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 21.01.2008 19:36
En skikkelse nærmer sig i mørket.. en sulten skikkelse.. en skikkelse på jagt... Og denne skikkelse er ingen ringere end den psykopatiske dæmon; Kazoya..
Han bevæger sig let som en kat, lige så lydløs og skjult..
Han nærmer sig og ender med at stå ikke langt fra dem, og skønt han ikke står bag noget, er det som om han går i ét med omgivelserne.. Men ser man direkte på ham, vil han naturligvis kunne ses..
Han skal bare lige se sine mulige ofre an..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.01.2008 19:38
"Er der ikke rimelig koldt deroppe?" siger hun med et skævt smil "Og vil nok også være bange for at falde ned... Men jeg er lidt ligeglad, for det vil jo nok ikke spille den store rolle for mig" hun sukker svagt, og gnider sig i sit ene øje. Hun igen kappen ind til sig, da den bare hænger løst igen, og ligesom før, der rasler hendes fløjter i hendes skuldertaske.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12