Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 19.07.2018 22:10
Davian kiggede lidt på manden der blev snakket til. De kendte tydeligvis hinanden manden løftede kruset til hende som en hilsen og han vendte sig om for at gå.
Davian kiggede på Seleena og sendte hende et smil. "Det skal du virkelig ikke tænke på" sagde han og løftede selv sit krus for at tage en tår. "Jeg har et forslag til dig hvis du er interesserret." han gik lidt tættere på hende.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 19.07.2018 22:44
“Jeg tror at jeg må skuffe dig, våbenbror” sagde hun til manden. “Hvis du har tænkt dig at bryde hvores løfter om at beskøtte hinanden gennem ild og vand, som søskende” hun lagde vægt på det sidste ord. “Men jeg må indrømme at du ikke er blevet grimmere” hun gav ham et udfordrende smil. “Men hvis du vil konkurerer med mig i kampfærdigheder, er det en helt anden sag!” Hun løftede sit krus og drak af det. “Hold da fast, det er jo bundløst...” mumlede hun for sig selv.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 19.07.2018 22:53
Davian kiggede på hende og sendte hende et smil. Han ville ikke engang gå imellem de to.
I stedet tog han fat i sit krus fyldte det op og kiggede på hende. Han fjernde sit krus efter et stykke tid og lagde armene hen over baren for at snakke med en anden kunde, tydeligvis var det ikke elvsk, nej det var på et helt andet sprog som måske ikke alle kendte til. Han kiggede lidt på manden og sendte ham et smil. "Tak" kom det fra Davian på Dværge sprog og kiggede lidt hen på Seleena og tilbage igen.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 19.07.2018 23:04
“Tak” var det ikke det han sagde? Hun var ikke helt sikker. Hun var usikker på om det var dværgesprog. Måske. “Jeg er ikke en del af hæren mere. Så reglerne gælder ikke for mig mere.” Han kiggede perverst på hende. “Sidste gang vi snakkede sammen ævlede du om ære. Har du heller ikke mere af det?” Hun smilte tilbage.
“Dengang var jeg en tom skal. Ære fyldte den. Nu jeg tom igen” han kiggede indviterende på hende. “Du kan fylde den igen.” Hun smilte sødt til ham. “Hvis du vinder over mig i bueskydning for du et kys!” annoncerede hun højt så alle kunne høre det. “Og hvis jeg vinder mister du det sidste af din ære.” Sagde hun så kun han kunne høre det.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 19.07.2018 23:09
Davian kiggede lidt på personen og så på Seleena. Da hun anoncerede en bueskydenings konkurrence kiggede han på hende. Han lagde hovedet lidt på skrå og gik tættere på hende. "Gør ikke dette her." kom det hviskende fra ham ind i hendes øre. Han havde godt nok en skydeskive ude bag ved, men det var ikke den rigtige måde at gøre det på. Denne mand var en god bueskytte det vidste Davian trods alt.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 19.07.2018 23:30
Hun kiggede på ham. “Uanset hvad vil jeg forblive jomfru til i morgen” sagde hun så Stenbukken også kunne høre det. “Jeg har altid gerne villet vide hvem af os der er bedst” hun kiggede udfordrende på ham. Hun vidste ikke hvad der ville ske hvis hun tabte. Hun havde næsten lyst til at tabe. Det kunne være sjovt at se hvad der ville ske. Hun havde allerede fået for meget alkohol. Hun tog en slurk mere, og hun vidste at hun var beruset. “Du ville kunne tjene godt på denne dyst” Sagde hun til Falkeblik. “Den vilde mod Stenbukken!”
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 19.07.2018 23:56
Davian vidste godt at han kunne tjene godt på denne dyst, men han ville ikke ønske at hun blev udmyet foran alle. Det var der ingen grund til. Han bed sig lidt i læben og nikkede så. "En dyst skal der blive. halv pris på alt drikkelse" meddelte han og tog fat i en tønde øl for at bevæge sig ud bag ved.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 20.07.2018 00:18
“Hmm...” sagde manden. Han gik om bagved. Hvilken bue mon hun skulle bruge. Hvis der var regler om at der kun må bruges en bue, måtte hun være klar. Hun så Falkebliks bue for sit indre blik. Den skød mindre hårdt end hendes egen. Hvor meget vidste hun dog ikke. Men hun var forberedt på det. Hun gik efter ham. Baren blev fyldt af stemmer som ville give deres bud på hvem der ville vinde. Hun ville vinde. Nu ventede hun spændt på reglerne for denne buens dyst. Hun smilte. Hun var klar til at vinde.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 20.07.2018 01:37
Davian kiggede lidt rundt for at se hvor mange der var fulgt med ud. Han bevægede sig ind igen for at tage en bue ned af væggen. Han kiggede lidt på den og et suk kom fra hans læber. "Man skyder med denne bue, reglerne er simple. I skyder med tre pile hver. Den der rammer mest i midten af alle 3 pile vinder." han kiggede lidt på buen, han var bestemt ikke glad for at det var hans mors bue der blev brugt. Men der var ingen der havde lagt mærke til buen før, og ingen havde haft den i hænderne til at vide om den var let eller tung. Nok var buen let og kunne affyr hårdt. Men han brugte aldrig buen. Han mærkede lidt på strengen for at være sikker på den var spændt nok hvilket den var.
