Starten på en lummer dag [*]

Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 18:21
Hun tog ikke imod hans udstrakte hånd, men skiftede tilbage til sin originalform og sprang på benene.
"Det kommer jo an på, hvad du vil have mig til, jeg ved ikke hvad du har i tankerne?" hun så spørgende på ham mens hun stilte sig få centimeter fra ham.
Da han viste hende sin hånd gik hun om bagved ham for at kigge på hans ryg. "Hmm, hvordan plejer du at behandle dine sår?" spurgte hun med let rynkede bryn, men kunne ikke lade være med at smile. Hun syntes, det så fint ud, et virvar af rifter, blod og jord.
Hun kyssede hans nakke en enkelt gang før hun tog fat i hans skulder og vendte ham om mod hende. Hun anede ikke hvor længe, de havde været her nu. Hun var sikker på at det var længere tid end det føltes, for det føltes ikke som særligt længe.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 18:37
han smiler lidt " havde tænkt mig lidt at du skulle forfør personer som jeg ikke kan komme ind på kroppen af, også lokke dem ind i nogle mørke steder også slår jeg til." han smiler til hende da hun spørger til hans sår " hmm...hold dig lidt på afstand" han lukker øjne og en rød aura af ild dannes om ham og hvis man så på hans sår kunne man se hvordan ilden stoppede hans blødning.
han ser på hende og smiler " sådan.... men synes det kunne være rart hvis du også kunne forsvar dig selv når jeg ikke er ved din side, måske du vil lærer at kontroller min skygge evne? " han ser på hende afventene med et smil på læben. hvor efter han går til træet og sætter sig.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 18:48
Hun blinkede til ham. "Det vil ikke være noget problem," sagde hun selvsikkert.
Da han nærmest brændte sine sår rene kiggede hun mistroisk på ham, med hovedet lidt på skrå. Hun betragtede hans ryg og gik hen til ham igen for at mærke med en finger. Hans ryg var mere varm, og det lugtede svagt brændt. Hun undlod dog at kommentere det.
Hun vrængede ansigt af ham. "Jeg kan da sagtens forsvare mig selv." Men hun blev nysgerrig da han foreslog at lære hende sin evne. Hun gik hen og satte sig på hug foran ham. Hendes halespids kørte forsigtigt rundt på hans ene hånd mens hun kiggede på ham. "Hvad er det helt præcis du kan? Altså, udover at forskrække små, uskyldige katte ved at dukke op lige ved siden af dem," hun sendte ham et uskyldigt blik og smilede. "Og hvordan vil du have, jeg skal lære det?"
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 19:08
han smiler da hun sætter sig hen foran ham " nu skal du se " han rejser sig op hvorefter han danner en klon af sig selv som dukker op lige ved sidan af ham som ligener ham på en prik. " problemet er bare klonen kan kun tale hvis mig og den er nogenlunde tæt på hinanden " han smiler kort hvorefter han forsvinder op i en røgsky og dukker op lige bag ved hende " bag dig " siger han smilene hvor efter han forsvinder igen og dukker op foran hende igen " når ja og denne " siger han hvorefter han lukker øjen og jo længere de var lukket jo mørkere blev det. han stopper dog lidt efter for at hun skulle kunne se noget " men vil anbefalde at du ikke bruger den evne da du ikke selv har de samme øjne som jeg ,da mine sagtens kan se igennem mørket, men nu nnår du først skal lærer min magi så er det lige hvad du vil begynde med at lærer først" siger han afventene hvor efter han trækker hans rustning på igen og låser den fast på hans krop igen og derefter hans bælte.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 19:45
Hun betragtede ham med store øjne, og uden at sige et ord, mens han viste hvad han kunne. Hun var mere imponeret end hun kunne lide at indrømme. Hun tænkte på, hvordan hun selv ville kunne gøre brug af sådan en evne, og så masser af muligheder. Hendes øjne fulgte hver en lille bevægelse, og hun faldt nærmest bagover da han stod bag hende og hun skulle se sig over skulderen. Da det pludseligt blev mere og mere mørkt forholdt hun sig helt i ro, med øjnene rettet mod ham, selvom hun snart ikke kunne se ham længere. Hun blev en smule lettet da mørket forsvandt igen.
Der gik et par minutter hvor hun bare sad og tænkte over det hun havde set. "Hvordan skal jeg nogensinde lære alt det?" spurgte hun skeptisk. Hun var meget i tvivl om hun overhovedet kunne bare en lille smule. Udover hendes formskifteri var der ikke noget særligt magisk over hende, i hvert fald ikke ifølge hende selv.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 19:55
han smiler af hende " bare rolig det er ikke noget problem du skal bare have viljen til det " han vidste det vil tag sin tid at lærer hende hans evne, men det var ikke umuligt " det du skal er bare fokuser på den ene ting du gerne vil kunne også tag de andre som de kommer " han smiler lidt over hende.
