Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Baldric Brynjar

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 185 cm

Gijsbert 24.10.2010 00:16
Baldric hentede sin flaske med vin og gjorde tegn til at kromutter skulle komme med et glas mere, Baldric havde ikke fået drukket særligt meget af den.
Baldric kiggede mærkeligt på Asbjörn og sagde en sætning "Jeg lever ikke for at spise, jeg spiser for at leve." bare for at hentyde til at maden var fin nok.
Baldric spiste langsomt sin suppe og drak vin til, han regnede med at selvom Asbjörn var en armet burde han selv kunne skænke.
Baldric holdt en mindre kunstpause før han sagde "Jeg vil lade dig gå.. Vis du lader mig gå, og kan forsikre jeg ikke kommer til skade, vis jeg vender ryggen til din eller en af dine underordnede. Man kan ikke stole på almindelige byvagtssoldater." konstaterede Baldric og hentydede til hans underordnede.
Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 24.10.2010 00:43
Asbjörn forholdt sig tavs de første par minutter, indtil Baldric kom med sit forslag. Han indtog sin suppe ganske roligt, men ønskede dog ikke at drikke, så han takkede høfligt nejtak. Suppen var udemærket, og varmede en masse. Hans tøj var desuden ved at blive tørt; ikke at det gjorde nogen forskel, eftersom han snart skulle ud i regnen igen.

"Jovist. Jeg kan ikke love så meget, Brynjar, men jeg vil gøre mit bedste. Mørkets Lord har meget magt over mig og mine mænd, og jeg har været nødsaget til at ansætte soldater, som nok ikke fortjener den rang de har fået tildelt. Jeg kan ikke love dig din sikkerhed i fremtiden, og hvis du sætter uskyldige menneskers liv på spil, så vil jeg ikke tøve med at gøre en ende på dig. Dog ønsker jeg ikke at se dit blod for enden af Morgoths sværd, da det lader til at der sidder et velrustet hoved på dine skuldre, min unge ven."

Han rettede sig op og betragtede suppen, som han allerede var færdig med at indtage. Han takkede og betalte for begge potioner, betragtede den unge kriger og rejste sig da op.

"Så længe du går imod loven, kan jeg ikke beskytte dig fra den, unge ven. Men hvis du spiller dine kort rigtigt, så behøver vi ikke være fjender." Han lagde kort hånden på den unge mands skuldre og sendte ham et opmundrende smil.
"Til vi mødes igen, Baldric Brynjar. Pas nu på dig selv, min dreng."

Og med de ord forlod byvagten krostuen. Out.

( Jeg regnede ikke med at du havde lyst til at fryse med Asbjörn herinde. Dels fordi man ikke må fryse herinde, men det ser vi gennem fingre med lige nu, eftersom det var min fejl XD Jeg var for langsom. Sorry my friend. )

Baldric Brynjar

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 185 cm

Gijsbert 24.10.2010 10:16
Baldric lyttede til Asbjörn og smilede efter ham.. Asbjörn virkede faktisk okay... Kunne en lyskriger være sådan? Eller okay.. Asbjörn var ikke lyskriger men bygardens leder.
Baldric fik sin suppe spist færdig et stykke tid efter Asbjörn var gået, hvorefter han rejste sig og gik udenfor.
Baldric tænkte på at han skulle holde lidt øje med Asbjörn, for vis Asbjörn var som han havde gevet udtryk for hele tiden, så ville Baldric ikke overveje at slå ham ihjel... Faktisk mindede Asbjörn, Baldric en del om sin far.

//Out, det er okay xD... Jeg kom til at glemme de der fryse regler, selvom jeg udemærket havde læst dem.. Sorry :P//

