Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 17:45
Rakkalaphen valgte at fortsætte med at æde fugleliget. Aishe derimod rejste sig op, og gik nogle skridt nærmere katten. Hun havde altid elsket katte. De var så yndefulde..

Hun satte sig lidt på knæ;

"Mis-mis-mis.." kaldte hun prøvende.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 17:50
Josettes første reaktion ville egentlig være at skyde ryg og hvæse op som en hysterisk.. Det plejede hun jo, for så fattede alle og enhver normalt at de ikke var ønskede i nærheden..
Men nu havde hun jo det pokkers halsbånd på, der af en eller anden grund glippede i forvandlingen, og hun lignede nok mest af alt en tamkat.. Og hun burde derfor også opføre sig sådan.. Hun er kort ved at sukke overdramatisk, men tager sig i det, da katte ikke ligefrem gør sådan x']
Istedet sætter hun en let spinden op, og tripper elegant over til pigen for at stryge sig op af hendes ben,.
Hun stopper dog et kort øjeblik chokeret da hun først nu hvor hun er tæt på bemærker pigens brandsår.. Men det er kun et kort sekund, så spinder hun videre, og fortsætter med at opføre sig som en kælen, opmærksomhedskrævende kat, selvom hun i virkeligheden overvejer hvad i alverden der dog er sket hende..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 17:53
Aishe smilede stille, og strøg katten over hovedet, utroligt varsomt. Hun havde fundet nogle handsker, så hun ikke kunne få direkte kontakt med folk - så ville hun jo kunne se deres minder..

"Du er da en sød bette en." siger hun, roligt, og fortsætter med at ae den.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 17:57
Josette spiller ihærdigt skuespillet, men til sidst bliver det alligevel for meget.. Hun hader normalt at være i berøring med fremmede.. -,-
,, Jeg er overhovedet ikke bette.. " mumler hun derfor, med en lidt underlig accent, takket være katteskikkelsen, samtidig med hun rykker sig lidt, og stirrer forventningsfuldt op på pigen.. Hun elsker at se folks ansigt når hun første gang taler som kat, de plejer gerne at gå helt amok.. >:']

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 18:01
Aishe farer kort sammen og ser på katten, med halvstore øjne. Der kommer straks en dyb knurren fra rakkalaphen, da den jo fornemmede at Aishe blev forskrækket.

"......" hun stirrede næsten på katten, var det ligesom Vupi, en der kunne blive til et dyr? O__o

".. Eh.."
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 18:04
Josette sender blot pigens ulve-dyr et advarende blik, og forvandles så til en voldsomt meget større sort panter, og 'hvæser' let igen.. Hun bliver dog hvor hun er, hun har blot en noget lav tolerance. -,-
På trods af hun nu er en kæmpe panter, har hun stadig det forbandede halsbånd på.. Til sin egen forundring!
Hun skubber dog det hele bort, og ser med et listigt smil op på pigen.. En sort panter der sidder og smiler.. Det ser nok lidt spøjst ud x]
,, Har du aldrig hørt en talende kat? " driller hun så, i en god hensigt.. Hun ved ikke hvorfor hun overhovedet spilder tiden her, men noget får hende altså til at blive.. Hendes nysgerrighed tager over, og hun har trods alt aldrig været særlig diskret, og overvejer derfor ikke et sekund det måske ikke er noget høfligt at spørge om men: ,, Hvad er der sket med dit ansigt? "

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 18:14
Rakkalaphen lægger ørerne ned, og fortsætter så med at spise. Dog så den stadig vagtsomt på dem..
Aishe bliver forundret da katten lige pludselig bliver til en panter, og da den smiler, kan hun ikke lade være med at smile lidt selv. For jo, det så skægt ud.

"ikke katte nej, men kaniner." svarede hun, med et roligt smil til det første, og betragtede panteren.
Hun rynker dog en anelse på panden da den stiller spørgsmålet, vedrørende hendes ansigt, og nærmest i ren refleks stryger hun kort noget hår henover den side med brandsår.

".. Et uheld.." svarede hun og smilede skævt.
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 18:21
((Sorry hvis jeg er lidt langsom... laver lige aftensmad ved siden af det her.. :'] ))
Josette er ikke helt dum, og det tager ikke engang et sekund at regne ud det åbenbart er et meget sårbart emne.. Hun grynter kort over det svar, hun egentlig ikke rigtig fik, da pigen blot viger udenom, men opgiver dog alligevel at rode mere i det..
,, Javel.. " svarer hun derfor blot, og skæver igen kort over mod pigens to dyr.. Dog helt neutralt denne gang.
Forvandler sig så tilbage til sin lille katteskikkelse.. Hun kan bedre lide at være lidt mere diskret..

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 18:26
(Det går nok xD)

".. ér du en yderst intelligent morferende-kat eller er du et menneske?" spurgte hhun så, nysgerrigt og satte hovedet på skrå. Den anden var vidst blevet fornærmet.
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 18:30
Hendes fulde opmærksomhed lå igen på pigen, og hun brød igen ud i et lille, listigt smil..
,, Ingen af delene.. " svarer hun så med en fræk undertone, men det var jo faktisk ikke helt løgn.. Hun var menskelig men ikke et menneske, trods alt..
,, Du får tre gæt til.. " klukker hun så i joke, før hun så dog alligevel giver sig og vælger at røbe det.
,, Jeg er vampyr.. " et kort øjeblik blotter hun hugtænderne, der selv i katteskikkelsen er ualmindeligt lange..
Igen ser hun atter lettere afventende på pigen, da hun overvejer om det skræmmer hende.. Mange var flygtet skrigende nu.. Men hvem ved..

