Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 20:15
(vagterne spørger ikke. de lader dig komme og gå som du vil. Reglerne siger tydeligt at der er straf for alt hvad man gør. Så de har ordre til at lade folk tage deres egen beslutning)

Nearyn kigger på hende med rovdyrsagtigt udseende "Du VIL lære respekt! og LIDELSE, vil være din lærer"

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 20:16
((ok jeg har rettet så er out ^^))

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 20:17
Anolicia smilede kort over at se Nearyn rasende. Aldrig havde hun set ham sådan og det morede hende! "Jeg vil ALDRIG respektere Dem!" svarede hun roligt igen. Hun kiggede kort ned i gulvet og så så igen op på ham. "Jeg vil kun frygte Dem.." sagde hun lavt bagefter og hældede hovedt på skrå.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 20:17
(2. sal) Nearyn kaster hoved tilbage i et kort grin. Sætter sig ned og slapper fuldstændig af. Han smiler til hende, på samme måde som han plejer.. Intet farligt er der tilbage ved ham. Han ser bare ud som han plejer. Men han lader til at være tilfreds. "Godt at vide hvor jeg har dig Anolicia. Jeg kan ikke påstå at din attitude huer mig, men respekt er noget man vinder, ikke noget man tvinger sig til. Og du har ingen grund til at frygte mig siger han med et lille grin. Du har ikke brudt nogen af reglerne endnu. Ordet "Fup" ligger sig langsomt i dit hoved^^. Nearyn kryller papiret sammen og stikker det i lommen. "Og nu, hvad så med at vi to nyder et godt aftensmåltid?" Han smiler roligt og venligt.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 20:28
Nej selvfølgelig frygter jeg Dem ikke! De ville jo heller ikke frygte mig hvis jeg satte en sæk om Deres hoved, spændte den så De næsten ikke kunne få vejret, kørt med en dårlig karet herhen, slæbt herind og truet på livet! Nej, De ville være helt rolig.. Selvfølgelig! Hun rejste sig roligt op og så smilende ned på ham. "Hvis De kan give mig nogle minutter til at klæde om, så ja. Så vil jeg meget gerne spise middag med Dem..". Hun så hurtigt hen på de 2 andre, Koto og Shina. "Vær venlig at gå ud af mit værelse!" sagde hun venligt, men bestemt.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 20:30
OOC: venlig, men bestemt^^ p.s:

IC: Der er en spartansk væg i rummet, så nearyn kigger med et blik der spørger, "skal jeg vente her eller udenfor" Han smiler stadig, det er som et helt andet menneske.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 20:37
Fallen vågner op, fra sin dybe søvn.
Hun ligger på maven, på sin seng, på værelset. Hun retter sig op i sengen, og springer ud af den.
Hun tager kjolen på, at trisser ud af døren.
Hun ser sig om, og begynder at gå rundt på de forskellige korridorer og gange,.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 20:38
OOC: Shh! Har jeg ikke fortalt dig at du ikke må rette på mig når jeg er syg? >___<Og så er gået glip af en koncert! Jeg fik ikke et kram af kunsterne og min bedste veninde fik endda et håndklæde med sved! Desuden fik hele pige flokken et kram af dem T_T

Hun rejste sig roligt op fra stolen og gik imod skabet. "Det må De selv bestemme, Herre.." svarede hun roligt. I hendes hjem ville det aldrig havde været acceptabelt at han så meget spurgte om det. Skabet ville aldrig ligne sig selv. Anolicia rodede det brutalt igennem! Da hun endelig fandt noget passende, gik hun om bag den spartanske væg og smider kjolen over. Hurtigt havde hun smidt tøjet, ren rutine gjorder det. Og lige så hurtigt havde hun fået en anden kjole på. Hun trådte roligt ud. I ført en kulsort kjole, uden alt for mange blonder - som hun faktisk hadede. Til gengæld skjulte den ikke meget af bryst partiet og sad ikke ligefrem løst på hendes krop. Kort redte hun sit hår inden hun, endelig, var færdig.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 20:52
Nearyn kigger på koto med et blik der fortæller at han umidbart har styr på det her.