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 12.11.2010 19:37
Selvom Flavian ikke gjorde et stort nummer ud af at smække krodøren op, lød det alligevel som et kanonslag gennem den stille kro. Han slog kappens hætte ned og satte sig på en stol nær vinduet, hvorefter han smed støvlerne skødesløst op på bordet. det var ikke snavsede, men alligevel stirrede kromutteren olmt på ham. Han gengældte blikket uden nogen form for følelse. "Kunne man få lidt betjening?" tilføjede han tonløst, måske en smule træt. Han behøvede ikke tale højt, for at en kropige kunne høre ham. Han bestilte et krus mjød, som han bare lod stå på bordet, da han havde fået det. Kropigen fik dig en lille slat jader; lidt mere end de sædvanlige gæster ville give. Jo, han gav gode drikkepenge. Det var muligvis også kromutterens grund til ikke at smide ham ud for at have grisset hendes i forvejen smudsige borde til.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 12.11.2010 19:54
James trådte lige så stille ind i krostuen. Han havde et stort smil på læben og holdte blikket lige frem imod kromutteren. Han bevægede sig lige så stille frem imod kromutteren for at bestille noget mjød. Han begyndte lige så stille fløjte lidt for sig selv.
Da han fik sit mjød satte han sig over til et bord og begyndte at fløjte videre. Han holdte blikket ned imod bordet, lige pludselig stoppede han med at fløjte og rystede så på hovedet. men hvem rystede han på hovedet af? Der stod jo ikke nogen ved siden af ham. Der sad godt nok nogle andre bordet ved siden af ham. Men så igen alle ville jo betragte James som mærkelig og underlig. Men det var han jo også lige glad med, hvis det var sådan de ville betragte ham som, så måtte det jo være sådan.

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 12.11.2010 21:29
Flavian vrikkede lidt på ørerne. Det var tydeligere på ham, fordi hans ører var spidse og dermed større and normale ører. Ikke tit man hører nogen, der kan fløjte rent... Han behøvede ikke vende hovedet for at få øje på James. Med den røde manke var det også svært at overse ham. Flavian følte en trang til at nynne en af de mange elvereventyr, han kendte. Han huskede dem ikke så godt, som han gjorde en gang, men det var hans erfaring, at når man først havde lært noget, blev det siddende. Når han så begyndte at nynne noget af en sang, kom resten af sig selv. Ligesom de gjorde nu.
Han nynnede ikke højt, og stemmen var mellemdyb. Det var ikke, hvad man normalt ville forbinde med de blide, klassiske toner, elverstemmer plejede at bevæge sig rundt i, men det lød heller ikke dårligt. Flavian kunne synge til husbehov, men James ville sikkert være i stand til at belære ham på det punkt.
Han nippede lidt til sin mjød og så ud ad vinduet, mens han nynnede videre.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 12.11.2010 21:50
James lavede nogle få håndtegn og sad lige så stille og snakkede med.... Tja ikke lige frem sig selv, men det lignede det, egentlig sad han og snakkede med en ånd.
Han løftede en hånd som for at stoppe en i at tale og lyttede lidt til den person der sad og snakkede eller sang. Han kunne ikke finde ud af hvad personen gjorde. Men alligevel så gjorde det ham ikke noget. For hans skuld gjorde det ikke noget at der var nogen der snakkede, sang, nynnede eller hvad der blev gjort.
Han lænede sig tilbage i stolen og lyttede til personen, han fik dog et lille smil på læben og kiggede ned i sit mjød inden han tog en tår af det.

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 12.11.2010 22:09
På trods af vin egen nynnen, kunne han høre James tale. Det undrede ham, for så vidt han vidste, sad der kun James ved James' bord. Flavian kastede et tilfældigt blik derover - nu var han holdt op med at nynne - og så, at han bare havde haft ret som forventet. Men James virkede stadig som om, han talte med nogen.
"Hvem i alverden taler du til, knægt?" Stemmeføringen var ikke uvenlig, selvom ordvalget nok var bare en smule respektløst. Et halvt sekund flakkede flavians øjne til kromutteren, der igen spiddede ham med et formanende blik. Han havde stadig sine sollide, brune støvler oppe på bordet. Hun sagde stadig intet, men lige i det øjeblik lignede hun en tikkende bombe. Ud over at give gode drikkepenge, så arbejdede Flavian en gang imellem for nogle skumle typer. Måske var hun bange for, hvad han kunne bede dem om af tjenester, hvis hun gjorde ham sur. Men det er nu et stykke tid siden, jeg har været i et sådant lune...
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.11.2010 00:32
James havde stadig ikke sagt en lyd til... Ja hvad der nu end var der. Han lyttede blot til denne stemme og lyttede egentlig efter fejl. Stemme mæsigt var der fejl i op og nede toner men alle kunne lave fejl, også ham selv!
Da der blev snakket til ham vendte han sig om og kiggede på personen. "Det er meget svært at forklare. Da ingen vil tro på det alligevel, så det er altid bedere at vise det" sagde han og smilte blot. Han rettede lidt på sine handsker han havde på. Han ville ikke lige frem tage dem af endnu, men det kunne jo ske at han skulle vise hvem det var han snakkede med.
Det virkede underligt sådan at snakke med nogle der ikke var der. Men det var nu det han gjorde, og det der kendetegnede ham hvis man kunne sige det sådan.