Davian kiggede lidt på begge konkurrenter og kom med endnu et suk. Så skete det virkelig. Han lod blikket glide rundt på alle menneskerne og sagde højt så alle kunne høre det. "Alle indsatser bliver givet til mig" han bevægede sig ud bag ved igen for at vente på de sidste folk og konkurrenterne. Han havde i mellemtiden fundet pile frem og lagt buen op  af en pæl hvor de skulle starte. Målet var mindst 5 meter væk.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 24.07.2018 21:42
Seleena kiggede på buen. Manden havde allerede teaget buen i sine hænder. Han prøvede den. Den så let ud. Men lette bue kan være de kraftigste. Det havde hun set. Han gjorde sig klar til at skyde. Han vidste hvordan han gejlede puplikum op. Så vendte han sig mod Seelena. "Damerne først." Han bukkede teatralsk. "Jeg får simpelthen ikke et valg? Hvis du er sådan en gentleman vil du da skyde først så jeg kan se hvad denne gentleman har at byde på" Hun kiggede udfordrende på ham. Det kunne publikum godt lide. Så han tog buen, tog sigte og skød. Pilen ramte i den andeninderste cirkel omrking tyrens øje. Han gav buen til Seleena. Hun tog sigte. Hvis hun ville vinde, kunne hun gøre det med stil. Lade ham tro at han var sikker. hun sigtede efter sit mål. grænsen mellem den andeninderste og tredieinderste, og håbede at Falkeblik ville være gavmild. Hun slap strengen. Den fløj af sted mens den roterede om sig selv. Vinden var ikke den store faktor. så pilen ramte sit mål. Mellem den andeninderste og tredieinderste cirkel omkring tyrens øje.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 28.07.2018 22:17
Davien hvade taget imod indsatser på alle tænkelige måder. Han havde hældt øl op til folk og havde egentlig ikke haft tid til at holde øje med hvad der skete. Det eneste han kunne høre var jubel eller tilråb. Han håbede at Seleena ville vinde dysten men han var ikke sikker. Det var en ny bue hun ikke havde prøvet før.
Et kort øjeblik løftede han blikke for at se hvordan det var gået. Seelena var allerede bagud hvilket ikke tyede på noget godt. Det var bare spørgmsålet om hun kunne nå at vende dysten til hendes fordel, eller om hun ville være fortabt, og have tabt den smule ære hun havde tilbage efter hendes far.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 31.07.2018 21:19
Publikum var med manden. Det havde hun sørget for. Seleena håbede på at han ikke ville ramme i tyrens øje. For så kunne hun tabe. Han tog sigte. Skød. Han sigtede på tyrens øje. Men et ret kraftigt vindpust lige efter han havde sluppet pilen fik den til at ramme i den inderste ring. Det eneste hun skulle gøre nu var at komme tættere på tyrens øje. Hun tog sigte. Mellem tyrens øje og den inderste ring. Hun slap pilen. Den ramete sit mål. Hun havde en fornemmelse af at han ville ramme i midten næste gang.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 31.07.2018 22:45
Davian holdte stærkt øje med ringene og hver gang de begge havde skudt gik han tættere på for at se hvordan stillingen stod. Indtil videre stod de lige, hvilket kun var en god ting. Men manden var en god skytte og det vidste Davian godt. Et kort suk kom over hans læber og han vendte sig om for ikke at kigge på det sidste skud de skulle til at lave. I stedet koncentrede han sig om at fylde krus op som folk ønskede de skulle have.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 01.08.2018 07:55
Manden tog sigte. Han skød. Den ramte i tyrens øje. Seleena skar ansigt. Hun kiggede nærmere på skydeskiven. Pilen havde ikke ramt præcis i midten. Det var dog ikke et dårligt skud. Hun skulle ramme meget præcis for ikke at tabe nu.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 02.08.2018 20:22
Davian rystede på hovedet. Dette kunne virkelig ende galt, og han havde sagt hun ikke skulle gøre det, men han ville ikke tvinge noget end over hovedet på hende. Hun havde slev valgt sin skæbne og det kunne han ikke gøre noget ved. Nu handlede det bare om at hun skulle vinde.
