Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 16:39
((whraah jeg vil iikke de æ..æder mig -_- jeg skynder mig ellers slæber jeg computeren med o.O))

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 16:41
(det er okay med mig^^ du kan når du kan^^)

"Jeg har noget jeg vil tale med dig om senere"

(jeg vil lige være convinient igen)

Nearyn spadsere videre. En tur i byen ville være dejligt.

//out - til hovedgaden.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 17:47
((jeg overlevede! XP jeg skal blive bedre til at huske mine ting *Uskyldigt smil*))

Toka satte sit hovede lidt på skrå og kiggede over på det åbne vindue *næste gang gør jeg det hurtigt* hun sukker og hopper ud af vinduet og imod byen og hun har ikke lige tænkt sig at komme tilbage.

//out//

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:01
Nearyn kommer hjem og sætter sig på sit værelse. Han kigger i sin krystalkugle og holder øje med verdenkring sig.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:18
Nearyn ser Abby på gaden og slår sig for panden. Tålmodighed Darkstar, Tålmodighed

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 19:20
Anolicia lænede sig langt fremad ud af vinduet på sit værelse. Frisk luft - jubii! Det klarede tankerne. Hun tog en dyb indånding og så kort over på brevet med et lille smil. Måske kunne hun få det sendt. Det ville nok gøre hendes familie oprevet og så ville de nok redde hende. Hvis de kunne regne ud hvor hun var. Hun havde givet så mange detajler som muligt af Nearyn og af huset..

Roligt lukkede hun igen vinduet og trak sig tilbage, hen til skrivebordet. Hurtigt greb hun pennen og skrev lidt videre på brevet. Hvor mange P.S'er, hun havde skrevet havde hun ikke længere styr på. Men det var ligemeget. Han er bare så.. Så.. Intet ord kunne beskrive Nearyn, eller de følelser hun havde for ham. Hun hadede ham inderligt, men elskede ham også, begrund af at han tog sig af hende og behandlede hende ordenligt.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:22
Nearyn var ved at segne om af grin. EN DÆMON!?!?!.. kan det komme mere belejligt. Nearyn ligger sin hånd på krystalkuglen og lukker øjnene. Hans nye fingerring lyser op. Han koncentrere sig og sender en kort mental besked til abby.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 19:24
Anolicia smed pennen fra sig, som sagde en dyb lyd da den ramte bordet, og så smed hun sig tungt i sin seng, på ryggen. "Hvor er livet hårdt og uretfærdigt.." snøftede hun og lagde armene om sig selv. Hun løftede så den ene arm og tændte kort en flamme, inden den blev suget væk, samt resten af magien hun pludselig havde fået. En dunkende smerte var der kort. Lede.. Jeg vil have det halsbånd af! Så brænder jeg hele hytten af - inklusiv Herren!
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:33
Nearyns halskæde Lyser momentært så kraftigt at han får et chok. Ildrødt. Han rejser sig arrigt. NOK! jeg er træt af den totale mangel på underdanighed i det her hus. Han tager krystallen mellem hans fingre. Hvem var det. Han venter kort. Anolicia... jeg troede du vidste bedre. Han går ud af værelset med lange skridt. han tager nogen ark papir med fra hans skrivebord. Han går direkte til Anolicia. En høj banken på døren.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 19:35
Banken, fik Anolicias tanker til at stoppe og hun rejste sig hurtigt op. Der gik ikke mange sekunder inden hun havde proppet brevet væk, langt ned i en af skufferne i skrivebordet. Så rettede hun sig op og så hen mod døren. "Kom ind.." sagde hun blidt og satte sig ned på stolen, der var ved skrivebordet. "Godaften, Herre.." hilste hun roligt Nearyn med et neutralt smil.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:38
Nearyn ligner sig selv, men den generelle følelse man får fra ham er lidt den samme følelse som man ville have hvis man stod på en bakketop i en våd kobberrustning under en tordenstorm imens man skriger "Guderne er Retarderede". Du føler at du er i en farlig situation. Han går ind med lange skridt han stopper foran hende og ser ned på hende. "Min aften har desværre ikke været særligt god Anolicia"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 19:42
Kort sank Anolicia en klump, da han gik imod hende. Nakke hårene rejste sig og trygheds'måleren var synket betydeligt. "Det.. Det gør mig ondt.." svarede hun forsigtigt. Hun foldede, som sædvanligt, hænderne i skødet og vred dem en smule, for at få noget af aggresivitetten ud. Endnu undrende det hende at han kunne hendes navn. Det var meget uhyggeligt. Måske kendte han så også hendes efternavn? En skræmmende tanke...
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:49
Nearyn sætter sig overfor hende. "Jeg er bange for at mit hus har vist sig at være fyldt med folk som posere som om de er loyale tjenere og slaver, men i virkeligheden har planer om at gøre mig skade, sågar tage mit liv og mit livsværk fra mig." Han trommer kort sine fingre hen over bordet. Hvilket er grunden til at jeg har tænkt mig at lade alle mine tjenere skrive under på den her. Han ligger et stykke pergament foran hende. På det står der