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 13.11.2010 23:54
"I det tilfælde; ville du gide at vise mig det?" Flavian kunne ikke lige umiddelbart regne ud, hvad det var, han bad James om at vise sig. Han kendte godt nok til den evne, som James besad, men han var aldrig - sin høje alder til strods - stødt på en, der faktisk besad evnen til at tale med de døde. Han havde heller aldrig opsøgt folk med den evne. Det lo jo ikke ligefrem til elvere at dø som fluer, ligesom krystallisianerne gjorde. Han havde ingen fortgåede slægtninge at komme i kontakt med. I hvert fald ikke så vidt han vidste.
Han nippede til sin mjød og svingede støvlerne ned fra bordet, hvilket lod til at løfte kromutterens humør en del. Flavian lænede sig tilbage i stolen og placerede den ene fod på en af tværpindene der holdt stolebenene på plads.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 14.11.2010 00:08
James trak blot lidt på skuldrende. Hvis det var det han ville så skulle han da være velkommen, han bestemte jo selv over sit liv så James kunne være lige glad.
Lige så stille rejste han sig op og gik over imod Flavian. Han tog sin ene handske af på vejen der over og trak lidt på skuldrende igen da han stod foran ham.
Lige så forsigtigt lagde han en hånd på Flavian's pande da det var det eneste hud der var. Flavian ville blive svimmel og få en ør fornemmelse i hovedet, hvis ikke svimmelhed men efter noget tid ville han føle sig som normal igen.
Ved bordet James havde siddet ved stod en yngre pige hun så ikke ud til at være i mere end 20'erne, hun havde langt lyst hår og havde en meget stor og flot rød kjole på. Hun var godt nok gennemsigtig men kunne stadig se farverne på hende. Hun stod lige så stille og kiggede på Flavian men lavede så et kort nejen-
James fjernede sin hånd fra Flavian's pande og igen ville han kunne mærke den samme følelse som da James satte hånden på hans pande. "Der så du det." sagde han og lavede et kort smil. Han tog handsken på igen og bukkede høfligt for Flavian.

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 14.11.2010 00:41
Flavian rykkede lidt på sin hånd og trommede i luften med fingrene. Det ville man nok ikke lægge mærke til, men faktisk havde hans hånd flyttet sig lidt tættere på sin ene sabel. Der var kun tale om få centimer, men den simple bevægelse havde dog placeret hans arm i en mere praktisk stilling. Han stolede ikke på James Og hvorfor skulle han også det?
Idet James lagde sin hånd på Flavians pande, vibrerede Flavians ydre venstre øjenkrog en anelse. Han var stadig mistroisk, men siden han selv havde bedt James om at gøre, hvad det end var, han ville gøre, lod han som ingenting. Hans hoved føltes som om, det blev vendt 360 grader i en hvis fart. Han følte sig lidt svimmel, og så forsvandt fornemmelsen erstattet af en gennemsigtig, smuk kvinde. Naturligvis havde Flavian set større skænhed mange gange. Skovelvere var trods alt kendt for deres yndefulde ydre. Han nikkede høfligt til kvinden, mens det langsomt gik op for ham, hvad der foregik, Igen snorede hans hoved 360 grader, og kvinden var forsvundet sammen med svimmelheden.
Han så vurderende på James, der lod til at være forholdsvis harmløs. Han nikkede som en form for buk. Han følte ikke den trang til at rejse sig, bukke og sætte sig igen. "Interessant... Sæt dig herover. Det er så kedeligt at drikke alene."
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 19.11.2010 21:51
James kiggede lidt på Flavian og smilte. Han var blevet vant til svimmelheden på sig selv at han faktisk ikke opdagede de kom. Men det gjorde jo ikke ham noget, det var jo en del af hans evne.
Da Flavian havde set det og han igen blev svimmel da James havde fjernet hånden smilte han blot. Han beklagede jo at det skete, men der var ikke noget der kunen forhindre det. Slet ikke når Flavian ikke havde været i kontakt med ham i længere tid. Han havde jo heller ikke set James før og rørt ved ham op til flere gange, så han ville nå at kunne blive mere svimmel igennem længere tid. Der var kun en som havde oplevet ikke at blive svimmel i længere tid og det var Cazadore. Men Cazadore havde jo også blevet ved med at røre ham.
Da Flavian sagde at han skulle sætte sig ned gik han over for at hente sit øl. Han bukkede engang til personen der ikke var der. Han tog sit øl og gik over til Flavian. "Jeg beklager svimmelheden" sagde han stille men satte sig ned over for ham. Han kunne godt nok ikke se hvad der var så interessant ved hans evne. Det var jo bare en evne, var det ikke? Hans anden evne havde han aldrig nogen sinde brugt sådan rigtig. Han brugte den jo kun i nødstilfælde, for det meste ihvertfald.

