Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.05.2009 16:04
hans kinder var lette røde og han sank en klump ide han åbnede munden igen for at sige noget igen, men stadig kom der intet ud.
Hans drenge hormoner kørte rundt som en gal i kroppen og det var til at blive syg i hovedet af, men han kunne heller ikke styre dem da det hele var nyt for ham.
han kæmpede så nogle ord frem.
"d...d..du... m....må ikke gå..." sagde han lidt efter og viste godt hvad han sagde var forkert, men han kunne ikke styre sig.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.05.2009 17:03
Hauru ser fortsat bare afventende på Zelen, med et lettere hævet øjenbryn. Et lavt grin kommer så fra ham, da han hører hvad han siger.
"Bare rolig. Som om jeg kunne finde på at lade dig være alene i mit hjem. Jeg ved jo ikke om du kunne finde på at smadre det hele," siger han kort og smiler svagt. Dog rejser han sig ikke.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.05.2009 17:23
Zelen kunne ikke fatte hvorfor han havde den følelse i kroppen og han kunne ikke få det til at gå væk, heller ikke om han prøvede.
Stille knugede han let sin ene hånd imod hans skjorte og bevægede sig roligt hen imod ham.
Han plantede så et kys på hans mund, men efter lidt tid trak han sig tilbage igen og tog sig til munden af ren overraskelse.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2009 17:27
Hauru betragter bare Zelen, da han kommer tættere på, og han fortrækker heller ikke en mine, da han kysser ham.
"Hvad skulle det til for ? Jeg har lige voldtaget dig . Eller ... næsten lige ..,"siger han bare og smiler skævt. Han hæver så let det ene øjenbryn, før han skæver ned til Zelens hånd, der holder fast i hans skjorte.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.05.2009 17:31
han slipper hurtigt hauru og kravler lidt tilbage ide han stadig ser temmelig overrasket ud.
Da Hauru så siger noget knuger han begge sine hænder og kiggede vredt på ham.
"hold mund!.... jeg gjorde det ikke med vilje!.." råbte han ide han rystede på hovedet og gemte det hurtigt mellem sine ben.
... det er et mareridt... jeg ved jeg bare drømmer.. tænkte han temmelig forvirret.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2009 17:49
Han smiler skævt, stiller sig lige foran ham og læner sig lidt ind over ham. Han tager så fat i Zelens nakkehår og hiver hans hoved op, så han kigger på ham(?).
"Tro mig. Det er ikke en drøm," siger han kort, hvorefter han blidt kysser ham på munden(?)

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.05.2009 18:06
han spærrede øjnene op ide han blev kysset og kneb så sine øjne sammen ide han fik en tåre ned af kinderne.
Prøvede kort at skubbe ham væk, men var for svag lige nu så han opgav hurtigt.
jeg hader dig!! tænke han irreteret i håb om hauru ville høre hans tanker.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2009 18:07
Han holder kysset længe, men slipper det så, idet han begynder at grine lavt.
"Hvorfor dog det? Har jeg gjort dig noget?" spørger han roligt og ser bare på ham med et roligt blik.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.05.2009 18:12
"ja du har voldtaget mig og nu holder du mig fanget i dit hus" svarede han igen, med sine øre lagt tilbage så man tydeligt kunne se han var både vred og irreteret.
Dog kiggede han så ned og hans ansigt blev så mere trist, men han sagde ikke noget.
Han kunne ligeså godt tage livet af sig selv, men så ville Feanor og Suki nok hade ham for at gøre det.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2009 18:14
Han griner kort, før han rykker sig fra ham.
"Du kan da bare gå," siger han roligt, selvom han godt kan huske, han har låst døren.
Han sætter sig hen på stolen, han sad på før og smiler roligt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.05.2009 18:18
han kiggede først lidt mistroisk på Hauru ide han så stille rejste sig op.
han gik først lidt langsomt imod døren, mens han holdte øje med Hauru, men så lidt efter satte han i løb hen mod døren og prøvede så at åbne den, men døren var låst og han vendte sig så om og så skræmt hen på hauru.
"du...du..snød mig.." sagde han lavt ide han let lod sig falde ned langs døren og holdte så let om sig selv.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2009 18:25
Han sidder bare og holder øje med Zelen, mens han går hen mod døren. Han smiler så bare svagt.
"Ja. Måske lidt," siger han roligt. Han rejser sig så op og går hen mod Zelen. Han sætter sig på hug foran ham og læner sig lidt ind over ham, mens han bare ser på ham.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.05.2009 18:28
han kigger op på Hauru med tåre løbende ned af sine kinder, for han græder men det er lydløst.
"hvorfor gør du det her?... som om jeg ikke har lidt nok i forvejen" sagde han og håbede virkelig han kunne komme væk, for det var ikke spor sjovt at være blevet til en dreng og så blive voldtaget og derefter så ikke kunne styre sine drengede homoner... ide han så er blevet fanget i en fremmedes hus.
Sikke meget der er sket og så inde for kort tid.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2009 18:36
"Jeg er ligeglad med hvor meget du har lidt. Jeg nyder det.. Men lige nu er det kedeligt," siger han bare. Han rejser sig op, låser døren op og går nogle skridt tilbage.
"Gå, hvis du vil," siger han roligt og smiler skævt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.05.2009 18:41
til det første han siger lægger han ørende tilbage i vrede og stiller Hauru en flad, og da han så endelig åbner døren fare Zelen ud af den og sætter afsted i løb, væk derfra.

//out
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2009 18:46
Han drejer hovedet en smule, da han rammer hans kind.
Han rejser sig op og ser efter Zelen. Han lukker døren i og ligger sig hen på sengen. Kort efter falder han i søvn.

/sover

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.06.2009 12:05
Hauru åbner langsomt øjnene, før han sætter sig op og ryster svagt på hovedet for lige at vågne ordenligt op. Han rejser sig derefter op, går hen og finder noget rent tøj og tager det så på. - Bortset fra skjorten. Den holder han i hånden, og tager den med, da det er så varmt. Han forsvinder så ud af døren.

//Out.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.06.2009 14:39
Hauru kommer roligt ind ad døren. Han holder den åben, indtil Liv er kommet ind.

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 14:41
Hun kommer luntene ind i huset og ser rundt. "nej, det er det samme gamle rare hjem" siger hun med et smil og ligger sig roligt hen i sengen. "det så længe siden jeg har ligget i en sang" siger hun roligt

billedet er fundet på: http://www.google.dk
liv er blevet varulv!
er også: Light, Kazuki og Anzu
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.06.2009 14:43
Han lukker døren, da Liv er kommet ind, og følger hende så bare med blikket.
"Ja, men så er det da heldigt min ikke er blevet ødelagt endnu..," siger han bare og smiler skævt. Han sætter sig hen på en stol.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13