På lummer med loven [Fortidstråd]

Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 20.05.2019 18:18
Flix lagde hovedet en anelse på skrå og så næsten overrasket ud over Hydes konstatering.
”Så det passer altså,” sagde han, mest som en kommentar til sig selv og uden at uddybe det yderligere. Egentlig burde det ikke være kommet bag på ham, for han vidste ikke med sikkerhed, om det var sagt af den ene eller den anden grund. Han havde bare altid haft det på fornemmelsen, at det var blevet sagt for at holde ham i skindet. For at få ham til at undgå, at tage kontakt til de forkerte typer. Ikke at det gav mening indtil videre, når hans første indtryk af en vampyr, Hyde, ikke var lige så skræmmende, som han havde fået fortalt.
”Men det er forhåbentligt ikke alt for distraherende.” Flix kunne ikke selv holde en svag latter tilbage, men han ville nu blive skuffet hvis det betød, at deres leg var ovre. Uden at forhaste sig, førte han en hånd ned mellem dem og tog fat om Hyde, bare lige nok til at kunne sætte sig til rette, inden han slap igen. Idet han rettede både ryg og vinger, kunne han mærke det lange hår glide hen over de ømme bidemærker og det fik ham til at skælve i et øjeblik. Han løftede en hånd og skubbede alt håret om på modsatte skulder, inden han lagde begge hænder fladt mod Hydes maveskind. Med et dybt suk begyndte han at bevæge sig, i samme rolige tempo, Hyde var startet ud med tidligere.
- Størrelse Alf: 21 cm. / Størrelse Pumling (menneske): 178 cm. -

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 21.05.2019 20:56
Da Flix tog om ham, stoppede Hyde's overstadige latter og gav plads til et inderligt støn. Uden at kunne kontrollere det, lukkede han øjnene i og mærkede en næsten euforisk følelse vælte rundt i kroppen, som kun blev forstærket, da han mærkede Flix' varme omslutte sig. Dette var nyt. Dette var uprøvet.. Men Hyde kunne ikke andet end at elske det. Hans hænder fandt helt af sig selv ned omkring Flix' hofter og forsøgte at guide dem i en rytme, som passede ham. Denne langsomme tortur var i hvert fald på ingen måder tilfredsstillende nok.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 22.05.2019 14:42
Der bredte sig et lille tilfreds smil over Flix’ læber og han måtte bide sig i underlæben, for at gemme det lidt væk. Så dominerende Hyde var, havde Flix næsten forventet ikke at få lov til at fortsætte som han gjorde, men tilsyneladende gjorde han noget helt rigtigt.
Hyde tog ved hans hofter og Flix fulgte de guidende bevægelser. De dybe suk blev til luftige støn i stedet og fingerspidserne blev presset let mod Hydes mave i nydelse. Inden han flyttede den ene hånd, fik han ubevidst strøget neglen hen over vampyrens hud. Han tog fat om Hydes hånd og forsøgte at hive den hen foran sig, men hans træk var mere hentydende end noget andet.
”Rør ved mig,” bad han lavmælt. Det var ikke svært at høre, at Flix ikke var vant til at bede om den slags, for hans stemme var tæt på at knække. At han også fandt det en anelse pinligt at bede om, viste sig tydeligt i de røde kinder og det nervøse blik, men han fortrød det ikke. Selvom han helt bestemt nød at mærke Hyde, vidste han, at det ikke ville være nok. Han var nødt til at have lidt ekstra og hellere få det fra Hyde, end at klare det selv.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 26.05.2019 10:15
Euforien varede ved og tog til, som Flix rettede sig ind efter hans bevægelser. Fornemmelsen af alfeblodet jog rundt i kroppen på ham og gjorde ham ør. Det fik ham til at tabe de fleste af de lag, som han normalt beskyttede sig med og da Flix flyttede lidt på hans hånd, så han op på alfen med et blik, der næsten brændte af begær. Han smilede dog igen, da han lagde sin hånd om ham. De røde kinder og hans generelle skyhed trak i Hyde's inderste tråde og han så næsten på Flix med sult i blikket, da han bevægede hånden lidt. "Hvordan skal jeg røre ved dig? Sådan her?" spurgte han drillende og blev så afbrudt af et støn af nydelse. 
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 28.05.2019 18:54
Det begærlige blik fra Hyde var mere end rigeligt, til at få varmen til at sprede sig i den allerede let svedige krop. Den form for bekræftelse på at gøre noget rigtigt, blev aldrig taget dårligt imod.
Der lød et næsten overrasket gisp fra Flix idet han mærkede Hyde tage fat, som om han havde forventet at blive benægtet den nydelse, hvilket han vel egentlig også gjorde.
Han åbnede munden for at svare, men i samme øjeblik begyndte Hyde at bevæge hånden og det eneste der kom fra Flix, var et støn og et svagt nik. Han slap Hydes hånd og lagde sin egen mod det kolde bryst.

