Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 22:15
Maki sætter sig op og kigger på ham.. Hun ligger højre hånd under Levons hage og løfter hans hoved lidt.. Hun kigger ham i øjnene.. ''Vi er enige om jeg er gået med til det ikk?'' Hun tager hans hånd og piller lidt ved hans fingre.. ''Kom'' siger hun og rejser sig op, hun lader langsomt Levons morgenkåbe glide ned af hendes krop og ned på gulvet, hun går over til hans seng, og sætter sig på kanten mens hun kigger på ham.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 22:18
Han følger efter hende mens han knapper sin vest op og trækker den af. Da han står ved siden af hende, lader han bukser og underbukser følge, og han har bestemt intet at skamme sig over. Han sætter sig ned ved siden af hende og lægger armene om hende.
"Jeg ville bare være sikker," hvisker han, mens han kysser hende på halsen, "sikker på, du ikke fortryder."

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 22:23
Hun sidder på kanten af sengen og beundre hans krop.. Hun kigger ham i øjnene.. ''Jeg fortryder intet, når det er med dig.'' siger hun ligeså stille.. ''Forresten.. Det frugt..'' siger hun og smiler til ham.. Hun griner lidt, og ligger en hånd på hans lår og nusser ham blidt

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 22:26
Han smiler skævt ved mindet om frugten, og i det samme banker det på døren.
"Deres frugt herre," Han ler med hovedet lagt bagover.
"Bare stil den derude," siger han så, og man hører et lille klink og så fodtrin væk. Så vender han igen opmærksomheden mod Maki og læner sig ind og kysser hende intenst på munden, før han ser på hende.
"Vil du spise nu?" spørger han drillende.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 22:30
Maki griner lidt.. ''Det var nu mere for ikke at blive forstyrret.. '' hun smiler til ham.. ''Ellers tak.'' Hun læner sig ind over ham, og trykker intenst læberne mod hans læber.. Hun nusser fortsat hans lår, og begynder stille at nusse ham på maven.. Hun er meget forsigtig og nærmest nervøs i alle hendes bevægelser og alt hvad hun gør..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 22:33
Han mærker hendes nervøsitet og finder den kær. Tydeligvis er hun ikke halvt så øvet i kunsten som han er, og han tager hende i sine arme og lægger hende ned med sig selv halvt ind over hende, mens han stadig kysser hende. Hans hånd danser ned over hendes mave og lægger sig så over hendes skridt, hans fingre let klemt ned mellem hendes ben.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 22:40
Hun forsøger at slappe af, men kan godt mærke på sig selv at det ikke er helt nemt.. Hun smiler til ham, og nyder at være tæt på ham.. Hun følger bare efter og gør som Levon nu beder hende om.. Hun gengælder hans kys, og længes efter ham.. Hun ligger helt stille spændt i hele kroppen, men nyder samtidig hans berøringer..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 22:42

"Slap af, min smukke," hvisker han med et varmt smil og beslutter, hun har brug for lidt "opblødning". Han går ned på knæ for enden af sengen og spreder hendes ben, før han langsomt nærmer sig med hovedet og begynder at arbejde på hende med tungen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 23:01
Maki kigger på ham, og forsøger desperat at slappe af.. Det hjælper lidt, og hun er lidt mere afslappet end før... Hun ligger stille og spreder benene da han beder hende om det.. Hun ligger og nyder det han gør ved hende, og kommer med lidt små støn ind i mellem..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 23:04
Det er ikke første gang han har tilfredsstillet en kvinde på denne måde, og han ved præcis hvad, han gør. Han nyder hendes stønnen, mens hans erektion bliver hårdere, ogtil sidst, da han kan mærke, hun slapper helt af, gør han sit aller bedste for at tilfredsstille hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 23:14
Hun er totalt afslappet og nyder ham virkelig.. :i hun får svære og svære ved at være stille, og lader alle hendes besynderlige lyde strømme ud i rummet.. Hun lader hendes venstre hånd glide ned over hendes egen krop, for blidt at ligge den på Levon's hoved og pille lidt i hans hår..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 23:18
Han kan mærke, hun holder tilbage, og smiler stille. Hun er langt fra den første kvinde, der ikke tør give slip på sig selv, og han nyder at se hende og mærke hende i ekstase. Men der mangler lidt endnu, før han kan tænke på sig selv og sit eget behov. Han har endnu ikke fået hende til at skælve og skrige af ren og skær nydelse, som en orgasme glider gennem hende det er hans mål.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 23:21
Hun trækker vejret i små korte gisp, og slipper alt.. Hun ligger ikke så stille mere.. Hun ligger og vrider sig af nydelse, og hele hendes krop ryster.. Hun kommer med et par høje lyde.. Efter 1 minuts tid ligger hun helt stille og trækker vejret hurtigt og ligger totalt slap i hele kroppen, mens hun fortsat nusser Levons hår..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 23:24
Omsider nåede han sit mål, og han dukker frem glad og tilfreds og lægger sig op ved siden af hende og kærtegner hendes mave. Han vil lige give hende et øjebliks ro, før han vil se til sit eget behov, lige se hende være glad og afslappet, godt tilfreds og tryg i hans arme, og han hæver sig op fra sin plads på siden så han kan se ned på hende.
"Nåeh?" siger han spørgende med et drillende smil. "Ingen fortrydelse håber jeg?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 23:30
Hun putter sig helt ind til Levon og ligger totalt afslappet.. Hun ryster blidt på hovedet og kigger op på ham, før hun intenst kysser ham, og blidt kærtegner hans kind.. ''Fortryder intet'' hvisker hun og smiler til ham.. Hun sukker tilfreds og kigger ham i øjnene

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 23:33
Han nyder hendes kys med en mmmh-lyd og holder hende tæt ind til sig.
"Det var godt," siger han så, "Ellers var jeg blevet meget skuffet. JEg plejer nok at vide hvad, jeg laver." Han ler mildt. Hans dunkende lem hviler mod hendes lår, men for nu er han tilfreds med bare at se på hende, som hun ligger der og er helt i fred med sig selv.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 23:35
Hun nyder at ligge tæt ind til ham.. ''Det var rart'' siger hun stille og smiler stort til ham.. ''Du ved hva du laver'' siger hun lidt efter og kigger ham i øjnene.. Hun trykker blidt læberne mod hans og nusser hans søde lille mave (XD)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 23:38
"JEg skulle mene, jeg har en ide om det i alt fald," griner han og kysser hende blidt. "Det er fordelen ved en som mig; jeg har øvet mig i mange år." Han ler stadig og betragter hende med blide øjne og nyder at mærke hendes kærtegn. "Og," tilføjer han drillende, "JEg håber at komme til at øve mig med dig mange gange fremover også." Han stryger hende over kinden og forundres over hvor blød hendes pels er.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.11.2011 23:15
Hun smiler til ham og kigger ham i øjnene.. ''Det lyder da meget fantastisk..'' siger hun og fniser en lille smule.. Hun nusser fortsat hans mave i små blide otte taller.. Hendes hale nusser ham blidt op og ned af det ene ben.. Hun trækker vejret tungt og trykker læberne mod Levons hals.. Hun kysser og bider ham blidt i halsen..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.11.2011 23:20
Hendes bid overrasker ham, men så igen, hun er vel en vampyr, og så længe hendes tænder ikke er ude, så går det vel, tænker han en smule utilpas, men stadig smiler han.
"Meget fantastisk," giver han hende ret og kysser hende inderligt. "Og jeg er såmænd ikke færdig for i dag endnu," tilføjer han med et frækt glimt i øjet, før han giver sig i kast med et mere voldsomt, mere krævende kys.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7