Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 22:10
"Det bare mit syn der forsvinder når jeg ikke tager min medicin, men problemet er bare jeg snart ikke har mere tilbage, og det vildt dyrt at købe.." piver hun trist og ser hen på ham. Hendes øjne bliver helt grå og hun kan intet se nu. "det var det, der røg synet.." siger hun vildt trist og ville ønske hun kunne se hele tiden

billedet er fundet på: http://www.google.dk
liv er blevet varulv!
er også: Light, Kazuki og Anzu
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.06.2009 22:13
"Hm .... Virkelig?" spørger han kort og smiler svagt. Han går så hen til hende, sætter sig forsigtigt på sengen ved siden af hende, så hun ikke vil kunne mærke noget, før han forsigtigt læner sig ind over hende. Han ser så bare på hende.

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 22:15
Hun ligger på siden med hovedet mod ham, hun hører og mærker ingenting, men kan mærke hun bliver vendt ned på ryggen og ser op på ham med sine grå øjne. "far hvad laver du?.." spørger hun nervøst og prøver at skubbe ham ned fra sig

liv er blevet varulv!
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.06.2009 22:17
Han smiler svagt, og bliver bare siddende da hun skubber til ham.
"Ikke noget..," siger han bare. Han sætter sig så hen over hende, med et ben på hver side af hende(?), hvorefter han roligt kysser hende på munden(?)

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 22:19
Hun sidder lidt op, men ligger sig ned igen, da hun mærker noget støde på hendes bare mave. "far hvad.. mmmngg" kommer det bare fra hende da han kysser hende. Hun spære øjnene helt op og prøver meget at få ham væk "far flyt dig så!" piver hun og gør modstand

liv er blevet varulv!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.06.2009 22:26
Han ser bare på hende og smiler svagt.
"Hvorfor dog det? Du er blind.. Dvs.. Jeg har en fordel. Også selvom du kan mærke noget," siger han bare. Han kysser hende blidt ned af halsen, før det bliver til et bid i halsen(?)

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 22:34
Hun skal lige til at sige noget, men stivner, da han kysser hende ned af halsen. Hun piver højt, da hun mærker tænderne gå gennem hendes hud. Hun begynder at skrige efter hjælp og prøver meget at få ham væk. "slip mig! lad være!" hun bløder ned af halsen, og hendes blod smager meget lidt af ulve blod også

liv er blevet varulv!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.06.2009 22:37
Han bider hende i noget tid, men slipper så bidet igen og kysser hende kort på munden(?).
"Giv mig en god grund, så skal jeg overveje det," siger han kort og smiler svagt.

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 22:46
"Du min far?.." siger hun bange og lukker meget øjnene, da han kysser hende igen. Hun bløder fra hullerne i hendes hals så blodet løber ned i på sengen. Hun åbner langsomt øjnene og ser bange op på ham.
Hun lukker dem så igen, men langsomt "hvis du ville have blod kunne du bare have sagt det.." siger hun forsigtigt. Hun rækker sine arme ud mod ham og føre hans hoved ned til sin hals. (?) "bare spis far" siger hun lavt, og hvisker det ind i hans øre.
"Bare lov mig månens lys ikke rammer mig, jeg vil ikke være en varulv igen.." små græder hun, da hun kan huske hvor slemt det var sidste gang hun blev forvandlet.

/FRYS

liv er blevet varulv!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 04.06.2009 14:34
Han ser bare på hende.
"Nej, ikke god nok," siger han bare. Han hæver let øjenbrynet, da hun fører hans hoved ned til sin hals. Han rykker så hovedet tilbage.
"Nej, jeg ville ikke bare have noget blod..," siger han kort. Han tager kort efter hendes nederndel? af(?)

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 04.06.2009 14:40
Hun slipper ham så, da han rykker sig lidt væk.
"Hvad vil du så have far?" spørger hun så og ser nysgerrig ud.
Hun bliver meget nervøs, da han tager hendes nederdel af. "nææ nej" siger hun så og springer lidt væk, men ender bare med at slå hovedet ind i et bord, da hun ikke kan se noget. Hun ligger bare på gulvet lige nu, men rejser sig så op, og går rundt om bordet for at komme et stykke væk. Hun fanger rundt efter sin medicin, men kan ikke finde den og er bange. Hun tager sig til hovedet, da hun kan mærke noget løbe ned af det, og kan lugte det blod. "av.." piver hun

/FRYS

liv er blevet varulv!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 13:05
Han rejser sig lidt efter op og ser bare på hende.
Hvad f*nden har jeg gang i?! tænker han kort, før han går et skridt tilbage. Han går lidt efter hen til et bord, og tager hendes medicin, hvorefter han rækker den til hende.
"Her..," siger han bare. Han ser lidt på hendes hoved, da han har givet hende medicinen, og sukker så lavt. Han forsvinder hurtigt ud af døren, for ikke at bide hende.

//Out.

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 22:38
Hun drikker forsigtigt sin medicin og drikker den. Hun får sin øjenfarve tilbage og løber ud af huset.

/OUT

liv er blevet varulv!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.07.2009 16:51
Hauru kommer roligt gående ind i huset med Anzu. Han vrider sig kort ud af Anzu's greb, med hendes hale, og ligger sig direkte ind i sengen, egentlig ligeglad med Anzu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.07.2009 16:55
Hun stiller stoffet fra sig på et bord, inden hun kravler op til Hauru. Hun står over ham og kysser ham på munden, på halsen og på brystet. Hun sætter sig så bare på hans mave. "jo, det er blevet en dejlig pude at sidde på" griner hun og smiler roligt.
Hun sidder med benene på hver side af ham. "du ser træt ud, for lidt søvn?"

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.07.2009 17:00
Han gengælder kort kysset og blotter så let halsen. Han ser lidt på Anzu, før han skubber hende ned fra sig(?).
"Ja, jeg er træt," siger han kort, før han vender sig om på maven. Han sukker så kort og lukker øjnene.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.07.2009 17:04
Hun ryger ned på sengen ved siden af ham og ser på hans ryg. "jamen så vil jeg da ikke forstyrre.." siger hun stille. hun bider ham blidt i øret (?), men lunter så udenfor huset og sætter sig udenfor døren.
Hun kommer stille listende ind igen efter noget tid, sætter sig ved bordet og begynder at lave noget nyt tøj ud af det stof hun købte

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.07.2009 17:13
Han åbner øjnene og skæver efter hende, før han rejser sig op og går efter hende. Han lægger armene over kors og sætter sig på en stol ved bordet, som han læner sig ind over.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.07.2009 17:18
Hun ser lidt op på ham, men ser så ned og laver videre på sin kjole. hun er ved at sy den sammen. Hun kommer til at stikke sig selv i fingeren og slikker noget blod væk, inden hun laver videre så den kan blive helt færdig. Hun smider så sin top og nederdel og kravler i den hvide kjole i stedet. "sådan, endelig noget nyt tøj" smiler hun tilfreds, inden hun samler det andet sammen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.07.2009 17:55
Han løfter hovedet igen, da han hører hvad hun siger, og betragter hende så kort.
"Jeg kunne bedre lide det gamle," siger han kort, selvfølgelig kun fordi man kunne se mere hud der (xD).

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13