Pulsen kørte på højeste tryk og det kunne næsten ikke undgås, at et par bloddråber begyndte at glide fra bidemærkerne og ned mod hans brystkasse, men Flix forvekslede det med sved og så det heldigvis ikke.
Med Hydes berøringer begyndte Flix automatisk, at bevæge hofterne lidt hurtigere og stødende blev gjort hårdere. Så sjældent Flix fik fornøjelsen af at være en del af denne akt, kom det ikke som nogen overraskelse at der ikke gik meget længere, før han nåede sit klimaks, hvilket mest gik ud over Hydes hånd og mave. Selv i sine rystelser så længe orgasmen varede, formåede han dog stadig at fortsætte de hurtige, hårde stød med hofterne. Hyde skulle jo nødigt gå glip af sit klimaks, bare fordi Flix var nem at tilfredsstille.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 28.05.2019 21:44
Hyde mærkede et kort strejf af irritation, da Flix uden videre begyndte at sprøjte ud over ham. Og dét mere end noget andet, fortalte ham, hvor lidt i kontrol af sin forstand, han var. Normalt kunne han fornemme sin partners sindstilstand, men denne gang var der ingen varsel og ikke længe efter, gled Hyde's eget klimaks gennem kroppen på ham og alle negative følelser blev presset ud af hans system. I stedet holdt han godt fast om Flix' hofter og hjalp ham til sidst ned at ligge ved siden af sig. Med dovne bevægelser trak Hyde et tæppe hen og tørrede sig ren, inden han sukkede dybt. "Det var.. Uventet."
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 29.05.2019 23:52
Stadig påvirket af den varme, der var væltet gennem hans krop som en bølge for få sekunder siden, lagde Flix sig ned i sengen ved siden af Hyde. Han var en smule lettet over at ansigtet var dækket til af lyst hår, så Hyde ikke kunne se det dumme, skæve smil, der bredte sig over hans læber.
”Eheh.. Undskyld,” mumlede han i en lav, akavet latter, inden han forsigtigt rakte ud efter tæppet og fjernede de overskydende væsker fra sig. Om Hydes kommentar var godt eller dårligt ment, var han ikke så sikker på, at han ville vide.
Det var omkring nu, at Flix var glad for at han havde tænkt forud og bragt krusene med op tidligere, for han kunne virkelig godt bruge noget at drikke. Han skubbede tæppet fra sig, møvede sig ud til kanten af sengen og rejste sig. Han var en anelse usikker på benene, da han flyttede sig over til bordet og af ren vane, forsøgte han at bevæge vingerne lidt som hjælp, velvidende at det ikke ville gøre nogen forskel i hans nuværende størrelse.