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 21.11.2010 23:25
Flavian fulgte James med blikket som et rovdyr, der holder øje med sit bytte - meget diskret og meget vagtsomt. Det betød egentlig ikke noget særligt. elveren foretrak bare at vide, hvad der foregik omkring ham. Harmløs ja...
Han smilede en anelse med den ene mundvig. "Det skal De ikke beklage... Jeg har oplevet langt værre ting." Han svarede uden at se på James, der ikke forekom ham at være en trussel, han behøvede at holde direkte øje med. James skule nok få et glimt ud af øjenkrogen fra tid til anden, men mere syntes ikke at være nødvendigt. Flavian løftede kruset med den bløde og alligevel bitre væske og tog endnu en slurk. "Har De altid haft den evne?" Selvom James måske ikke fandt sin evne særligt speciel, virkede den stadig interessant for Flavian. Lige som det faktum, at krystallisianere overhovedet havde brug for den evne, var interessant. Den slags brugte elverne slet ikke.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.11.2010 21:36
James kiggede lidt på Flavian og holdte et venligt smil på læben. Han drejede hovedet lidt lidt rundt for at se hvor mange der sad der inde. Det kunne jo være at der var flere der ville side med dem. Men så igen det var jo uhøfligt at invitere folk over til bordet, det var jo ikke engang hans bord men Flavian's.
Han vendte hovedet over imod Flavian igen. "Oh... Det beklager jeg. Der er jo op til flere ting som ikke er så rart nu om dage. Han løftede sit krus og tog en tår af sit mjød, det smagte stadig af ikke særlig godt som det plejede. Men man vendte sig da til det lidt efter lidt.
Han satte krusset ned og kiggede på Flavian hvor efter at han rystede på hovedet, men lidt efter nikkede han. "Både ja og nej kan man egentlig godt sige. Det er lidt svært at forklare egentlig." sagde han og lavede et venligt smil til.

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 06.12.2010 19:46
Flavians øjne, der ellers havde været interesseret vendt mod James, mens han talte, flakkede nu over i retning af døren. For et kort øjeblik siden, var en mand trådt ind af den - og han var åbenbart lang mere interessant end James. Flavian drak resten af indholdet i sit krus i ét drag, fjernede så elegant som det nu lader sig gøre for et væsen af hankøn lidt skum fra sin mundvig, hvorefter han rejste sig.
"Jeg beklager at måtte gå nu, men jeg har noget meget vigtigt at drøfte med den mand der." Han så stadig ikke på James. Lidt efter stod han bag den nyankommne mand og prikkede ham på skulderen. Da han fik hans opmærksomhed, sagde han et par ord og de to forlod krostuen. Pludselig hørtes et udbrud, og så blev der helt stille derude. Hverken manden eller Flavian kom ind igen.
Uden for kroen tørrede Flavian sin daggert af i sneen og frosvant ad vejen mod krystallandets hovedstad.

//out
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.12.2010 22:31
Døren ind til krostuen åbnede. Samson trådte ind fuldt ud påklædt i sit sædvanlige bandeleder tøj. Havde den mand overhovedet noget andet? Samson selv ville tøve hvis han nogensinde blev spurgt om det mærkværdige spørgsmål, men han havde dog et sæt fint tøj, som man kun så ham i til særlige lejligheder. En særlig lejlighed, kunne være til denne dag, hvis han da tog sin egen fødselsdag seriøs. Det kunne man ikke lige frem sige. Dog, skulle der alligevel ske et eller andet på denne dag. Han havde valgt at slæbe sin slave med sig, den der var tættest på ham da han tog beslutningen til at tage på kroen. Det blev Zidiac, hvilket han aldeles ikke var utilfreds med. Hun var også til at have med at gøre. Hun kendte til konsekvenserne i al fald.
Samson lavede gestus mod et af kroens borde, så Zidiac kunne tage plads. For at være lettere fornem, trak han stolen ud for hende, så hun kunne sætte sig. Han var i sit gode lune på denne dag. Han havde forkastet alle "unødvendige" tanker, for bare at kunne drikke sig i hegnet på denne dag. Det var, hvad der skulle ske på hans fødselsdag.
"Tag plads.." Samson skubbede stolen ind da Zidi havde sat sig?