Jeg vil tjene og opvarte, blindt adlyde og aldrig tale ondt om Nearyn Darkstar. Indtil min dødsdag vil jeg være hans lydige slave og aldrig gøre noget for at skade eller konspirere imod ham. Jeg vil ikke nægte nogen af hans ordre. Derudover vil jeg aldrig fortælle nogen om denne kontrakt. Dette sværger jeg og forsegler med mit blod

Underskrevet:_____________________________

"Denne dette papir, er magisk og forsegler aftalen der står på den, så snart at en person har skrevet under med sit eget blod. Jeg har skaffet disse for at lade alle mine slaver skrive under på dem. På den måde sikre jeg mig imod eventuelle mordforsøg" Han smiler til hende som han plejer. "Du er selvfølgelig ingen undtagelse."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 19:55
Anolicia tog en dyb indånding og så på pergamentet med nogle tænksomme øjne, mens hun begyndte at læse. Mange af tingene ville hun aldrig nogensinde kunne holde. Hun hævede et øjenbryn og så op på Nearyn som var han direkte dum. Aldrig i sit liv ville hun skrive under, på det pergament! Ingen kunne tvinge hende til det. "Nej.." sagde hun roligt, men med en lidt dirrende tone. Frygten for at han ville gøre noget imod hende var der stadig væk. "Nej.." gentog hun. "Jeg vil ikke skrive under!" sagde hun bestemt og lagde benene over kors. En god følelse kom op igennem hende. Det føltes godt at svare ham igen, og ikke at give ham ret hver eneste gang.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:59
Nearyn som var ved at nærstudere tapetet, drejer langsomt sit hoved og møder hendes øjne. Hans ansigt går langsomt men sikkert fra sin rolige facade og laver en langsom gandalf effekt. Han bliver æderspændt rasende at se på stille og roligt, hans øjenbryn ser ud som om de rigtig gerne vil nå ned til hans næsetip idet han kigger på hende med gradvis tiltagende arrigskab. "hvad..." hans stemme dirrer af ulmende vrede "...sagde... du... slave?" Hans øjne bliver små sprækker og det isblå i dem tager til.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 19:59
Toka kom kravlende ind af vinduet på sit værelse, hun skyndte sig at pakke sine ting sammen imens hun bare nynnede lidt for sig selv. Hun tog tøjet fra husets skab af og tog sit ejet tøj på, nu skulle hun bare finde sin bog som hun havde lagt et sted. Toka hastede forbi en masse værelse og selvf. også Anolicias imens hun talte med sig selv "jeg skal skynde mig ellers kommer jeg ikke væk herfra"

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 20:02
"Jeg.. Vil.. Ikke.. Skrive.. Under.." gentog hun langsomt og meget tydeligt, hvis han ikke skulle kunne forstå det hun sagde før. Hun lagde armene over kors, parat til at svare imod, hvis han nu skulle give et gensvar. Selvom hun gerne ville smile, gjorder hun det ikke. Det ville nok ikke være det smarteste træk lige nu. Kort gjorder hun et kast med hovedet og lænede sig godt tilbage i stolen. Lige nu havde hun faktisk magten. Han kunne ikke tvinge hende til at skrive under.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.04.2007 20:08
Nearyn rejser sig op. Han ligner et uvejr. Respektløse tæve?. "Total og komplet mangel på respekt" Siger han som om han ikke havde regnet med det. "Det kan jeg ikke acceptere". Anolicia kan se hendes liv passere Revú i hans øjne..

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.04.2007 20:10
"Det var sørme ærgeligt for Dem.." svarede hun igen, med en rolig og alvorgelig mine. Kort blottede hun tænder af ham, som en arrig ulv. Forbandede.. Lede.. Uhh! Hvis jeg bare kendte hans navn!. Hun så kort væk fra ham, rundt i rummet, inden hun igen så på ham, med et kæligt blik. "Og ja. Jeg respekterer Dem ikke det mindste!" sagde hun alvorgeligt. Hun respekterede ham ikke. Frygtede ham kun.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.04.2007 20:11
Toka finder hurtigt sin bog og løber ind på sit værelse igen og finder en taske som hun putter det hele ned i og tager den så på ryggen, Tager noget papir og en blyanten da hun er heldig at hun kan skrive så hun skriver >>Jo jeg er sådanset flyttet, vis vi er heldige ses vi ikke igen. Hilsen Inukia som du må kalde mig men du kender vel mit rigtige navn<< hun sukker og ligger blyanten og hun går igen forbi anolicias værelse og videre hen til vagterne som kigger lidt på hende men hun passere bare og er snart væk *HELDIGVIS, jeg kommer aldrig tilbage til dette ondsvage hul* Hun sukker og forsvinder helt
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13