DistortedDiva 10.06.2009 19:54
Han havde siddet og sovet lidt, men vågner så med et sæt. Han har lettere ondt i ryggen af at havde siddet op hele natten. "Auvh for helvede" mumler han irriteret.
Han hoved pine er ikke gået væk endnu. "Mit hovede eksplodere" mumler han. Han har lyst til ar rejse sig men bliver siddene. Han lukker så øjnene, og begynder at tænke lidt.
jeg ved ikke.. Måske burdte jeg droppe Murizz.. godt nok må jeg alt.. men hold da op, han gør jo intet. "Det er simpelthen for kedeligt!" siger han med et svagt grin. Han har helt glemt at han har læsset sit sværd af ude i stuen, og mærker derfor på sin ryg for at finde sværdet. "ARGH!! Hvor er det!!" udbryder han, og bider tænderne sammen, da hans eget råberri, får hans hoved til at dunke. Han rejser sig så, og går ud i stuen og ser lidt rundt. og der ligger det..
Han tager sværdet op, og ligger det ind i sengen. "Bliv liggende der" siger han som om sværdet var levende.
Han går derefter ud ikøkkenet, ogt ager et glas vand. Han ser så ud af vinduet mens han drikker vandet. han finder først nu, ud af at det faktisk er begyndt at blive varmt uden for.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om