Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:16
Ihsan ser over skulderen, hvor halen stadig slår i rolige slag, og hun tjatter drillende Maki på kinden.
"Fangeleg tilbage til vandfaldet?" foreslår hun og prikker til Maki. "Du er den!" Hun er i ét spring henne i det næste træ og ser legesygt tilbage, mens hun venter på, Maki skal tage kampen op.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:18
''HEY!!! det var ikk fair'' Maki rejser sig hurtigt for at følge efter, men mister balancen og er ved at falde.. ''argh!!'' hun genvinder balancen og står lige to sekunder for at være helt på benene igen.. Hun hopper hurtigt efter Ihsan i et langt elegant spring.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:22
Ihsan ler, da først Maki har fået balancen igen, og hun springer ned på jorden for at give hende en bedre chance. Her går hun ned på alle fire og sætter af sted med et "na na na naaa na!" Hun styrer mod vandfaldet, som man kan høre i det fjerne, skræmmer fårene en smule, da hun lander på jorden, og nogle af dem begynder at løbe i panik kun for at opdage, deres venner ikke rører på sig og så sløve ned igen.
Ihsan er ganske hurtig, men såret i hendes side sænker hende lidt, og hun løber bevidst siksak og sætter af mod det ene træ efter det andet, mens musklerne bølger og bevæger hendes pels, så den skinner i månelyset.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:29
Maki følger efter og lander elegant på jorden.. Hun kigger tilbage på fårene for at se om de er okay.. Hun springer yndefuldt afsted efter Ihsan, men stopper op og beundre hendes krop og smukke pels.. Efter et stykke tid bevæger hun sig elegant afsted efter Ihsan igen..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:33
Ihsan er mere brutal end Maki, og hun er mere klodset end elegant, som hun springer af sted. Til sidst falder hun også over sine egne poter, og Maki kommer meget tæt på hende - indenfor en armslængde.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:35
Maki griner af Ihsan og ligger ikke mærke til hun er faldet, før Maki selv falder og hende.. Hun tumler lidt rundt og begynder at grine.. ''HA!! fanget''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:37
Da de endelig ligger stille griner de begge to, og Ihsan ser venligt op på Maki. Hun synes rigtigt godt om pigen og er meget glad for at have mødt hende - omsider er der nogen, der gider lege fangeleg med hende. Ihsan lægger poten mod hendes næse og siger: "Fanget igen!" og ler så, mens hendes hår ligger i kaskader om hendes skuldrer og halen vifter legesygt fra side til side.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:40
Maki ruller lidt rundt på jorden og griner.. Hun smiler til Ihsan og hopper over mod hende og begynder at gumle lidt på hendes øre.. Hun slipper hendes øre og prikker hende på snuden.. ''fanget!! '' hun hopper hurtigt et par meter væk fra hende og griner og hopper lidt rundt :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:42
Ihsan er hurtigt oppe på alle fire og sætter efter hende i et kraftspring, mens hun griner. Hun lander rimeligt tæt på Maki, men ikke tæt nok til at fange hende, og jagten fortsætter indtil vandfaldet er foran dem. Her når Ihsan endelig at indhente Maki, og hun griber efter hende for at fange hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:43
Maki griner endnu mere, og forsøger at stoppe lige foran vand kanten for at undgå vandet, hun glider og lander PLASK i vandet.. ''ARGGH!!!'' hun hopper forskrækket op og ryster sig for at få det meste af vandet af kroppen..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:48
Ihsan når lige at stoppe, før hun ryger i vandet igen, og hun ser på Maki med et grin, indtil hun ryster sig og sender en byge af vand ud over Ihsan, der med et lille hvæs springer væk og falder lige på halen. Hun undgår ikke vandet alligevel, og ryster sig selv, så ørerne flapper igen og hun bliver helt svimmel og pjusket. Straks går hun i gang med at ordne pelsen med tungen, mens hun betragter Maki med et moret glimt i øjet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:51
Maki triller rundt på ryggen af grin over Ihsans reaktion.. ''undskyld'' griner hun.. og drejer hovedet så hun kan se Ihsans ansigt.. Maki begynder derefter at græde af grin over hendes flappende ører.. ''dine ører ikk... '' griner hun... ''de ser virkelig sjove ud når du ryster på hovedet!!'' hun smiler og sætter sig op :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:53
"Sådan her?" Hun griner og ryster så meget på hovedet, hun vælter og ligger på jorden med det ene ben strittende op i luften. "Eh hov," udbryder hun og griner endnu mere, mens hun kæmper sig op i siddende stilling igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:56
Maki bryder grædende sammen af grin.. ''ja, lige præcis sådan der!!'' hun griner endnu mere, og mister balancen så hun triller rundt på jorden igen.. Hun koncentrere sig om at stoppe med at grine og tørre tårene væk.. ''Kan ikke huske hvornår jeg sidst har grinet så meget..'' hun holder en lille pause og smiler til Ihsan.. ''Er glad for jeg mødte dig!'' :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:02
"Heller ikke mig," ler hun og mindes de mange år i dyb sorg of fortvivlelse. "Og i lige måde!" Ihsan sidder nu op og smiler stort, så alle fire hjørnetænder er blottet. Halen hvirvler bag hende, og hun spinder let.
"Vi har det sjovt sammen, vi to. Vi må ses igen." Og hun mener det virkelig. Det er få væsner, hun har mødt, hun føler sådan for. Faktisk har hun kun mødt én før. En god ven er en sjælden gave Ihsan ikke har fået mange gnage i sit liv, men hun føler, hun her har muligheden for netop dette. HVilket eventyr det viste sig at være at falde i vandet efter at have renset sine sår, og hvilket held hun havde de sår.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:05
Maki kigger fortvivlet på Ihsans tænder.. og tænker lidt over hvad hun mon spiser... Hun kigger ned af sig selv og hører hendes mave knurre.. ''ehhm.. Hvad med at finde noget mad??'' Hun kigger Ihsan i øjnene og smiler :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:08
Ihsan lægger nysgerrigt hovedet på skrå og betragter hende.
"Hvad spiser du?" spørger hun oprigtigt interesseret, og klør sig så lidt bag øret med forden. "Jeg har selv spist i går, så jeg er ikke så sulten. Min fisk var meget stor, og jeg spiser altid, så jeg kan klare mig et par dage," forklarer hun med et smil.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:11
''ehhm.. fisk? o.o har jeg aldrig smagt før.. Spiser normalt, blade, planter, blomster, frugt og bark.. Det er der næsten alle steder, så har ikke problemer med at finde mad '' :D hun ligger hovedet på skrå og griner lidt af Ihsan :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:13
"Nrrrh, fisk er sååå godt! Men der er ikke nogen i vandfaldet, så jeg kan ikke fange en til dig ... LAd os finde noget grønt til dig. Hvad kan du bedst lide?" Ihsan er straks på benene og klar til at gå ud og finde hvad end Maki har lyst til at spise. "JEg kan ikke snuse mig frem til det, men jeg kan vel finde det alligevel?" tilbyder hun.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:15
'' Ehhm.. '' Maki kigger rundt og tænker sig lidt om.. ''noget frugt tror jeg.. '' Hun kigger på Ihsan.. ''Jeg er som sagt ikk kendt her i området, så aner ikke hvor der er noget..'' Hun hopper hurtigt op i et træ og kigger lidt rundt.. ''den vej!'' hun peger og tager en håndfuld blade med ned på vejen..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12