"du kan jo godt se at jeg ikke altid kan være ved din side og har brug for at du ikke kommer til skade og hvis du gør så vil jeg straffe dem der gjord dig ondt " siger han seriøst hvor efter han går hen til hende og stiller sig tæt op af hende og holder om hende og ser hende i øjen.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 20:14
Det virkede som om, at han var sikker på, at hun kunne lære det. Det gjorde, at hun også selv troede på det.
"Okay så," sagde hun og smilede til ham. "Hvad vil du have, jeg skal øve mig på først?" Hun vidste at hun ikke ville lære det lige med det samme, men hun ville det rigtigt gerne, så hun skulle nok lære det med tiden.
"Jeg kommer ikke til skade," sagde hun og rækte tunge af ham som et lille barn der ikke fik sin vilje. Men selvfølgelig kom hun til skade nogen gange. Hun tænkte på at hun skulle prøve at komme til skade, bare for at se hvordan han ville reagere, og hvordan han ville straffe dem der gjorde det.
Da han stod og holdt om hende, lænede hun sig op ad ham og spandt kælent.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 20:23
han smiler lidt til hende " det eneste du skal mestre er skyggens indre evne for så behøver du kun at øve dig på de ting du vil lærer" han smilte lidt om tanken at hun skulle mestre hans evne ligesom ham.
han nyder lidt den stilhed der er men han kan godt mærke at den følse hun havde vækket op i ham var ved at forsvinde igen, ikke fordi han ikke kunne lide hende men den lyst der for ham lyst til at skade folk.
" den måde du for din indre skygge evne frem i dig, det kræver at du dræber et menneske hcis du ikke for lysten til at gøre det igen har du ikke kroppen eller lysten til at kontroller skyggens evne. men for at hjælpe dig lidt gir jeg dette mærke" han tager hans hånd og placere på hende mave og 3 sorte prikker dukker op på hendes mave.
" dette hjælper din krop til at modtage skygge evnen "
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 20:47
Hun kunne ikke lade være med at grine nu. "Du tror stadig, jeg er en uskyldig lille killing," sagde hun, mens hun stadig grinede. "Hvis jeg var det, ville du nok have skræmt mig væk for længst." Hun blinkede til ham. Han kunne sikkert være meget skræmmende, men hendes held lå nok mest i at han var faldet for hende.
"Jeg har slået folk ihjel før," forsikrede hun ham. "Nok ikke nær som mange som du. Men jeg kan da gå ud og øve mig." Hun storsmilede ved tanken. Hun ville gøre næsten hvad som helst for at lære, og for at gøre ham glad.
Hun kiggede på de tre sorte prikker han nu fik til at dukke op på hendes mave. Hun kørte en finger hen over dem, men kunne ikke mærke dem. "Hvor fint! Jeg har fået mere pynt på.."
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 21:05
han smiler lidt " ja i mine øjne er du " smiler han til hende hvor efter han kigger på hendes prikker " ja de er pæne " han vidste ikke at hun havde dræbt før hun lignede ikke ligefrem en der kunne finde på det men det var fint for så vidste han at hun vidste hvordan det var " flot du har dræbt imponerende, gad vide hvordan du har dræbt den? hmm...lad mig gætte, men din forførnehed " driller han hende, hvorefter han forsætter
" med mine 56 drab så er jeg imponeret over dig " driller han
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 21:36
"Ha, ha, du er vel nok morsom," hun lod som om hun blev fornærmet, men kunne ikke holde et smil tilbage.
"Nej, jeg har ikke ligefrem dræbt 56. Kun en 10-12 stykker. Og det kan godt være, jeg ikke ligner en morder, men det er netop min fordel." Måske burde hun være bange for ham, men det var hun ikke. Langt fra. "Jeg har nemmere ved at komme tæt på folk, fordi jeg ikke ser lige så farlig ud som dig." Hun smilede drillende til ham. Hun kyssede ham en gang på halsen.
"Men ja, jeg bruger min uskyldige charme til at få folk til at stole på mig før jeg slår til. Nogen gange er det bare for sjov, andre gange fordi jeg får noget ud af det. Kun én gang har jeg dræbt uden først at forføre."
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 21:47
han smiler lidt " ser jeg virkelig så farlig ud " han synes ikke selv han så farlig ud men han så jo heller ikke på sig selv jo så det kunne godt være hun havde ret.
han ser undrene på hende " hvad mener du med at du for noget ud af det?" hun for ham kort til at tænke om alt det her bare har været skuespil fra heneds side af, han ser på hende " sig mig så det her vi lige har gjord var det for sjov" siger han lidt irriteret hvr efter han tager den ene hånd om bag ryggen og tager fat i hans knivskafte men trækker den ikke, han afventer hende blot
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 22:13
"Ja, stor og styg og farlig," grinede hun. Måske var han farlig, men hun var stadig ikke bange. Han havde jo vist hende, han kunne lide hende, og han havde sagt hun tilhørte ham. Det måtte betyde at han ikke ville gøre hende noget. "Jeg mener, hvis de har haft noget jeg kunne bruge. Der var for eksempel engang en, der havde en eliksir jeg skulle bruge til et bid jeg havde fået. Han skulle også selv bruge den, og der var ikke nok til os begge, så jeg valgte at jeg var vigtigere." Hun smilede uskyldigt til ham.