Imens hun gør sig klar folder han armene kort. Okay, lad os se om den virker og da hun kommer ud er hans udseende ganske ændret. Han ligner sig selv, men hans øjne er dybe og smukke. Hans hår er sat op med et ornamentalt hårspænde der ser ud som om det er lavet af ren krystal Hans hår hænger stadig ned af hans ryg, men stopper god midt på skinnebenet nu hvor det er sat lidt op. Han har en lang snehvid jakke på lukket fra hoften og op. jakken er dækket med et smukt mønster af liljer i samme hvide farve så det kan ses når man prøver. Jakken går op til halsen og dækker til midt på halsen. Hans halkæde ser fantastisk ud til jakken. Han ser meget anderledes ud end normalt, og meget smukkere.

Han smiler charmerende og imponeret af hende. "Du ser storslået ud." Han rejser sig og går over til hende og byder hende sin hånd med et lille buk. Han lader hende føle sig som en prinsesse.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 20:58
Hvis det ikke var uhøfligt havde hun straks råbet 'Wauw', styrtet hen til ham og krammet ham, som en anden musik fanatiker der havde mødt sit største idol. Hun beholdte den den rolige facade, men kunne ikke ladevær med at gengælde hans smil. "Tak, og i lige måde.." sagde hun forsigtigt og tog imod hans hånd, med et lille nej (.. Eller hvordan det staves. Og hvis du nu retter på mig så.. *at udgive en voldsom stor trussel jeg ikke kan gengive*, og gik roligt hen til ham, med en værdig holding. Kort smilede hun til ham inden hun gav ham et elevator blik.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 20:59
Fallen vandrer roligt rundt i gangene. Hun hører nogle stemmer, men ignorerer dem.
Hun går rundt på en gang, med store billeder på væggene.
Gangen deler sig, til en anden gang, og til en stor dør.
Stemmerne er nu helt forsvundet væk, eftersom hun er kommet relativt langt væk.
Hun lader fingrene glide rundt på den store dør, før hun forsigtigt skubber den op..

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 21:09
Timejump:

Da koto bliver stående hvisker Nearyn: "koto, jeg har brug for at du gennemgår husets vagter og checker at de opper sig. Der er flygtet en fange fra fangekælderen for nyligt, den slags må ikke ske igen."

Tilbage i vores tid:^^

Nearyn går med hende til spisesalen. Den er indrettet varmt til middagen, så den store stensal ikke virker så kold som den normalt gør. Der er musikere der spiller rolig musik, ikke romantisk, men rolig musik af mere formelle toner. Waltz osv. Han fører hende til hendes stol og holder den for hende. Han sætter sig selv for den anden ende når hun har sat sig. Bordet er med vilje ikke så langt som rummet er, mest fordi det bliver lidt svært at lære hinanden at kende sådan. Han lader tjenerne gå rundt med appetizers af eksotisk mad af fine, fine standarter. Han lader også sit papirfine krystalglas fylde med Krystalnæktar og løfter det til en skål. "For dem, Skønne Anolicia, og med håbet om en dejlig aften".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 21:12
kommer gående ud af sit midlertidige værelse og han strækker sig veltilfreds, han kan næsten ikke huske hvornår han sidst havde sovet så godt, går ud i køkkenet, hvor nogle kokke er travlt optaget af at lave Nearyns og Anolicias mad

