Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 21:33
Nearyn ser på hende med en lille hovedrysten "Undskyld ikke. De var i god ret til at undre dem og være forurettet over deres situation. Ingen af deres stand burde tvinges ind i den slags og det pinte mig at måtte sætte dem igennem den behandling. for det er jeg alene skyldig" Han holder en lille pause hvor han kikker på hende med sine krystaløjne(metaforisk talt X3). "Jeg har en forklaring som jeg håber vil tilfredstille dem. Den vil jeg give dem senere når vi kan tale privat, men den kan aldrig undskylde for den rædselfulde behandling jeg har udsat dem for. Men jeg ødelægger maden med min selvudslettelse. Tag dem ikke af mig. Smager maden dem min frk.?"

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:37
Hun er så optaget af noderne, at hun ikke bemærker drengen der kommer ind.
Hun sætter sig foran flyglet, og lægger nodebogen på skøddet, og bladrer lidt igennem.
Hun finder et nyt stykke, og tænker melodien igennem.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 21:39
Anolicia smilede mildt til ham og spise roligt igen, mens han snakkede videre. Interressant emne skift. Hun sank kort madklumpen og smilede så igen til ham. Denne gang meget mere ægte. "Det smager fantastisk, Herre.." sagde hun roligt og skar endnu et lille stykke ud og smagte på det. Efter hun sank det så hun igen op på ham. "Undskyld mig, men hvad er Deres navn egentlig?" spurgte hun så nysgerrigt. "Ikke for at genere. Det undre mig bare at De kender mit navn, når jeg ikke kender Deres endnu", undskyldte hun hurtigt og så flovt ned i maden, inden hun så op på ham igen.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 21:42
kan stadig ikke se noget, og begynder stille at gå rundt i rummet det var da utroligt mørkt!

People have hope Because they cannot see Death standing behind them
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:46
Hun hører ham gå rundt, og ser forvirret rundt. Hun opdager drengen, og ser forvirret på ham.
Hvad vil han her ?
Dog forsøger hun at ignorere ham, og placerer sine fingre på tangenterne, dog uden af spille.
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 21:47
kan stadig ikke se en pind

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 21:48
Nearyn kigger på hende, han smiler men man kan se i hans øjne at smilet stadig dækker over sorg selvom han tydeligt prøver at skjule det. Hans ansigt udtrykker en tydelig, venlig forståelse for hendes spørgsmål og han svare "Mit navn er Nearyn Darkstar". Han bukker hoved meget let da han siger det, som for at vise at han ville bukke hvis han ikke sad ned.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 21:51
Nearyn Darkstar?! Berømte Nearyn Darkstar?! Det tog hende nogle sekunder at få det ind i knolden. Det forklare det her jo... Hun smilede mildt til ham og satte forsigtigt en hårtot bag sig øre, inden hun lagde sit bestik pænt ned på tallerken, som et 'tak'for'forret'sjove'køkken'mennesker'. Hun smilede igen til ham og lfoldede så hænderne i skødet. Hun kiggede rundt i salen med et smil. Smukt, meget smukt. Og så musikken. Han havde det godt her.. Nearyn Darkstar.

OOC: Er det bare mig eller har min char det med at folde hænderne i skødet? >____<
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:52
Hun forsøger at ignorere drengen, og taster ned på tangenterne.
Klangen lyder, ikke hård, men blid, og rolig.
Hun holder klangen i nogle sekundter, og venter på at hun kan forudse de næste tangenter.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:55
han sidder bare ned. så siger han "hvor er jeg"
(det er altså højt nok at folk udenfor cellen kan høre det)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 21:56
OOC: Det er vildt fedt at du gentager det. det er den slags der er med til at lave en character. Når en person har en vane. Originale characters er en mangelvare ^^

Vi kan nok ikke høre det da vi er spærret inde af mange tons sten, men de andre kan muligvis. Jeg beklager at jeg ikke har lavet et kort endnu.

IC:Nearyn følger hendes eksempel mht til bestikket. Og lader tjenerne bringe den næste ret ind. Han forholder sig umidbart høfligt tavs. Han lader hendes nysgerrighed føre samtalen. Hun er alligevel også den her der har mest at spørge om. Han holder på sine mannere til 100% præcission.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 21:56
vender sig forvirret rundt for at finde ud af hvor lyden kommer fra "hvem er det?"

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:58
"hallo er der nogen"siger han lidt højere
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:59
Hun kan ikke rigtig svare ham, så hun spiller bare de næste par toner, hvorefter hun holder højre pedal nede, så tonen varer længere.
Hun ser ned på flyglet, der lyder forrygende godt, på trods af, at det har været dækket af støv i lang tid.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 22:00
OOC: OMG! Så fik jeg endnu en meget nyttig oplysning xD

BIC: Tavsheden sænkede sig. Åh nej, den pinlige tavshed! Egentlig følte hun ikke der var så meget at snakke om. Men gud, det var pinligt at sidde sådan uden at have noget at sige. Kort så hun op på ham med et charmerende smil, inden hun igen betragtede rummet. Så så hun på ham igen. Hvad skulle hun spørge om. "Herre.. Har De nogen familie?" spurgte hun forsigtigt, da det jo sikkert var et meget privat emne, og hun ikke ville snage.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 22:01
han begynder at råbe "Er der nogen!"
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 22:03
står bare stille og lytter til musikken da han ikke får noget svar hmmm... det lyder da meget godt! kan stadig ikke se en pind, og prøver at se hvor lyden kommer fra, men bøgerne får lyden til at fortone sig og blive en dump lyd der går gennem rummet som en vind

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 22:08
Fallen spiller roligt sin musik. Det er som en bølgende musik, der langsomt fortoner sig i lyse og mørke toner.
Hun ser på sine hænder, og tangenterne, der nærmest smelter sammen, til musikken sig selv.
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 22:08
ved ikke helt hvad han skal gøre så tar bare sin munharmonika op af lommen, og begynder stille at spille med på melodien

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 22:09
Nearyn kigger musende (ikke dyret, men det græske mytologiske væsen XD) op imod lysekronen i loftet der får den fra buckingham palace til at ligne en lava-lampe. "Jeg havde en familie engang. en mor og en far. De er begge ikke med os længere. Mine tre brødre. Dem har jeg ikke hørt fra i 11 år. Jeg tænker på om de måske er derude et sted. Levende deres eget liv. Har de børn, er jeg blevet onkel?. Eller har krigen gjort mig til den sidste af min æt?. " Han lader til at vende tilbage til virkeligheden (om man vil^^) "Jeg er bange for at jeg må blive dem et svar skyldig frk Anolicia" siger han med et høfligt, lidt undskyldende smil og et lille skuldertræk.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]