Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 13:11
(Som landet ligger nu her kan du ikke finde mig, punktum, for der hvor jeg er har du 0,0000000000000000000000000000000000000000001% chance for at komme ind. ^^, men hvad vil du finde? udover mig altså. Det er svært at snige sig på gangene for de er veloplyste og der er trænende soldater ^^. men fortæl hvad du søger og jeg skal hjælpe dig med at finde^^)

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.05.2007 13:12
((en måde for at komme af med denne kede))

en vagt kommer men Faglin er hurtig og hopper op og skærer halsen over på vagten.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 13:16
(du har 5 min til at komme ud inden huset går i lockdown fordi en af vagterne er blevet myrdet.)

Mht til halsbåndet så held og lykke^^. Det er ikke nogen reel "metode" til at få det af... udover hvis jeg gør det. Jeg kan tage det af dig uden problemer, men ellers så tjjjaaaaah.. Det kan godt ødelægges, men så ved du jo hvad der sker.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.05.2007 13:17
efter han har dræbt den vagt tænker han at det nok var klogest at smutte så han løb han udenfor og gemmer sig under en busk.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 13:20
(smart^^... hmmm der er også folk udenfor men her er det nemmere at gemme sig, hvis dit tøj bare er tilnærmelsesvis natur-farvet.)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.05.2007 13:23
Han får øje på Amai han går hen til hende og spørger "vil du gerne hjælpe mig af med denne her dumme kæde" (den er godt nok låst ved hjælp af magi så det er nok ret umuligt at få af)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 13:23
(muahahaha. er Amai røget på flasken???? XD)

Vagterne spørger hvad du vil her din fulde bums.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.05.2007 13:26
"Ups... så er jeg opdaget" en vagt tar ham og smider ham ned i cellen igen. Faglin siger til vagten "jeg vil gerne tale med din herre"

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 13:30
(metoden til at få den af er simpel. Ødelæg halsbåndet. Stenen siger KaBLAM hvis den går i stykker, men hvis halsbåndet går i stykker har du det jo ikke på længere. ^^ Halsbåndet skal det måske tilføjes, fåes ikke bare af lige "sådan". Det er tykt og solidt og hvis du får en grovsmed til at stå og tæve på det med en hammer og mejsel skal du lige kunne klare det rent fysisk at blive tævet på området omkring din hals. Men halsbåndet er kun svagt magisk og vil nok give dig en forbrænding når det går i stykker, men det er værd at foretrække i stedet for at ødelægge stenen ikke sandt XD)

Amai - Vagten siger at herren er optaget, men du kan godt komme ind og vente i ventesalen. (jeg er ved noget med Anolicia, men derefter så kan jeg komme til dig.

Faglin - sådan ca. det samme.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.05.2007 13:34
da han får det at vide så går han amok. han tar kniven frem og "kommer til" at kaste kniven i halsen på vagten. (hehe... ups :oops: )

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 13:36
(detalje.... LØB! ... vagterne slår dig ihjel hvis du ikke er ude om et spørgsmål om minutter.)

Amai- du bliver lagt op på en sofa og får et tæppe hen over dig.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.05.2007 13:38
han flygter den samme vej og løber væk

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 02.05.2007 14:14
"Simpel og simpel.." svarede hun med et smil og så kort på ham, inden hun igen betragtede det enorme kort. "Min fader snakkede altid om sine forretninger når han kom hjem. Han var meget stolt over det.. Så egentlig er jeg ret vant til det!" grinede hun mildt, og kom i tanke om hvor meget hun savnede hele sin familie. Havde hendes storebror intet arbejde, stadigvæk? Var der sket noget slemt?.. Tankerne for igennem hendes hoved og det gjorder hende kun trist, at vide at hun ikke vidste hvad der var sket med dem. Hun havde ikke engang sendt ét eneste sølle brev til dem! Et kort suk kom fra hende og lod sine arme hænge slapt ned af siderne.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 14:19
Nearyn kigger på hende, lidt bekymring i øjnene "Hvad er der galt?". (har forøvrigt lagt en tegning af hans formelle tøj som han på nu. [url]http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=695&start=820[/url]

Jeg kan selvfølgelig ikke tegne det så flot som det er men jeg har prøvet at lave det så godt jeg kunne.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 02.05.2007 14:20
"Jeg savner min familie.." svarede hun ærligt og så hen på ham, hvor hun sendte ham et venligt smil. "Det er så lang tid siden jeg sidst har set til dem.." tilføjede hun kort med et skuldertrak.

OOC: Jeg synes den er pæn ^___^ Du vil ikke se nogle af de uhyggeligheder jeg har lavet xD Jeg dur kun til Photofiltre, og det eneste jeg bruger det til er at lave designs og logo'er til mine veninders sider.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 14:26
OOC: Takker^^

IC:Nearyn ser tænksom ud. "Hvad med at skrive til dem og fortælle dem at du er okay?... altså hvis.. " siger han og du fornemmer en form for forlejenhed selvom du ikke kan se det på ham " du er okay, her?".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 02.05.2007 14:36
"Det har jeg også tænkt på og tænkt mig at gøre.." svarede Anolicia smilende og så roligt på ham. "Jeg har det skønt her. De har behandlet mig meget bedre end jeg havde regnet med, at en slave ville have det!". Hun strøg forsigtigt sine hænder ned af kjolen, for at glatte de folder der var kommet.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 14:44
Nearyn ser ud som om du har reddet hans dag. "Jeg kan ikke gøre det klart hvor meget det betyder for mig at høre". Nearyn betragter hendes skønhed... på en smagfuld måde... jeg klæder dig med andre ord ikke af med øjnene. "skal vi gå tilbage igen Anolicia" spørger han.

Amai-tjenestefolkene sørger umidbart for at du har det godt. Kaffe fx. ^^ Spørger om du mangler noget, indtil herren kommer tilbage. Gæstfri behandling om du vil.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 02.05.2007 14:47
Anolicia smilede bare. "Hvis De ønsker det, Herre.." svarede hun blidt, vendte rundt og gik langsomt ned af trinene igen, denne gang, uden at snuble! Hun stoppede så op for enden og ventede på at Nearyn skulle gå op foran hende, da det jo var alm. høflighed at lade ham gå foran hende.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 02.05.2007 14:50
I steder for at gå forrest rækker han hende sin arm, i stedet for hans hånd denne gang.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]