Cujimi Suzukimi
hjemme dyrket frugt og grønsags handler
Cujimi gik hurtigt ind i haven og aeede nogle af træerne på grunden. hun havde grønne fingre ja . hun elskede naturen. og derfor arbejdede hun også med grønt og frugt. hun så mod jack da han endelig kom ind i haven. hun så på ham og så rundt. ja det var en smuk have. men også hendes indtægning. for hun skulle jo leve på en måde. hun så jack og da han talte. hun så forvirret på ham. hvad var det som var smukkere end hendes have? hun var virkelig dårlig til at forstå kærlighed. også selv om folk erklærede den til hende. hun var jo bare en en ung ulv.
Cujimi så rundt forvirret. hun kunne ikke se hans rødmen jo fordi der var pels i vejen. men hun kendet ikke rigtigt til følelsen af kærlighed da hun mest havde frygt for død over folk hun holdte af. hun frygtede så meget at hun kom til at holde af nogle og så de blev dræbt. lige som sine forældre. hun var virkelig bange for at miste.
der gik faktisk 5 min før hun helt forstod hvad han talte om.
"åh.... øh, hvad... jeg er da ikke smukkere end min have. min have er det smukkeste her." hun bed sig i læben, hun var nervøs for sådan nogle tilståelser, hun var jo ikke lige vand til at få at vide hun var smuk. faktisk de fleste ulve synes hun var sær fordi hun var albino.