Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

hjemme dyrket frugt og grønsags handler

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 02.01.2025 14:27
Cujimi så på jack der hele tiden kiggede rundt omkring. hun grinte lidt og gik videre ind i skoven. Cuji gik roligt til højre indn af en lille smal sti i skoven. hun så tilbage på jack for at tjekke han var med.

da han pludselig gav hend en halskæde med et våbenskjold så hun undrene på det og så på ham. "hahahaha. du er sjov Jack. men sådan fungere det ikke. jeg vil huske dagen. men det er ansigter og navne sammen jeg virkelig er dårlig til at huske" sagde hun med et mild latter. hun kunne jo huske de eventyr hun var med til og de dage der havde været. men folks ansigter og navne var hun glemsom med.

hun stoppede da han pludselig holdte en pause. hun så på ham med bekymrene øjne. "måske... det er bedre du tager hjem og slapper helt af?" spurgte hun lidt forsigtigt. for han skulle jo ikke lide mere pga hende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.01.2025 19:16
jack smilte blidt og kikket lidt op og ned af hende dog sukket han og rystede på hovde han rejste sig op igen og smilte " jeg kan slappe af når jeg kommer hjem til dig tror jeg " svaret han med en blidt stemme han gik still ved siden af cujimi og ville enlige godt holde hendes hånd men han kunne ikke få sig selv til der vær gang han åbet sig op omkring sådan noget så det ud til at folk forsvandt for ham han sukket lidt igen og kikket lige ud han vente på han kunne se hendes hjem 

han ville enlige også godt sidde lidt ned for han var så træt i kroppen det var ikke unomalt man bliv det når man var kommet ud for det de bægge var han så dig lidt hen mod cujimi for at sikker sig for at hun er oki han lod halen dog stille røre hendes stille ikke for at forskerke hende men han tænke det var beder sådan måske  han så stille ned og strog sig over næsten blidt 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 14.01.2025 18:33
Cujimi så bekymret på ham. var det nu klogt at presse sig selv så meget når han stadig var såret.? Cuji så på ham og tog hænderne bag ryggen på sig selv og gik stille frem af. hun drejede lidt til højre og ikke langt fremme kunne man skimte et stort kirsebærtræ. hun  smilte for sig selv og begyndte at gå hurtigere for nu var hun snart fremme ved sin have. "vi er der snart" sagde hun glad og pegede frem for sig og så tilbage på jack. men kunne fornemme hun lyste op i glæde. hun kom hurtigt til et hegn og åbnede det inde fra og gik ind i haven. der var gulerods bede, kartoffel bede, kål, roer, æble træ, kirsebær træ og meget mere i hendes have. noget hun elskede. hun elskede at sælge i byen som ikke lå langt væk. hun elskede at folk fik friske vare.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.01.2025 14:44
jack kikket lidt og begyndte at slappe lidt mere af  efter de var kommet hjem til hende det var kun gode teng men han hadet en form for flasbak med hans første elsker her han sukket lidt og stoppet stille op og så sig omkirng men det så fint nok ud han hadet altid  han snavet hende godt nok meget selv om hun  også bare hadet været en kenutavert så delete de mange samme interasere  et stille smil bredte sig over ham mens han stille gik ind på det som Cujimis hjem man kunne godt se hun hadet grønne finger på flere måder det var noget jack altid satte pris på når han lærte folk at kende var deres haver stille gik han med Cujim og sagde stille " det en meget smuk have du har her Cujimie men den kan nu ikke slå de som står foran mig på nolge måde " svaret han blidt og kikket ind i hendes øjnem ens han gik han vidste det var utrolige  vis man kunne se hans rømden hadet han været det fra starten det var også sandt nok 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 25.01.2025 14:57
Cujimi gik hurtigt ind i haven og aeede nogle af træerne på grunden. hun havde grønne fingre ja . hun elskede naturen. og derfor arbejdede hun også med grønt og frugt. hun så mod jack da han endelig kom ind i haven. hun så på ham og så rundt. ja det var en smuk have. men også hendes indtægning. for hun skulle jo leve på en måde. hun så  jack og da han talte. hun så forvirret på ham. hvad var det som var smukkere end hendes have? hun var virkelig dårlig til at forstå kærlighed. også selv om folk erklærede den til hende. hun var jo bare en en ung ulv.
Cujimi så rundt forvirret. hun kunne ikke se hans rødmen jo fordi der var pels i vejen. men hun kendet ikke rigtigt til følelsen af kærlighed da hun mest havde frygt for død over folk hun holdte af. hun frygtede så meget at hun kom til at holde af nogle og så de blev dræbt. lige som sine forældre. hun var virkelig bange for at miste.
der gik faktisk 5 min før hun helt forstod hvad han talte om. "åh.... øh, hvad... jeg er da ikke smukkere end min have. min have er det smukkeste her."  hun bed sig i læben, hun var nervøs for sådan nogle tilståelser, hun var jo ikke lige vand til at få at vide hun var smuk. faktisk de fleste ulve synes hun var sær fordi hun var albino.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.01.2025 15:30
jack smilte af hendes ord og lage stille halen om hendes med et bild tone og kikket rundt og kunne  forstå hende " jeg mener hvad jeg siger du er smuk Cujimi " svaret han med et stille smil på læben han vidst hun var ung men han kunne lide hendes persolihed for det og det skulle hun også vide  hun kunne stole på ham og han ville være der for hende  fortiden betød ikke noget for  at hun måske ikke kendte til det med kærlihed kom ikke bag på jack han sukket lidt han turde ikke gå tætter på tænke det  med halen var oki lige nu mens han kikekt rundt han hadet staige forbingen på rundt om pryst kassen han sukket lidt og så ned mod jorden  han var nok lige så bange for at midste som hun var 