”Jeg håber ikke det haster med at takke dig for din hjælp?” Han valgte at hoppe mindre diskret videre til det emne Hyde sikkert gerne ville tale videre om, men ikke for at få vildt mange detaljer om opgaven. Hvis Flix skulle nå at give det et ordentligt forsøg havde de jo travlt, medmindre det kunne vente til natten efter. Der ville Flix også være lidt friskere.
Han tog fat om det ene krus og tog en lille tår af den halvflade øl, inden han placerede sig på kanten af en stol og endelig rettede blikket mod Hyde.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 30.05.2019 09:42
Hyde blev liggende et stykke tid, selv efter at Flix havde rejst sig. En del af euforien havde fortaget sig, men han følte sig stadig lidt ør og havde også en uforklarlig trang til at smile. Problemet var bare, at han var for optaget af grunden til denne eufori og det lagde en lille dæmper på rusen. Da Flix så spurgte ind til deres aftale, satte Hyde sig dog op i sengen for at se over på ham. Han støttede sine hænder i madrassen bag sig, mens han forsøgte at koncentrere sig. "Vi bliver nok nødt til at mødes et par gange for at forberede dig. Jeg kender den dame, du skal forsøge at komme ind på livet af og jeg kan sikkert hjælpe dig et stykke vej."
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 30.05.2019 13:27
Men Hyde talte, fik Flix drukket et par tåre mere, før han satte kruset tilbage på bordet. Lidt væske, selv halvflad og mindre kold øl, hjalp på at han ikke havde det helt så varmt.
"Virkelig?" Lød det en smule overrasket fra ham. Hyde fik det til at lyde en del mere kompliceret end Flix først havde antaget.
Han rejste sig og gik tilbage til sengen, hvor han kravlede ind over Hyde og satte sig overskrævs på hans skød.
"Jeg troede det ville være lige til. - Kom tæt nok på, forfør hende og stil spørgsmål," sagde han, mens han lod en finger stryge en over de muskuløse afmærkninger mod Hydes brystkasse og mave.
"Hvilke oplysninger er det helt præcist jeg skal have ud af hende?" Måske ikke den vigtigste information, men han var nysgerrig.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 31.05.2019 16:39
Hyde lod Flix klatre op på sig og lagde sin hånd på Flix' inderlår, mens han svarede på den andens spørgsmål med et skuldertræk. "Hun er ikke ligefrem dum," svarede han lettere modvilligt og strøg roligt over den bløde hud. "Jeg bliver meget overrasket, hvis du får det ud af hende allerede fra første færd. Hun er lidt mistroisk og det bliver nok nødvendigt at bruge din gave." Han smilede mildt og strøg Flix over kinden. Det var ingen skade til at nusse lidt om ham lige nu. "Hun kender lokationen af en amulet. En amulet, som jeg meget gerne vil have fingre i."
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 31.05.2019 18:57
Flix smilede skævt og nikkede svagt. Han havde egentlig håbet på at det ville blive lettere end det, men han var gået med til at prøve, så det ville han selvfølgelig også gøre.
"Så jeg skal altså helt ind på livet af hende," konstaterede han, mest for sig selv, så han var sikker på at være med. Han drejede hovedet let til siden, så kinden blev skubbet lidt tættere til hånden der blev strøget hen over. Han sukkede i et behageligt smil. Det var nu rimelig beroligende.
"Og min evne er den bedste vej ind?" Han ville egentlig også gerne vide hvorfor Hyde fandt det så vigtigt, at få fingrene i den amulet, men det kunne vel vente. Det var måske bedre at vide, om der var andre metoder han kunne bruge, hvis han skulle have en chance for at komme tæt nok på hende.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 02.06.2019 10:24
Hyde nikkede let og strøg Flix over kinden igen. "Hun er meget privat og kontrolleret, men det eneste, hun ikke kan stå for er en køn ung mand - som dig for eksempel." Han smilede igen og lagde hovedet lidt på sned. "Jeg har ledt efter den amulet i over hundrede år og nu er jeg endelig tæt på at finde den. Vær sød at forstå, at det er vigtigt for mig, at tingene går godt." Han så undersøgende på Flix og kyssede ham så i tindingen.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 02.06.2019 11:25
Flix kunne ikke lade være med at smile lidt fjoget over Hydes kompliment. Han havde nu aldrig været helt god til at tage imod den slags og derfor vidste han heller ikke rigtig hvad han skulle sige til det. I stedet lyttede han bare til det næste.
"Jeg lover at gøre mit bedste," sagde han og nikkede svagt. Uden at tænke yderligere over det, førte han hånden mod Hydes brystkasse op i hans nakke, hvor han lod fingrene kærtegne. Han havde aldrig været god til at holde hænderne stille.
"Hvis jeg skal spørge ind til den, er jeg nødt til at vide hvad den gør." Det gik ikke at opsøge en fremmed kvinde og begynde at spørge ind til en amulet, som han egentlig ikke burde vide at hun havde. Kendte han amulettens formål, ville han måske kunne bringe det op, uden hun ville ane uråd.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 02.06.2019 11:30
Hyde nikkede let og kyssede så Flix i tindingen igen. "Jeg skal nok fortælle dig om det, inden du bliver sendt af sted," lovede han roligt og smilede let. "Men jeg foretrækker at holde det for mig selv lidt endnu." Han forklarede ikke hvorfor. Sandheden var, at han ikke stolede på, at Flix ville kunne holde mund med det. Hyde stolede generelt aldrig på nogen, så han var vant til at holde kortene tæt til kroppen. "Lad os mødes igen om et par dage? Så kan vi begynde på det?"
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 02.06.2019 14:59
Flix smilede tilfredst over Hydes løfte. Det passede ham egentlig fint ikke at få alt for mange detaljer i aften, da han var sikker på ikke at kunne huske det hele. På denne måde kunne han bruge et par dage, på at få ordentlig søvn og forberede sig på deres næste møde. Han var trods alt ikke vant til at gøre handler om natten, det havde bare været nødvendigt denne gang, fordi han havde ulovlige planter involveret. Han vendte blikket mod Hyde igen og rykkede sig lidt tættere på, så han kunne lade sine læber strejfe hans.
"Fint. Jeg går ud fra, at vi mødes nedenunder? Eller er det nemmere i udkanten af byen?" Måske træet hvor deres veje havde krydset hinandens i begyndelsen var mere diskret, men om det overhovedet var nødvendigt, måtte Hyde beslutte.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 02.06.2019 15:48
Hyde trak lidt på skuldrene. Han havde fået samme tanke som Flix og luftede den med et smil. "Jeg tror, vi hellere må mødes udenfor. Der er et par stykker i byen, som ved, at jeg er vampyr. Du har ikke lyst til at blive set med mig alt for mange gange." Han strøg Flix over kinden igen, som om det var et forsøg på at beskytte Flix, han havde gang i. Sandheden var nok nærmere, at han foretrak at så få som muligt fik mulighed for at tænke over en sammenhæng mellem de to.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 02.06.2019 20:06
Hydes dække over sandheden blev ædt råt, for Flix troede straks på at det var for at beskytte ham. Den anden mulighed faldt ham slet ikke ind, da det ikke gav mening for ham at Hyde ikke ville ses med en alf. Flix nikkede for at give ham ret, det ville være dumt at skabe sig et ry som alfen, der skulkede rundt med vampyrer og solgte ulovlige eliksirer.
"Du har nok ret." Flix tog ordentligt fat med hånden i Hydes nakke og gav ham et hurtigt kys, inden han slap og rejste sig. Han fik drukket lidt mere af øllen, der nok var tættere på helflad nu, før han stille og roligt gik rundt og fiskede sit tøj op fra gulvet. Bukserne blev hevet på, blusen blev trukket over hovedet og han trådte ned i støvlerne.
"Vi ses om et par dage, Hyde. Ved midnat?" Han gik ud fra at det var et udmærket tidspunkt at mødes på, medmindre Hyde ville have mere tid og mødes lige efter mørkets frembrud.

