Nearyn Darkstar 30.04.2007 19:49
Nearyn sætter sig overfor hende. "Jeg er bange for at mit hus har vist sig at være fyldt med folk som posere som om de er loyale tjenere og slaver, men i virkeligheden har planer om at gøre mig skade, sågar tage mit liv og mit livsværk fra mig." Han trommer kort sine fingre hen over bordet. Hvilket er grunden til at jeg har tænkt mig at lade alle mine tjenere skrive under på den her. Han ligger et stykke pergament foran hende. På det står der
Jeg vil tjene og opvarte, blindt adlyde og aldrig tale ondt om Nearyn Darkstar. Indtil min dødsdag vil jeg være hans lydige slave og aldrig gøre noget for at skade eller konspirere imod ham. Jeg vil ikke nægte nogen af hans ordre. Derudover vil jeg aldrig fortælle nogen om denne kontrakt. Dette sværger jeg og forsegler med mit blod
Underskrevet:_____________________________
"Denne dette papir, er magisk og forsegler aftalen der står på den, så snart at en person har skrevet under med sit eget blod. Jeg har skaffet disse for at lade alle mine slaver skrive under på dem. På den måde sikre jeg mig imod eventuelle mordforsøg" Han smiler til hende som han plejer. "Du er selvfølgelig ingen undtagelse."
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master