Nearyn Darkstar 01.05.2007 17:32
Nearyn slår ud med hånden i en langsom blød bevægelse. Alle hvide lotusser på det kort er de steder der er kontrolleret af Den hvide lotus. Den hvide lotus står for langt over 50% af handlen i denne verden" Nearyn husker tilbage.
Hvordan var det nu jeg sagde det til Cassa?
"Den hvide lotus er et forretningsforetagendet. Det største i denne verden. En stor del af alt hvad der købes og sælges har en procent der går
til den hvide lotus og du kan knapt nok sætte fod på et skib uden at være på den hvide lotus område" Der er intet pral at spore i Nearyns
stemme "Organizationen skaber sig inflydelse hvor den sætter sine fødder og siden jeg stiftede den for 11 år siden har jeg arbejdet hårdt for
at sikre organizationens fremtidige overlevelse. Mange er afhængelige af den hvide lotus uden at ane det. Uden os ville en stor del af
transporten af ting såsom råvare, mineraler og mad være overladt til sig selv og kaos ville være resultatet. Folk ville sulte, hver eneste
købmand ville gøre deres ypperste for at skille sig af med konkurrencen. Handelsforholdene mellem byer ville blive individuelle og ubalance i
den internationale økonomi ville være resultatet. Tyraner viller opstå der helt ville afskære større dele af verden fra forskellige vare og vores
samfund ville være truet. Dette er hvad den hvide lotus står for at afværge. Udover at give hundreder af mennesker arbejde og hundrede
tusinder af mennesker mad på bordet og sikre at handelsvejene forbliver åbne. Problemet med at styre en sådan organization er at man får
onde blikke fra andre som hellere så et sådant foretagende brugt udelukkende på dem selv og gennem det skabe sig en fordel i vores
krigstruede verden. Det jeg forsøger er at sørge for at uanset hvem der vinder denne krig på mørke og lys så består stabiliteten i samfundet.
Men ikke alle så det være sådan og derfor har jeg over årene været nødt til at ekspandere den hvide lotus. Agenter og spionage er bare
nogen af de skridt jeg har måttet tage for at holde mig selv og den hvide lotus sikker fra knive i mørket. Det har været nødvendigt at bruge
grove metoder jeg ikke er stolt af og organizationens overlevelse har sågar måttet koste liv. Mænd i min tjeneste er døde for den hvide lotus
og hvad den står for og jeg kan ikke tillade deres ofre at blive glemt. Derfor har jeg taget nye skridt i min sag for at sikre den hvide lotus og
dermed samfundets overlevelse" Han venter for at lade Anolicia absorbere al den information.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master