Hun trådte et skridt tilbage da han tog den ene hånd bag ryggen. "For sjov?" spurgte hun, denne gang seriøs. "Sig mig, hvad snakker du om? Det er muligt, at jeg normalt gør det her for sjov, men denne gang.. Jeg troede, du vidste det var ægte." Hun var både urolig og irriteret. Hvis han ikke troede på hende, ville han sikkert angribe hende. Men hun havde regnet med, at han vidste hun mente det. "Jeg tror du er den første jeg ikke har løget for. Og jeg har heller ikke tænkt mig at gøre det." Nu ventede hun bare på at se om han stadig ville stole på hende.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 22:19
han ser på hende " hmm okay " siger han lumst hvor efter han slipper skaftet af hans kniv og går så hen til hende, han står helt henne ved hende og i et hurtigt ryk tager han en kniv for struben af hende imens han med den anden hånd tager fat om halsen på hende " hører her muligvis forfør du folk men husk at jeg bestemmer over dig og du skal bare gør hvad jeg beder dig om " siger han og slipper hans grab om hendes hals, men kniven er stadig ved hende strube.
han ser på hende op og ned og smiler " men jo har føler for dig du er jo min " smiler han venligt, hvor efter han kysser hede groft, stadig imens kniven er ved hendes strube.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 22:34
Da hans kniv pludseligt var for hendes strube skulle hun til at rykke sig længere tilbage, men hun nåede det ikke før han holdt om hendes hals. Hun kiggede ham dybt i øjnene og afventede hans næste træk. "Hvorfor skulle jeg ikke gøre som du siger?" spurgte hun. Hun håbede, han kunne se hun mente det. Hun havde allerede bestemt sig for, at hun kun ville lytte til ham.
Hun hev ham endnu tættere på, og gengældte hans kys endnu grovere, og kunne mærke at kniven gik igennem hendes hud. Men det var kun overfladisk, og ikke farligt, og hun fortsatte bare med at kysse ham, og bed ham i underlæben mens hun holdt ham så tæt som muligt.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.02.2011 22:52
han slipper kysset for at svare " jamne man kna aldrig vide med dig " siger han smilene hvorefter han kysser hende igen og slikker hende lidt på læben for at drille hende med at det også er det hun plejer at gør ved ham.
kravenoh smiler lidt da han enlig ikke har fortalt hende hans navn han har kun riset et K i hende.
han slipper kysset og ser så på hende " forresten mit navn er kravenoh" smiler han hvor efter han riser de sidste bogstaver i hende(?)
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.02.2011 23:34
Hun kærtegnede hans hals med den ene hånd. "Du kan altså godt stole på mig, at du ved det," sagde hun og kiggede ham i øjnene, hvorefter hun kyssede ham igen. Da han slikkede hende på læben, slikkede hun ham på tungen og smilede lokkende til ham.
"Det var da også på tide, jeg fik dit navn af vide," hun blinkede til ham. "Kravenoh," gentog hun og smilede til ham.
Da han endnu engang begyndte at ridse i hende, hvæsede hun af ham og stirrede ondt på ham. "Er du snart færdig med det dér?" knurrede hun, da han var færdig.
Hun sprang på ham så hun nu holdt fast om ham med både arme og ben, og kyssede ham groft mens hun havde hårdt fat i hans nakke og hår.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.02.2011 22:35
han smiler til hende " tja vi for at se " blinker han til hende, ide hun slikker ham på tungen kan ikke ikke lade være med at nyde det, han følte lidt hun kunne læse hvad han godt kunne lide.
han ser på hende og smiler efter har havde skåret hans navn i hende " ja tænkte du nok heller måtte få din ejers navn " smiler han til hende, ide hun springer på smiler han og gengælder hendes kys mere groft ind hendes og tager fat om røven på hende.
kravenoh vidste at dette bånd de skulle til at knytte vil vare til en af dem døde.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 19.02.2011 00:22
Efter et par minutter slap hun kysset og kiggede ned af sig selv. K'et fra tidligere var for længst stoppet med at bløde, men de nye bogstaver flød der frisk blod fra. Det var også kommet på Kravenohs rustning, godt smurt ud på dem begge. "Sikke et rod du har lavet," sagde hun og smilede til ham. Det sveg, men ikke nok til at hun kunne bekymre sig om at gøre noget ved det.
"Vil du virkeligt have mig, før jeg har bevist mit værd?" spurgte hun drillende og holdt endnu mere fast om ham. "Hvad hvis jeg slet ikke kan finde ud af noget?" Hun var ikke i tvivl om, at hun kunne de ting hun havde fortalt, men hun vidste ikke hvilke opgaver han ville sætte hende på, og undrede sig over hvad der ville ske hvis hun fejlede.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Echo, Muri , jack
Lige nu: 5 | I dag: 12