Omkring vulkanen

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 21:36
Nickazho rystede let på hovedet af ham. Det lød ikke af det vilde, men hans liv var vel heller ikke så spændende igen. Han gemte sig jo mest, og holdt sig mest for sig selv, medmindre folk kom hen til ham og tog fat i ham. Sådan plejede det i hvertfald at gå. Medmindre selvfølgelig at han blev klodset, og kom til at komme i kontakt med folk hen af den vej, hvilket ikke lige altid var den bedste præsentation. Jeg forstår hvad De mener.. Nickazo nikkede kort anerkendende, mens han så på Blodrus.
//Nova \\
[/size]

| Profil | Profil |Kontakt | Bag skærmen |
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 21:38
Blodrus så nu ud i horisonten
"det kunne være at jeg burde tage mig sammen og..." blodrus bed sig i tungen og tænkte Ti nu stille gamle mand det er hemmeligt og i hvert fald ikke noget du skal begynde at jappe om
Har slået hovedet og husker ikke noget
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 21:44
Nickazho så lidt ud i luften, mens han hørte på Blodrus' ord, men da han stoppede, blinkede han et par gange med øjnenene, og ventede på at høre noget mere. Der kom tilsyneladende ikke mere, så han vendte hovedet og så på Blodrus. Burde tage dig sammen og .. hvad? han blinkede endnu et par gange med øjnene, og kiggede lettere nysgerrigt og afventende på ham. Måske var det ikke noget Nickazho burde rode i, men han tog ærlig talt slet ikke hensyn til dette.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 21:47
"deet lige meget det er bare noget jeg var igang med for lang tid siden" svare blodrus og ryster på hovedet
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 21:55
Mig kan De ikke narre.. Nickazho kunne ikke lade være med at smile stort, da det netop var de ord som Blodrus havde sagt for ganske kort tid siden. Han puffede let til Blodrus med sin albue. Men jeg vil høre! Han nikkede bekraftigende, og ventede på mere fra Blodrus' side af.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:00
Blod kiggede ned på Nickazho "det er bare en løs ende jeg har men det kommer til at tage noget tid" siger han besværet det er tydeligt at det irretere ham han tager en slurk mere af drikkeskindet
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 22:04
Nickazho rynkede let uforstående på næsen. Hvilken ende? Bagenden eller en helt anden? Måske ikke det bedste tidspunkt at lave ting ud til noget sjovt, men han kunne næsten ikke lade være. Okay, undskyld.. men jeg kan måske hjælpe Dem lidt på vej? Er det et minde De har en løs ende på? Nickazho smilte roligt. Det kunne sagtens være, og hvis det var, så kunne han godt hjælpe, det troede han i hvertfald at han kunne.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:09
"det behøver du ikke" sagde Blod roligt og drak lidt mere "jeg klare mig" fortsatte han og så væk
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 22:13
Nickazho opgav næsten. Han kløede sig lidt i baghovedet, og så lidt tænksom ud i luften. Alle folk klare sig, medmindre de møder dramatik på deres vej, og går lige i døden Nickazho gøs lidt ved tanken. Han missede en smule med øjnene, inden han fortsatte. Spørgsmålet er bare, om De kan leve med at gå rundt med bekymringer i lang tid? Engang imellem kunne Nickazho for en gang skyld godt virke rimelig klog, men det var aldeles ikke altid han viste det. Faktisk rimelig langt fra.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:15
"det ikke nogen bekymring!" sagde blodrus irriteret "det er noget der skal laves på et tidspunkt og jeg har styr på det så ellers tak for hjælpen!"
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 22:19
Nickazho vrikkede lidt med sine øre og trak lidt på skuldrene. Han blev tavs. Blodrus var tydeligvis irriteret, det kunne høres, og man var bestemt ikke i tvivl omkring det. Nickazho løftede lidt op i sit sorte slag, og fandt sin hale frem som delte sig i fem, og alle havde hver deres hårfarve på deres hårdusk for enden af disse haler. Han holdt lidt omkring dem alle sammen med begge sine hænder og betragtede dem. De var egentlig fantastisk flotte og ærlig talt var de også synd sådan at gemme. Men Nickazho gemmer sig, så hans tøj er meget enkelt, og gemmer ham også lidt.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:27
"ja det er ikke med vilje at jeg bliver vred" sagde Blodrus "jeg kan bare ikke tage når folk bliver ved med at grave i ting der ikke kommer dem ved" han klappede Nickazho lidt på skulderen "men du er god nok"
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 22:30
Nickazho bed sig lidt i læben, mens han endnu sad og betragtede sine haler. Han skævede lidt til Blodrus' hånd på sin skulder. Han ramte heldigvis ikke hornene på skuldrene, han havde sikkert taget højde for dem, så han vendte blikket ned igen. mmmmn kom det lavt fra Nickazho, som om han stadig skammede sig. På en eller anden måde håbede han på at Blodrus overgav sig, når nu Nickazho opførte sig sååå uskyldig! xD
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:34
Blodrus lyftede hånden igen "det er ikke noget du ska bryde dit lille lilla hoved med" sagde han med en venlig tone
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 22:39
Nickazho skævede til Blodrus. Lille lillae hoved, siger du? han rystede let på hovedet med et skævt smil. De er tydeligvis jaloux Blodrus! De er misundelig over, at jeg ikke kan blive ejet af nogen ved blot at kende mit navn Han rakte kort tunge af ham, og lukkede sine øjne. Det var tydeligt at der var en hel del barnlighed over ham, og det lagde han heller ikke skjul på.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:45
"det er jeg ikke" sagde Blodrus roligt "jeg siger bare at du er lille og lilla"
blodrus grinte lidt for sig selv og drak lidt mere
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 22:51
Nickazho skulede til vinen han drak af, og greb hurtig ud efter den, for at tage den fra ham (?). De har ikke godt af det, Blodruuuuus! Du bliver bare beRUSet! Nickazho grinte lidt over talemåden, hvor han sammenlignede beruse og Blodrus med hinanden, af talemåden. De kan da trøste Dem med, at De ikke er en vampyr, for så bliver De da først drillet! Nickazho sad lidt og hyggede sig med Blodrus' navn, om han forstod det, det vidste Nickazho ikke.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:53
blodrus kiggede på sin hånd hvor vinen ikke befandt sig længer "nu synes jeg ikke du ska blive for kæphøj... ellers ku det være at jeg vendte vrangen ud på dig" sagde han lettere spøgende
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 15.06.2009 22:55
Nej nej! Jeg er skam højere end en kæp! ... tror jeg nok.. det kommer jo an på flere ting kom det lettere spekulerende fra Nickazho. Han trak let på skuldrene, og rakte vinen den modsatte retning, end hvor Blodrus sad. Han havde et stort smil på læben, mens han så Blodrus i øjnene. Vende vrangen ud, siger De? Det lyder interessant.. Fuuuuuld af aggresive tanker! Nickazho rystede let på hovedet af ham, men lagde alligevel hovedet let på skrå.
//Nova \\
[/size]

Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 15.06.2009 22:58
Blodrus tog vinen igen og drak mens han rystede på hovedet for den der var da godt nok underlig
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0