Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 21:15
Ihsan smiler igen og føler selv glæden. En tid sidder de bare sådan, før Ihsan springer op.
"Nrrh, skal vi ikke gå på eventyr sammen?" udbryder hun spontant og spinder, "Det er sæson for vinterkuldene at blive født, og man kan se de mest fantastiske dyreunger blive født!"

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 21:16
Maki har halv sovet lidt så hun fare sammen da Ihsan springer op.. ''argh! '' Maki ryster på hovedet og samler tankerne igen.. ''tjoooh.. Hvorfor ikke?? '' Hun rejser sig op og ryster hele kroppen..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 21:19
"Kom, op op på min ryg, så skal jeg hurtigt få os et godt sted hen," siger hun optimistisk uden tanke på sine sår. Hun vil bare gerne hen hvor eventyret er. "JEg så er hjortekid den anden aften, der blev født og endte med at beskytte det og dets mor mod en ulv." Hun griner så hele tandrækken incl de fire spidse hjørnetænder tydeligt vises.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 21:22
''jeg kan godt bevæge mig selv..'' siger hun og smiler... ''desuden burde du passe lidt på dig selv..'' Maki peger på Ihsan's sår og smiler lidt.. '' du føre an, jeg er ikke så kendt her..''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 21:26
Hun kikker ned ad sig selv og husker så såret.
"Åh. nå ja. Så griner hun igen og begynder at gå, meget hurtigt. Hun regner med Maki følger med.
"Jeg aner ikke hvor, jeg er, men jeg kan lugte hvor mødrene føder." Hun leder an ind mellem træerne med snuden i vejret og sniffer lydløst.

------

Oppe i et træ sidder Ihsan og Maki og kikker ned, hvor et ungt får er ved at føde for første gang. Det bræger usikkert, mens flokken går rundt om hende. Ihsan peger ned på hende for at skille hende ud fra mængden, og sniffer så igen.
"Fødslen er i gang ... Har du set sådan en før?" hvisker hun meget lavt tæt ved Makis øre.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 21:29
Maki følger ubesværet efter Ihsan.. ''sejt'' siger hun og betragter hende :D

-------

Maki kigger forvirret på fåret og undre sig over hvad det er for en pels klump.. ''en fødsel? nej.. sådan en pels klump?? nej.. '' Hvisker hun og følger spændt med..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 21:33
"Det kaldes et får. De smager meget godt, men de er ofte vogtet af mennesker. Man laver tøj af deres pels." Hun kikker, mens fåret trækker sig sammen i smerter og presser af livets lyst. "Se, nu presser hun det lille får ud. Det kan godt tage lidt tid, men bare vent, til du ser det." Ihsan smiler over hele femøren og ser til med skinnende øjne af forundring over livets gave.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 21:35
Maki nikker til det Ihsan siger, men tager ikke øjnene fra fåret.. ''tøj.. a deres pels? '' o.o siger hun forundret... ''Fryser de så ikke?? ''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 21:39
"Det vil jeg tro, de gør, men menneskerne er ligeglade. Bare de er trygge og varme. JEg har set hvordan, de klipper pelsen af dem og sender dem næsten nøgne ud i flokken igen. Det er helt forfærdeligt, men jeg går ud fra, fårene er vant til det alligevel. Nogle af dem ser helt lettede ud, for menneskene lader dem gro deres pels meget lang, og den gror ud på dem igen."

I nogle minutter sker ingenting, så titter hovedet frem nede under fåret sammen med en hel del blod.
"Se, der kommer det!" Og i næste nu er halvdelen af lammet ude.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 21:42
''Mennesker er seriøst for egoistiske!! Jeg ville ikk bryde mig særlig meget om at miste min pels! '' Hun stivner og kigger forvirret på fåret og lammet.. ''eij! er den okay?? '' udbryder hun pga. alt blodet, hun sidder uroligt og er flere gange ved at skvatte ned fra træet

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 21:45
Ihsan lægger armen om hende for at støtte hende og smiler til hende.
"Lige nu har hun ondt, meget ondt, men om et øjeblik er alle glade ..." Og lammet kommer helt ud, og den smertefulde brægen fyldes med glæde, som moren vender sig rundt og begynder at slikke lammet rent. Et lille mæææh høres fra den lille, der putter sig ind til sin mor med sin lille, rystende krop.
"Se, hun vasker den. Om lidt skal den lære at gå. Ikke ligesom menneskene der tager flere år om det, nej de lærer det fra starten!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 21:53
Maki smiler til Ihsan og putter sig lidt ind til hende. ''Nuuurh hvor er den dog nuttet!!! '' udbryder hun og små fniser.. ''Hvor er den dog lille..'' Maki kigger på den og undre sig.. ''hvorfor lærer den at gå allerede??'' hun kigger undrende på Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 21:55
"Fordi ellers bliver den spist herude i naturen. Hvis den ikke lærer at flytte sig fra rovdyr med det samme, så har den ingen chance. Som du kan se har moren intet at forsvare sig med: Flade hove, blød, fluffy pels og et rundt, blødt hoved uden horn. Den kan ganske simpelt ikke blive beskyttet, så den må lære at klare sig selv. Den er så stærk, sådan en lille en!" Ihsan tænker på sig selv som et rovdyr, der let kunne have taget en unge som den. Men efter hun mistede Casan, havde hun holdt sig fra at dræbe unger.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 21:58
Maki ligger hovedet lidt på skrå og kigger på det lille krøllede lam.. ''Nåååårh.. Jeg ville nu gerne kramme både mor og baby! de ser dejlig bløde og varme ud.'' Hun smiler og kigger op på Ihsan.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:01
Ihsan møder hendes blik med strålende øjne som kun end er selv har været det igennem kan have.
"Det er de også ... Se, nu rejser det sig!" Eller forsøger. Det kommer op på forbenene, men vælter igen ... og igen ... og igen og igen, men endelig står det op på sine usikre, rystende ben, og moren kom også på benene for at støtte den lille.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:04
Maki smiler endnu mere, og vender blikket mod fårene.. ''Neij hvor er den dog sød! Får helt lyst til at hoppe ned og tage den med mig.. '' siger hun og kigger lidt på Ihsan.. ''Men det er synd for mor får hvis hun skal miste sin søde baby allerede'' hun slikker sig lidt om munden og begynder at vaske sin venstre pote. :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:07
Ihsan ser hurtigt ned på fåret for at skjule et kort glimt af smerte, men hun smiler igen, da hun betragter fårene.
"Ja, det ville være synd." Det lille lam tager sine første skridt, menget usikkert, men snart hopper og springer det brgende omkring mellem de andre flokmedlemmer, og andre små lam kommer til for at hilse på det.
"Se hvor søde de er ... JEg elsker fødsler; det er så dejligt at se de små babier."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:10
Maki kigger underligt på hende, men tør ikke spørger ind til om der er noget galt.. ''Eiij hvor er de dog søde! Det var min første fødsel'' siger hun med et stort smil. hun sidder og betragter de søde små lam.. ''Man får helt lyst til at hoppe ned og være med'' siger hun og bider lidt i sin hale

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 22:12
Ihsans hale slår rolige slag bag hende, mens hun betragter de små der leger.
"JEg håber, du vil komme til at se flere ... måske sammen med mig?" spørger hun en smule tøvende og ser på Maki igen, alle tegn på ubehag og sorg vasket bort.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 22:14
''Håber jeg også.. '' hun retter sig op og ryster lidt på hovedet.. ''med glæde med dig'' hun smiler stort og puffer legesygt efter Ihsans hale..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12