Hvorfor er jeg bange for havet? Vand i oasen er jeg ikke bange for... men det store hav tør jeg ikke hoppe i..
Zaykor 28.01.2008 17:10
Zaykor kommer gående ud på stranden og ser ud over havet, han står et par skridt fra havets kant imens han tænkerHvorfor er jeg bange for havet? Vand i oasen er jeg ikke bange for... men det store hav tør jeg ikke hoppe i..
Zaykor 28.01.2008 17:23
Han stivner næsten da hun tager fat i ham, men slapper af da han mærker kysset i nakken og smiler"Meget, men det var da en dejlg overraskelse at få"
Siger han imens han vender sig rundt, og giver Lulai et blidt kys
Zaykor 28.01.2008 17:29
Han smiler blidt og kærligt til hende imens han giver hende et meget blidt kram, som om han er bange for at kramme for hårdt og siger lige så stille"Jeg elsker også dig.. og.. vores barn, selvom jeg ikke er dets rigtige far"
Zaykor 28.01.2008 17:55
Han smiler kærligt ned til Lulai og kysser hende blidt igen, imens han nusser hende på ryggen, og holder hende tættere ind til sig, hvorefter han stille siger"Jeg har været forelsket i dig siden vi snakkede sammen på hospitalet"
Hvorefter han smiler kærligt igen
Zaykor 28.01.2008 18:40
Han smiler kærligt til Lulai og fletter sine fingre med hendes.Han ser ned på deres hænder og kigger så ind i hendes øjne
"Du er virkelig smuk.." Han lægger lige så stille hans læber mod Lulai's og giver hende et kys
Zaykor 28.01.2008 18:51
Han ser lidt undrende på hende, sådan sidder han lidt tid.Pludselig ser det hele ud til at dæmre for ham, og han sætter sig ned på hug
"Shhh.. rolig nu, jeg vil dig ikke noget ondt" Siger han med en rolig og blid stemme
Zaykor 28.01.2008 18:57
Han sidder bare lige så stille på hug og snakker i et roligt tonefald"Lulai.. du ved jo godt at jeg ikke vil dig noget ondt.. jeg er her for at hjælpe dig... kan du ikke huske at jeg sagde jeg elsker dig?"
Han smiler blidt til hende, men hans øjne stråler af bekymring, dog er der ingen frygt at spore hos ham
Zaykor 28.01.2008 19:03
Han ryster lidt på hovedet og ser på Lulai igen"Lulai du ved godt at jeg ikke vil dig ondt"
Han åbner stroppen til skeden til hans sværd, og lægger den lige så stille ved siden af ham
"Se.. nu har jeg ingen våben, jeg vil dig ikke ondt.."
Zaykor 28.01.2008 19:07
Zaykor bliver lige så stille siddende"Lulai.. det er mig.. Zaykor.. vær ikke bange for mig"
Da hun læger sig i sandet og ryster er han lige ved at løbe over til hende, men tager sig i det og bliver lige så stille siddende
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13
Lige nu: 0 | I dag: 13
Krystallandet