Charlie 19.06.2012 20:42
Hun så den tomme flaske blive sat på jorden, hvorefter den væltede om og trillede lidt. Hun så tilbage på Maiken."Selvfølgeligt er det "lige meget" med hårfarven", og hun lavede anførselstegn med hænderne mens hun sagde 'lige meget', "men derfor kan man jo godt foretrække noget frem for andet, ikke? Og jeg foretrækker dem mørkhåret", måtte hun grine. Nej, Crake var ikke noget for hende. Desuden havde han, den dag hun havde mødt ham, været lige præcis så fuld, at han ikke rigtigt var charmerende mere, selvom han prøvede. Han var mere... bøvet, hængende og snøvlende. Det var også derfor, at der kun skulle en smule mere alkohol til, inden han var faldet i søvn henover disken, og Geäsiz ubemærket kunne smutte med hans daggert.
"Orh, jeg ved ude mærket godt, hvad jeg går glip af!", sagde hun højt. Geäsiz var sjældent stille og talte generelt højt, når hun først kom i gang.
"Det er bare ikke det værd! Drenge er dumme. Den ene dag er de blide som lam, og den anden dag er de pisse ligeglad med dig. De er fandme ikke det værd", proklamerede hun stædigt og sparkede til flasken. Den fløj et par meter hen af jorden og landede ellers blidt i mulden. Det var heldigt nok, at den ikke gik i stykker.
Krystallandet