Flere og flere indsatser blev givet på at manden ville vinde og Davian tog imod pengene. Han håbede bare inderligt at Seleena ville vinde, men lige nu tvivlede han på at det ville ske.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 02.08.2018 21:01
Hun mærkede publikum satse på manden. Det var dejligt. Presset lettede fra hende. Publikum troede at hun havde tabt. Hun kiggede igen på skydeskiven. Hun sukkede. Tog fat i buen. Lagde en pil på strengen. Hun forestillede sig skuddet. Langsomt forsvandt omverdenen fra hende. Hun mærkede vindens pusten. Dejlig blid. Ikke den store virkning, men nok. Hun tog en dyb indånding. Holdt vejret. Spændte buen. Tog sigte. Mærkede vinden. Slap. Hun opfattede pilen i slowmotion som den susede igennem luften. Den snoede sig omkring mandens pil, og ramte præcis i midten. Verden kom tilbage. Publikum var stille da hun bukkede for dem og smilte triumferende til Falkeblik.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 02.08.2018 21:30
Det sidste skud var affyret og Davian bevægede sig op til målskiven for at finde ud af hvem det havde vundet. Et lettelses suk kom fra ham da han fandt ud af at Seleena havde vundet. med høj stemme sagde han. "Vinderen er...." hvad var egentlig hendes navn? Han havde aldrig fået hendes navn havde han? Han bed sig lidt i læben og kiggede rundt på publikum som var mere end spændt på at høre hvem der havde vundet. "Den kvindelige elver." sagde han stadig i sit høje toenfald. Straks begyndte publikum at ærge sig og nogle kom med tilråb, andre kom med et hurra. Davian var bare lettet over at dette var overstået. Han bevægede sig ned imod folket igen og kiggede lidt på Seleena som han rystede på hovedet af.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 02.08.2018 21:41
Hun kiggede hånligt på manden, som langsomt bare forsvandt ind mellem mængden. Den kvindelige elver? Hun var blevet kalt meget. Kujon, modig, svag og vild. Men noget så ukonkret var meget irriterende at høre på. Så neutral en udtalelse kan man forholde sig til. "Den kvindelige elvers navn er Seleena." sagde hun lettere irriteret. Men hun vidste også at han ikke gjorde det for at irriterer hende. Hun smilte til ham. "Se. Jeg kunne godt." hun sagde det i et toneleje som var hun et barn som viste sit værd for sin far. Hun lod ikke tanken om hendes far blive tænkt til ende. Måske var det mjøden, men hun bøjede sig frem og kyssede Falkeblik på kinden.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 02.08.2018 21:53
Davian hørte hendes ord og han kiggede lidt på hende. Så hun kunne rent faktisk sige sit navn, det havde han ikke forventet. Davian vendte pengepungen i lommen og uddelte de præmier som folk havde vundet og havde fået en vældig stor gevinst ud af denne lille sammenspil. Men det var ikke hver dag han ønskede dette skulle ske. Nej faktisk ville han slet ikke have at der skulle forekomme konkurrencer ved hans kro. Dette var ikke med vilje at det skulle ske sikkert ikke. Men det var  bare ikke et sted man lavede konkurrencer, slet ikke ved hans kro! "Du kunne godt have gjort det mere overbevisende hvis du vidste du ville vinde." kom det roligt fra ham og vendte blikket hen imod hende for et kort øjeblik.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 02.08.2018 22:01
"Jeg vidste ikke at jeg ville vinde. Og at han tror at han er bedre en mig for ham til at undervurderer mig. Det var derfor jeg vandt." Hun kiggede på ham. Han var ikke glad for konkurrencer ved hans kro. Det var rimeligt tydeligt. Der var så mange ting hun ikke vidste om Flakeblik. Hun stolede på ham. Var det øllen? Eller var det at hun gerne ville være social? Hun smilte frækt. "Desuden ville det ikke være spændende hvis jeg bare ramte tre gange i midten, ville det?" Hun forventede ikke at han kiggede på hende mens han uddelte gevindster. Men hun kunne vel godt forvente at han hørte hende?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13