Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 19:53
Luften bliver pludselig mere anspændt, da Murizz er umedgørlig. Felix's smil forsvinder, og bliver i stedet til en sammenbidt mine idet han ublidt skubber Murizz fra sig, med et utrilfredst fnys. "Du er slet ikke til at have med at gøre når du er i det der humør," mumler han irriteret.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 20:05
Han gisper lavt, da Felix skubber ham fra sig. Han vender sig mod ham.
"Det er ikke min skyld du altid er trængende.. og jeg ikke er," siger han bare. Han går kort efter ud af køkkenet og ind i værelset, hvorefter han ligger sig på maven, på sengen.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 20:11
"Jo det er.. Du kan bare få lyst" siger han irriteret. Han ser så efter Murizz, og følger så efter ham. "Du ligger sgu selv op til det..." Mumler han, mens smilet langsomt vender tilbage til hans læber. Denne gang, er smilet lidt mere dominerende end før, og Felix sætter sig overskrævs på den liggende Murizz, for let at begynde at massere hans skuldre. "Jeg tror ikke på at du ikke er trængende når du ligger dig sådan mens du ved jeg ser på," bemærker han, og læner sig lidt længere ned over ham. "Sig at du har lyst,"
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 20:23
"Nej, jeg kan ikke," mumler han kort. Han skæver til Felix, da han sætter sig over ham og massere ham. Et lavt suk kommer fra ham.
"Hvordan skulle jeg ellers ligge mig? Hvis jeg lagde mig på ryggen, ville du jo bare flå tøjet af mig..," siger han lavt og smiler skævt. Han lukker kort efter øjnene.
"Det kunne jeg godt sige, men så ville det være løgn," siger han bare og smiler skævt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 20:32
Felix lader drillende fingerspidserne strejfe Murizz's nakke. "jeg kan godt flå tøjet af dig selvom du ligger sådan der," påstod han, og lod hænderne glide op under trøjen på Murizz, for pirrende at rive ham ned ad ryggen. "Fint, jeg lige glad med om du har lyst, jeg vil bare have sex,"
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 20:37
"Det skulle ikke undre mig .. men det skal du ikke," siger han kort. Han kniber kort øjnene sammen, og et lavt gisp kommer fra ham, da han river ham ned af ryggen.
"Det var ærgeligt . For du får ikke noget af mig lige nu," siger han kort. Han åbner øjnene igen og skæver til Felix.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 20:42
"Det skal du ikke blande dig i," svarer han bare, inden han river Murizz ned ad ryggen. Bøjer sig ned over ham, og hvisker i øret på ham: "Jeg kunne jo altid bare voldtage dig hvis jeg havde lyst," Selvom Felix lød overvejende, havde han allerede bestemt sig for ikke at voldtage sin forlovede. Ikke i aften, i hvert fald. Men det behøvede Murizz jo ikke at vide. Felix greb fat om hans skuldre, for at vende ham om så han nu lå på ryggen.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 20:58
Han bider sig i læben og prøver at ignorere at han river ham ned af ryggen. Han spærre kort øjnene op, da han hører hvad Felix siger.
"Nej!" kommer det kort fra ham, før han bliver vendt om på ryggen. Han ser på Felix med store øjne, og et lettere skræmt blik.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 21:04
Felix's smil er nu blevet bredere end det har været før i aften. Han læner sig længere ned over Murizz, og trykker sine læber imod hans, stadig smilende. "Slap dog af, du kan ikke tage en spøg," sukker han lettere opgivende, men hæver alligevel låret en smule op imellem Murizz ben for at drille ham.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 21:10
Han drejer hovedet lidt væk, men ser så på Felix igen.
"Ikke når det handler om at voldtage mig. Jeg har prøvet det for mange gange til ikke at tage det på mig," siger han kort. Han sukker lavt, da han mærker Felix's lår, før han kort løfter det ene ben, i håb om at ramme Felix mellem benene. Egentlig kun for at få ham til at flytte sig.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 21:16
Han sukker opgivende "helt ærligt.. jeg er din forlovede.." han løfter sig lidt op, så han ikke bliver ramt.. "Murizz... hvorfor vil du nu ikke?" Spørger han roligt, og læner sig igen ned over ham, for at kysse ham på munden.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 21:21
Han bider sig let i læben.
"Jeg ... Jeg har bare ikke lyst .." siger han lavt. Han lægger forsigtigt hænderne på hans bryst og smiler skævt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 21:23
Han smiler skævt, og lettere irriteret.. "HVornår får du så lyst igen? 5 minutter? Så lang tid kan jeg da godt vente" han smiler skævt, og lader roligt sine hænder blidt kærtegne hans bryst.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 21:28
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Hm.. Nej .. Jeg tror du bliver nødt til at vente til i morgen..," siger han lavt og smiler svagt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 21:30
"hva'!? Så kun en gang om dagen?? Hvad nu hvis du får lov til at være øverst? vil du såh?" Siger ham, og trykker underlæben frem om ser så bare på ham.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 21:34
Han griner lavt, da han ser hans ansigtsudtryk.
"Nej .. Glem det.. Du får ikke noget, før i morgen. Hvis du er heldig," den sidste sætning siger han rimelig lavt, næsten uhørligt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 21:36
"ejh... Du er helt umulig, og der er ikke noget jeg kan gøre for dig..? Så du får lyst?" siger han så, og kysser ham blidt ned af halsen..
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 21:43
"Neej ..," siger han roligt og smiler stort. Han blotter let halsen, mens han forsigtigt lader en hånd glide ned af Felix's bryst og ned til hans buksekant, hvor han langsomt stikker sin hånd ned(?), kun for at drille.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 07.07.2009 21:46
han stopper med at kysse ham ned af halsen, og skæver ned til hans hånd.. Murizz plejer ikke at gøre den slags, Han ignorere dog bare den tanke, og kysser ham blidt på munden. holder det.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.07.2009 22:10
Han hører godt hans tanke, men undgår at kommentere den . Han gengælder så kysset og lukker øjnene, før han trækker sin hånd til sig igen. Han begynder forsigtigt at kærtegne hans mave.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13