//Du springer bare i tiden om nødvendigt :3

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 03.06.2019 20:05
Der var gået næsten en måned, hvor Hyde havde undervist Flix i, hvordan han bedst kunne komme ind på livet af Nariska. Hun var en vampyr, som var en del ældre en Hyde, selvom han ikke var klar over, præcis hvor gammel hun var, og nu havde han bragt Flix med sig til den by, som lå tættest på hendes bolig. "Og husk nu," sagde han for mindst syvende gang i denne uge. "Du må endelig lade hende komme til dig. Ikke omvendt." Han smilede og kyssede Flix på øret. "Hun burde komme på den kro derhenne i løbet af de næste par aftener." Han havde givet Flix en tegning af kvinden, så han ville kunne genkende hende, men Hyde var alligevel lidt nervøs for, om det nu skulle lykkes det hele.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 03.06.2019 23:03
Det havde helt bestemt været en lang måned, men nu var Flix også klar til endelig at udføre den opgave, han havde lovet Hyde. Så klar han nu følte, at han kunne blive. Han grinede let og himlede med øjnene som et ’ja ja’, til Hydes kommentar, en sætning han umuligt ville kunne glemme foreløbig, så ofte han havde hørt den.
Tegningen han havde fået lå i tasken, der som altid hang over hans skulder og han havde selvfølgelig haft den fremme flere gange.

Han tog en dyb indånding, som om han tog sig ordentligt sammen til at gå mod kroen, men vendte sig i stedet mod Hyde.
”Og det er helt sikkert nødvendigt for mig at gå med hende hjem?” Han håbede tydeligvis på at Hyde ville svare nej, selvom det ikke havde været tilfældet alle de andre gange han havde spurgt. Skulle han have en chance for at få nogle oplysninger ud af hende, skulle hun stole nok på ham og derfor var han nødt til at komme så tæt på hende som muligt, men Flix var stadig nervøs for hvilken skummel type hun var.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 05.06.2019 10:44
Hyde nikkede og strøg ham over håret en enkelt gang, inden hans hånd fandt til hvile på Flix' nakke. I den sidste måned havde han fundet, at Flix reagerede positivt på små kærtegn. "Ja, det er jeg sikker på," svarede han med en næsten undskyldende tone. "Det lader til at være det eneste sted, hun nogensinde slapper af." Og han havde brug for, at hun skulle slappe af, hvis hun skulle fortælle Flix noget om den amulet. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13