Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
han ser på hende.
".... Jeg kan ikke tage kæden af bare sådan.." han rynker brynene.
"bliv stående.."
han sætter sig på knæ, så nøglen i kæden kan nå hen til låsen..
et lille 'klik' og den går i.
"så.." han rejser sig op igen, ser mildt på hende
"Jeg dræber det barn, om du vil det eller ej." siger han stramt.
Han står så lidt og overvejer det hun siger.
"... Jeg ved ikke om jeg har specielt meget lyst til at være far.." han rynker brynene en smule
han drejer hovedet ud til siden da hun vil kysse ham.
"Så må vi jo se hvor længe.." han bakker få skridt bagud, ser på hende med et koldt blik, inden han drejer rundt på hælen, begynder at gå
(han er ikke væk endnu)
han standser op.
Han sukker tungt.
Han vender så fronten mod hende igen.
"Jeg syntes bare... Jeg er for ung til så stort et ansvar.." han ser på hende med et dybsindigt blik
Han smiler svagt.
"... Godt nok.." han nikker lidt.
"..... Hvis.... Du virkelig gerne vil...." begynder han så roligt.. hun kan sikkert godt gætte den sidste del af sætningen..
Hun kommer haltene ned af en mørk sidegade og ser sløret rundt mens nogle af hendes dybe sår bløder, hun ser rundt efter et sted at kunne sove for natten mens det regner meget.
Hun holder sin lille elskede unge ind til sig og piver
"du er her bare, og du gør mig sur.. og så er du grim" hvæser han, og løber imod hende, da han er tæt ved hende hugger han ud efter hende igen..
Han vender sig så og ser den lille tiger unge.. han smiler ondt, og løber istedet over mod den.. han tager den om og ser på den, selv syntesd han den er meget grim x'D
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
hun går i chok
,,lad hende være... jeg beder dig.. jeg vil gøre alt bare lad hende være.." siger hun med rystende stemme.
hun føler sig helt slap og er bange