alle dem han hadet holdt af så ud tila t stikke af fra ham det var på tide han slog sig ned og faldt til ro han bliv varm i kroppen og kunne mærke han var næsten bange for at det med at åbne sig igen for en 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 06.02.2025 16:53
Cujimi så lidt på jack da han talte men så lidt væk. hun var lidt nervøs. ville hendes søster komme efter jack vis de blev venner. hendes søster havde ødelagt alle de forholds venner hun havde haft. ja. faktisk alle dem hun følte sig tryg ved. cujimi var jo albino ulv og det gjorde lidt at hun var udstødt bland halvdyrs ulve.

Cujimi så op på jack og smilte forsigtigt. "jeg mener ikke jeg er smuk... jeg er jo.. albino. og du ved vi ikke just er eftertræktede af andre ulve." hun bed sig lidt i læben og gik over til en bænk i haven og satte sig. *jeg er mest bange for at min søster komme efter nogle.* hun vidste hendes søster var virkelig farlig for sine omgivelser men vidste omgivelserne også det? det troede Cujimi ikke.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.02.2025 18:54
jack kikket lidt efter hende og studerte hendes krop lidt men valgte så stille at sætte sig tæt på af Cujimi han så lidt efter tænk som ud men to så stille sin pote omkring hendes hånd og så stadige ned i jorden han gav den en klim i den " jeg er til trykket af dig " sagde han med den varmste stemme han kunne for komme han vendte så stille blikket i mod hendes  og sukket lidt  mens han kikket op mod skuerne for at komme i tanke om noget " jeg bedømer ikke folk fra hvordan de ser ud men det der kommer fra hjerte " svaret han blidt og lage langsomt sin pande mod hendes hun skulle ikke tro han var svag hvad det andgik han hadet værte i gemmen en hel del selv fra en tidlige alder faktis han lukket øjne blidt og sage ikke noget men sad med hende sådan i et stykke tid det føltes rat bare at kunne tænke på noget andet noget frit noget som han savnet lidt han ville dog ikke gøre samme fejl igen 

men han var også samtdie træt af at være den som skulle rende rundt hele tiden og prøve at bekæmpe sin far han holde af sin bor og søster utrolgie meget men det var også på tide han tænke på sig selv for en gangs skyld 
Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 07.02.2025 16:48
tiltrukket af hende? men de kendte knap nok hinanden hun tog sin panden til sig da han ville ligge den op af hendes. hun så ud på haven, "jeg er ikke klar til et forhold lige nu. jeg har nogle dæmoner jeg kæmper med" hun så på ham og klemte let hans pote. hun ville ikke afvise at der måske en dag i fremtiden kunne være plads i hendes liv og hverdag til en partner.
men hun ville ikke kunne sige om hendes søster kom i vejen igen. det var faktisk den dæmon hun kæmpede med samt hendes frygt for at miste. hun var måske stær et øjeblik men næste var hun svag og ked af det og bange. hun var virkelig ikke klar til være stærk. ikke lige nu ihvertfald. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.02.2025 23:35
jack så ned på hendes hånd og flete stille deres finger sammen han kikket ud mod skoven og tænke stille  i sit inder jeg " vi alle har inder demoner men at stå over for dem af lene er man svag ind vis man har ander der kan hjælpe en er man stærker " svaret han svagt han kendte jo tors alt det med at kæmpe mod sine inder demoner det gjorde han jo hele tiden  så det var ham velkendt at han kunne gøre det han sukket blidt og lendte sig ind til hende mens han slappet af for første gang han hadet det godt med cujimi det var dog rat at hun ikke skubbet ham væk som alle de ander hadet gjort  ørne bliv stille lagt ned i mere rolige forstand og det var jo ganske regtit 

han kikket rundt igen i hendes have den var hvirklige smuk på så mange måder 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 14.02.2025 19:31
Cujimi så ned i jorden og ville helst ikke se sine dæmoner. de var skræmmende i forvejen. i sær den dæmon hun tænkte på. Cujimi så på ha da han kiggede rundt. hun tog hånden til sig og rejste sig stille op og gik over til et træ og tog en appelsin ned. og tjekkede den for orme. hun gik over til jack og så på appelsinen lidt før hun kørte en klo hele vejen igennem den så den blev åben. hun anede ikke hvad hun skulle sige. hun havde sagt hvad hun mente lige nu. hun var ikke klar til et forhold. og slet ikke med hendes kæmpe, de skulle helst gerne være stabile før hun valgte at finde kærlighed og en at bo med.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11