Bagefter satte han sig over på en tilsvarende stol som Zidis, som stod overfor hende, på den anden side af det runde bord som nu var imellem dem.
Han så lidt på hende og et smil spredte sig over hans læber.
"Nu skal du bare tage for dig... Jeg skal nok sørge for at du får det ubeskriveligt dejligt.. det du skal få serveret i aften, er ikke som enhver anden aften. Vi skal få os en rigtig himmerisk omgang!" Samson gnubbede godt nok ikke sine hænder, men han kunne tænke sig til at han gjorde det.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 19.12.2010 22:42
Zidiac der havde fulgt nølene men tavst efter Samson gennem denne forbistrede kulde hun langtfra var vandt til, til en kro der var endnu mere befolket end hun overhovedet havde været vandt til, stirrede på stolen der blev trukekt ud for hende men valgte ikke at spørge. Istedet knugede hun over en lille pakke hun havde gemt i foret på sin meget tykke vinterkappe der dækkede hendes lile blå skikkelse.
Hun satte sig ned og stirrede på sprutten der allerede vr blevet serveret (?) undrende sig over hvad det var der var i de skummende glas tog hun lydigt fat i et glas, men snusede dog prøvende til indholdet først.
Var det noget der ville gøre hende syg? Menneskeligt mad eller? Forsigtigt sippede hun til mjøden og skar en overrasket grimasse over smagen.
Et tøvende spørgende blik blev sendt imod Samson der tilsyneladende var i et utroligt godt lune i dag.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.12.2010 22:55
Tydeligvis var en af kroens arbejdere ikke i tvivl om hvad Samson var her efter. Der gik ikke mange øjeblikke før der var blevet stillet mjød foran dem begge. Samson havde straks sit fat i krusets hank og skulle med det samme lige smage på råvarene. Han betragtede derefter Zidiac som tilsyneladende så meget undersøgende ud, som om hun ikke havde nogen som helst kendskab til sprut. Han betragtede hende med et neutralt blik. Han opførte sig pænt, men han smilte ikke et eneste smil.. men som sagt, opførte han sig pænt på en usædvanlig måde, specielt når man tænker på hvordan han ellers ville behandle Zidi, ved at hånse hende til at finde flere krystaller.

"Smager det? Om ikke andet, smager det altid bedre efter nogen slurke.. du skal ikke holde dig tilbage" Samson smilte et blegt smil inden han atter gik til "angreb" på at udrydde sin mjød som endnu var i kruset. Slurk efter slurk, indtil kruset var helt tomt. Dette var ikke stærke sager, men det var det første der blev budt på, så det var det der blev taget for sig i første omgang.

Lidt tid efter viftede han den samme kvinde hen til sig, som selv var kommet med mjødne.
"Husets special vin" Samson skævede kort rundt for at finde ud af, om kroens ejer skulle være til stede, da han kunne huske en episode med druk, da han var til stede, og det skulle helst ikke hænde igen.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 19.12.2010 23:08
Hun bemærkede hurtigt hans neutrale blik og slog selv sit eget blik ned, direkte på mjødkruset.
"Det smager underligt.. Ikke noget jeg har smagt før.. " Indrømmede hun inden hun i et mere eller mindre akavet forsøg på at efterligne Samson, tog fat om hanken på kruset og førte mjøden op til munden, lange og gode slurke blev bællet ind i hendes indre, noget der fik hende til at næsten vænne sig til den stærke smag,, der havde en svag bismag af honning.
I et langt åndedrag stillede hun kruset fra sig igen, idet hun tog den lille læderpakke op på bordet og førte den hen imod Samson..
" Hørte noget om at det var.. Er din fødselsdag.. Så værsgo... Tillykke eller hvad man nu siger blandt jer mennesker.." Hun overraskede sig selv ved at tage endnu en slurk af det nu næsten tomme krus mjød.
" Spørg mig ikke hvor jeg har dem fra.."
Indholdet i den lille læderpakke var diamanter og nogle få rubiner, begge dele af ganske god størrelse og ganske god kvalitet. Det havde taget hende lidt tid at finde stedet at få fat i dem, men det var da lykkedes hende til sidst, og på trods af at de så ualmindeligt lækre ud havde hun udvalgt de bedste og største stykker til Samson.
Et lille knapt synligt smil gled hen over hendes læber inden hun bøjede hovedet bagover og bundede resten af mjøden.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack
Lige nu: 2 | I dag: 13