People have hope Because they cannot see Death standing behind them

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 21:13
Anolicia fulgte glædeligt med Nearyn ned til spisesalen. Hun så sig omkring i salen med et stort smil. Hun nød musikken, rolig og blid. Perfekt. Hun satte sig roligt ned da Nearyn trak stolen ud til hende. Forsigtigt lagde hun servietten i sit skød og lod sit glas fulde op, akurat som Nearyns. "Skål.." sammentyggede hun og tog en kort tår. Godt nok var Nearyn dum, og egoistisk. Men han var skam også charmerende, virkelig charmerende. Mændene hjemme var ikke sådan. Han er da.. Nej nej! Husk det! Han har spæret dig inde her!. Roligt begyndte hun at spise af forretten. Ikke så meget for hver gang, så hun stadig kunne starte en samtale med Nearyn.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:17
Døren går op med en let knirken, der kort får Fallen til at tøve.
Hun går roligt ind i rummet, og ser sig om.
Rummet er mørkt, men stort. Hun kan ikke se hvad der er der inde, pga. mørket. Dog kan hun skimte et stort vindue, med store gardiner for enden af rummet.
Hun bevæger sig langsomt hen over gulvet, og trækker gardiner fra vinduet.
Lyset tordner ind af vinduet, og oplyser rummet. Der står en masse gamle støvede ting derinde. Væggene er dækket af bogreoler, som er fyld op med bøger af alle slags, former og farver.
Ovre i højre side af rummet, står der et stort sort flygel. På væggen til venstre står en masse stryger instrumenter, op ad væggen. Derudover er der en masse andre spændende ting og sager inde i rummet.
Fallen ser med et forelsket blik, rundt på de forskellige ting i rummet.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 21:21
(nice one Fallen^^)

Nearyn spiser også forsigtigt af maden. Han nyder den hellere end at spise sig mæt i den. "Frk. Anolicia. Jeg vil gerne have lov til at undskylde for de sidste dages dårlige opførsel. Jeg har meget til min store skam og skændsel måttet lade frygten for et attentat komme i vejen for mine mannere og for det undskylder jeg mange gange. Jeg må med skam indrømme at jeg har haft frygt for at blive overvåget i mit eget hjem og det er først i dag at jeg kan ånde lettet op og behandle dem som de fortjener det" Han ser på hende når han taler, men bøjer hoved i undskyldning på passende steder. Han kigger til sidst op og en lille tåre kan ses i hans ene øje. Han fjerner den med sin pegefinger og lader dråben hvile lidt på sin negl inden han fjerner den med et blidt strøg af servietten. Han kigger tilbage på hende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 21:22
tar sig hurtigt et stykke brød når der ikke er nogen der kigger, skynder sig så ud igen og går rundt i det store hus og undersøger det grundigt

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 21:27
Anolicia lod maden ligge imens han talte og så alvorgeligt på ham, mens hun lyttede til hvert eneste ord han sagde. Mon det er noget han siger for at jeg skal føle mig tryg? Eller mener han virkelig at han er ked af det? Indtil videre har han jo aldrig nogensinde været venlig overfor mig! Jo, men det har kun været fordi han fik noget igen!. "Jeg tilgiver Dem, Herre.." sagde hun roligt og smilede venligt til ham, med et trøstende blik. "Jeg må selv undskylde, for min egen opførsel. Jeg ved jeg har opført mig, som det forkælede barn jeg er.." sagde hun roligt, for at Nearyn ikke selv skulle have hele skylden. Hans tåre forvirrede hende. Græd han..? Havde han virkelig føleleser?
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 21:29
( Danke =3 )

Fallen hører fodtrin, og husker hvad Nearyn havde sagt dagen inden, om de steder hun ikke måtte gå hen. Dette var nok et af stederne.
Hun tøver igen, men går så over, og lukker døren i, så hun ikke kan blive set af nogen.
Hun går derefter rundt tæt op af reolerne, og læser hver en overskrift på bøgerne. Der er en masse om Krystallandets historie, men også nogle andre underlige bøger, med mærkelig viden.
Hun finder en bog, med en G'nøgle udenpå. Hun tager nodebogen ud fra reolen, og åbner den. Men som man næsten kan forvente af gamle bøger, så faldt to-tre sider ud af bogen, da hun åbnede dem.
De falder ned på jorden, og en lille røgsky hvirvler rundt, da de lander.
Fallen bukker sig ned og samler dem op. Hun læser noderne igennem. Hun læser dem som normale bogstaver.
E - Dis - E - Dis - E - H - D - C - A ...
Hun lader lyden af tonerne køre rundt i hovedet, mens hun langsomt bevæger sig hen imod klaveret.
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 30.04.2007 21:33
kommer stille ind i det mørke rum Fallen er i, men han kan ikke se noget så lukker bare døren efter sig og venter på at hans øjne vender sig til mørket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13