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 18:37
Det gav igen et gib i hende, og hun så på katten.

".. En vampyr.. altså.. Ligesom hende fra igår..?"

Aishe havde altid haft et ret godt forhold til okkulte ting. Det blev man nødt til, under hendes bedstemors træning i at forstå en krystalkugle og dennes tegn. Men hun var alligevel en anelse nervøs, da hun aldrig havde talt med dem personligt.. Og fordi at man hørte så mange rygter om vampyrer -.-
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 18:39
Josette stirrede noget "-,-"-agtigt på pigen..
,, Nu ved jeg jo ikke hvem du var sammen med igår, menøh... hvis du tænker på bæster der lever for natten og blod, så jaeh.. "
De små katteører sitrede kort, og Josette skævede et øjeblik rundt, før hun igen så på pigen...

((Skal lige spise.. brb..))

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 18:42
".. nej okay.. Hun var en vampyr, i hvert fald af det jeg kunne finde ud af."

Hun betragtede katten lidt.

"Hvordan, er det egentlig, at være vampyr?"

(OK)
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 19:02
Katten svirpede eftertænksomt lidt med halen..
,, Tjaa.. Du kan ikke føle kærligheden, du ville aldrig kunne få børn, alle dyr hader dig, og søger instinktivt væk i sekundet de får færten af dig, dine organer falmer inde i dig, du får som regel en grim hvid farve, du er fanget i din krop, da du aldrig vil blive ældre eller yngre, du er tvunget til at udvikle dig til en mesterjæger der skal leve af at dræbe andre, og hvis du bides af en eller anden begynder-amatør bliver du formentlig en svag lille usling, der knap kan tåle sollys... Men ellers.. er det fantastisk.. " der er ikke den mindste ironi at spore i Josette's stemme, for hun mener det fuldt ud, og det er ikke noget hun bare fyrer af i joke.. Hun er ligesom ikke typen.
,, De skærpede sanser, er noget af det mest utrolige.. At kunne høre andre komme før de nærmest selv kan.. Lugte andre på kilometers afstand.. Se længere end du nogensinde har kunne.. Være ét med natten, og pludselig blive en udviklet dræber.. " hendes blik bliver helt drømmende og fjernt..
,, Jeg fik muligvis ikke selv valget dengang jeg blev omvendt, men jeg har aldrig fortrudt det siden.. " slutter hun så endelig, og vågner lidt op af sin trance, for igen at se opmærksomt på pigen, neutralt..

((Back som du nok har regnet ud x} ))

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 19:04
Hun så på hende, lyttende, interesseret..

"Ah." hun smilede stille.
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 19:11
,, Nårh ja, og andre hader dig formentlig også.. " tilføjer hun så lige kort, under et vrængende grimasse, ved nogle af de minder hvor hun har måtte kæmpe eller flygte som en gal, på grund af fordomme, og åndssvage grønskolninger der har deres egne meninger om hende og hendes race..
Hun rystede kort lidt på hovedet.. Fjolser var hvad de var.. Hvad de nok også selv syntes når de lå døende på jorden. Tsk.
Endnu engang skæver Josette rundt.. Mørket har efterhånden sænket sig over engen, og det er først for alvor ved at være tid til at stå op for hendes vedkommende.. Hun levede for natten.. Ingen tvivl om det.
Hun gabte kort stort, som var hun faktisk lige vågnet op, og svirper igen lidt med halen.. Hun var sulten. Hun så kort på pigen, hun havde dog ingen planer om at æde hende.. Hun brød sig ikke om at spise nogen der var intelligente nok til at føre en ordentlig samtale med, hvad hun jo efterhånden havde med pigen her.. Og når der nu var så mange andre debile fjolser at nedlægge, hvorfor så ikke hellere tage dem, og lade pigen her i fred.
Hun forvandledes pludselig til sin menneskelige skikkelse, og så nu ikke længere op på pigen.
,, Hvad hedder du egentlig? "

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 19:18
Hun nikkede igen, "Det lagde jeg mærke til.." sagde hun, lettere fraværende mens hun tænkte over det der skete dagen før. Hun betragtede katten lidt, og da denne skiftede til en mere.. Menneskelig skikkelse ? kunne hun ikke lade være med også at betragte hende.

"Mit navn er Aishe, glæder mig at møde dig.. Hvad er dit navn?"
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 19:25
,, Josette... Josette Le Boursier.. " præsenterer hun sig, med et let nik, da hun ikke længere behøver opføre sig som en kat..
Rastløsheden er begyndt at lægge sig over hende, og hun fejer kort det kulsorte hår væk fra ansigtet, i mangel på bedre!
,, Mhm.. Vil du med over på kroen? "
Jeg trænger til at drikke mig en kæp i ørret, hvis jeg skal fraholde mig fra at jage i nat.. -,-
Hun ser blot afventende på Aishe..

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 19:28
Aishe smiler lidt. Det var længe siden hun selv havde drukket, men jo hvorfor ikke?
"Jo tak, det vil jeg gerne." svarer hun roligt, og er egentlig godt tilfreds med at tale med Josette.
//Aishe Petsha
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 19:29
,, Så lad os smutte.. " svarer hun let, og sætter afsted mod kroen.

//Rykker.. x]

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7