snapefan 12.06.2023 21:41
Nimel nød hans behandling af hende, lod det også tydeligt vise, som hun lod sig presse let imod hans fingre for at fortælle hvor god han var. Hun ville hellere have hans sæd på kroppen, end indeni kroppen der komme godt komme børn, ved at sluge så heller være sikker. " Herre måske de skal skaffe mig, noget så de sikker på jeg ej kan få børn? så de bedre kan gøre som ønsket?" forslog hun imens hun kravlede ad ham. Måske et sært spørgsmål, men fra hendes side af, var det også en stor sikkerhed for der ville være en risiko for, at barnet ville være for stort for hende at bære. Hun skævede lidt til ham som han ville have hende til at vaske sig, var han ikke vil med sit eget værk? det var på en måde en smule sjovt, og uden at tænke over det slap hun en svag fnisen, dog satte hun sig op og kort klappede ham let på skulderen " jeg kan selv, troede ellers de var stolt af deres værk?" var det en smule for flabet sagt? Nå det var for sent at trække i land, hun valgte at rejse sig fra senge, før hun igen forsvandt ud for at vaske sig, denne gang uden at være trist eller i smerter.
Kort efter kom hun tilbage og betragtede ham kort, før hun valgte at kravle tilbage i sengen til ham, den lille krop søgte imod hans for at kunne hvile sit hoved imod hans skulder, hun løftede sit hovedet op fora at se på ham, blikket mere mildt og ikke nær så bange. Nimel valgte at søge hans læber, for at stjæle sig til et sidste kys, armene omkring ham og hendes nøgne krop tæt op ad hans " er det hårdt at være til søs?" måske et spørgsmål der kunne vente, men hun følte sig ikke helt træt nok til at sove med det samme, dog nød hun at mærke nærheden fra ham, det kunne blive en farlig ting for hende.
Den ene hånd strøg kærligt over hans overkrop.
Krystallandet