DistortedDiva 19.01.2009 20:39
,han stopper langsomr men gnorere han skubber til ham, og holder bare et fastere greb om ham "bestem dig dog" mumler han, og ser bare på Murizz foran hamMørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 19.01.2009 20:44
Da felix har hevet ham så tæt ind til sig, høre han hvad han sagde "tænkte jeg det ikke nok!" sagde han lettere triumferende "bare roligt Meier kommer ikke herud, det er hun... nej.. jeg mener HAN for fej til" mumler han, og begynder igen at kysse ham ned af halsenMørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 20:51
"det kan godt være.." mumler Felix, og stopper med at kysse ham, "men.. jeg er ikke typen der stopper med at hade folk jeg hader" griner han, og kysser Murizz på munden og holder det kortMørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 20:59
"jeg ville begynde at overveje det" siger han kort, "det kommer jo an' på hvad du gør" siger han bagefter med et lumsk smil. Han kysser ham igen på munden og denne gang holder han det længere tid og gør det grovereMørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 21:07
"ikke noget" siger han lavt, og lader sine hænder glide ned om hans r*v. (?) Han kysser ham blidt på hagen, da det er en af de eneste steder han nu kan kysse ham, da han vender hovedet væk fra ham. "jah, hvis du tror jeg vil i seng med dig, så tro om igen" fnyser han lettere irriteretMørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 21:13
"tjah, hvorfor ikke?, måske lidt længere?" mumler han, og da han igen vender hovedet mod ham, kysser han ham lettere intenst. Han gør langsomr kysset grovere, og holder detMørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 21:20
han rykker den ene arm op om livet på Murizz, han lader dog den anden bive hvor den er. Han gør langsomt kysset til et snav, og trykker ham igen lidt tættere på sig.Mørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 21:33
Han slipper roligt snaven. "nårh hva' er du helt sikker på at du elsker Links så meget" siger han og griner lavt ondt."det kunne jo være at du bedre kunne lide en smuk ung mand med brunt hår, og smukke øjne. og så selvfølgelig massere muskler" siger han, og griner igen..
Mørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 21:39
han griner let "haha.. Damn." han smiler skæv´t. Da Murizz rykede sig væk fra ham fjernede han sine arme om ham, han går så hen til ham "okay okay," mumler han og ligger igen armene om hamMørketskriger!

DistortedDiva 19.01.2009 21:48
"okay.. det er din egen skyld.. du går glip af alt det sjove.. Held og lykke med det kedelige dydsmønster Meier Links" griner han hånligt, og vender ryggen til ham, og begynder at gå derfra ( er der selfølgelig endnu XD )Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet